Forum minderen

31-08-2010 21:45 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een Afscheidstopic en een Viva Forum Break Topic.

Beide zijn mij vooralsnog te rigoreus. Ik ga Forum minderen, d.w.z. niet meer doordeweeks overdag tussen 09:00 - 13:00 en 14:00 - 17:00 uur op het forum "aanwezig" zijn. Ingaande per 1-9 a.s. en van kracht tot nader order op dit topic.

Iemand zei al: "Hou dat lekkah zelluf bij " Ik heb het eerder al geprobeerd, maar dat viel tegen. Kennelijk heb ik een stok achter de deur nodig. Vandaar dat ik dit topic ben gestart.

Mochten jullie mij op bovenstaande tijden tegenkomen op het forum dan mogen jullie, als je daar toevallig zin in hebt en zo niet even goede vrinden, mij hieraan herinneren.

Verder mocht je willen Forum minderen dan nodig ik je bij deze van harte uit om het hier te publiceren.

Edit: Een nieuw jaar en een nieuw begin. Hierbij roep ik vorenstaande clausule in en geef ik per direct de vorengenoemde beperking van forumtijden vrij.
O god.... ik kan niet meer forummen!
Oh nou morgen staat in mijn agenda onze wekelijkse rondje vanille sex gepland tussen 21.00-21.05 dus dan ook afwezig.

Maar daarna extra opgeladen hoor om hier weer te zijn!
quote:w00t schreef op 31 augustus 2010 @ 22:55:

pffff.....Liet jij nou een scheet?
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 31-08-2010 22:57
Reden: jij ipv jou
% gewijzigd
quote:nouschi schreef op 31 augustus 2010 @ 22:40:

Ik baal dat ik morgen op vakantie ga en 8 dagen niet kan forummen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:w00t schreef op 31 augustus 2010 @ 22:56:

O god.... ik kan niet meer forummen!Ik kan je tips geven om met hypverventilatie om te gaan als je wilt?
Ik wil professionaliseren. Ik ben nu ruim 2 jaar aan het aanmodderen, en ik zie dat het geen zoden aan de dijk zet. Als jullie me niet vinden bij welk topic dan ook, meld dat dan!

Verder zou ik graag een forum cursus willen volgen. Kan dat bij Teleac of LOI?
quote:Xeniaaa schreef op 31 augustus 2010 @ 22:52:

Fijne vakantie nouch! Dank je, ik dacht net als Floor, dat jullie het even weten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik ga nu even plassen...dus ben er 3 minuten niet.
Haha Julus :-)
quote:mylenevalerie schreef op 31 augustus 2010 @ 22:53:

[...]

Fijne vakantie. Kan je op je vakantieadres geen internetcafe zoeken? Tuurlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Koppel schreef op 31 augustus 2010 @ 22:58:

Ik wil professionaliseren. Ik ben nu ruim 2 jaar aan het aanmodderen, en ik zie dat het geen zoden aan de dijk zet. Als jullie me niet vinden bij welk topic dan ook, meld dat dan!

Verder zou ik graag een forum cursus willen volgen. Kan dat bij Teleac of LOI?Weet ik niet want ben autodidact
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 22:58:

Ik kan je tips geven om met hypverventilatie om te gaan als je wilt?Ik vind het er nou niet echt weer voor om alle deuren en ramen open te zetten.
nous, fijne vakantie!
quote:w00t schreef op 31 augustus 2010 @ 23:00:

nous, fijne vakantie!Dank je!
Fijne vakantie Nous. 8 dagen? Pfffff.... het zal lastig worden, maar met een beetje inzet moet het lukken toch?
Geniet van je vakantie en van je forumloze week (tegelijkertijd)!
quote:Aubrey schreef op 31 augustus 2010 @ 22:05:

SP, nog twee uur te gaan. En niet stiekem een nick erbij nemen, hoor. Daar heb ik, werkelijk waar, niet aan gedacht.
quote:w00t schreef op 31 augustus 2010 @ 23:00:

[...]

Ik vind het er nou niet echt weer voor om alle deuren en ramen open te zetten.Is het zó erg dan? ik weet het al jij bent er zo eentje die het stiekem lekker vind ;)
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 23:02:

Fijne vakantie Nous. 8 dagen? Pfffff.... het zal lastig worden, maar met een beetje inzet moet het lukken toch?Ik hoop het, m'n wijsvinger begint al een beetje raar te trillen alsof ie het al doorheeft.
@ Nouschi: Je zit dan op het verkeerde topic. Of wacht. Er is geen topic voor korte breaks. Een nieuwe openen dus!

Topictitel: Ongewild forumloos. Wie ook?
Dat is zelfpijniging helianthus; want dan komt er een leuk nieuw topic en kun je niet eens reageren
quote:Helianthus2106 schreef op 31 augustus 2010 @ 23:05:

@ Nouschi: Je zit dan op het verkeerde topic. Of wacht. Er is geen topic voor korte breaks. Een nieuwe openen dus!

Topictitel: Ongewild forumloos. Wie ook?Het is te laat nu anders deed ik het
Oh en fijne vakantie!

Ik vind je motto's altijd zo geweldig!
Jules jij zit veel op napraat als jij nou even per dag een korte samenvatting maakt
quote:Julus schreef op 31 augustus 2010 @ 23:07:

Dat is zelfpijniging helianthus; want dan komt er een leuk nieuw topic en kun je niet eens reagerenIk ben vaker ongewild forumloos dan je denkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven