Terug van weg geweest
dinsdag 31 augustus 2010 om 13:40
Na ruim een jaar niet op het forum te zijn geweest vond ik het wel weer leuk om eens te kijken.
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
Ik zag naast veel "oude bekenden" vooral veel nieuwe namen.
Mijn vraag is: zijn jullie ook weleens langere tijd van het forum geweest en weer terug gekomen. En zoja deden jullie dat met je eigen of een nieuwe nick. Ik heb i.v.m. met privacy een nieuwe gekozen. Vonden jullie het mee of tegen vallen na zo'n lange tijd weer terug op het forum. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar sommige ( zieke ) mensen.
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Isay
dinsdag 31 augustus 2010 om 23:58
Ghe BF-er
Krijgen we ook dingen als: BF-ers in de Bush?
Of expeditie Robinson met BF-ers?
Wanneer bén je eigenlijk een BF-er? En is dat net zoiets als vroeger: dat je een populair "groepje (jaja ) had waar je dan bij wilde horen? onee, dan was je natuurlijk niet bekend, dan was je populair .
Heb je eigenlijk ook PF-ers? Of komen we dan weer op hét groepje?
Krijgen we ook dingen als: BF-ers in de Bush?
Of expeditie Robinson met BF-ers?
Wanneer bén je eigenlijk een BF-er? En is dat net zoiets als vroeger: dat je een populair "groepje (jaja ) had waar je dan bij wilde horen? onee, dan was je natuurlijk niet bekend, dan was je populair .
Heb je eigenlijk ook PF-ers? Of komen we dan weer op hét groepje?
woensdag 1 september 2010 om 00:10
woensdag 1 september 2010 om 00:16
Nee, niet nog een nickchange! zet 'm dan in je motto ofzo
Ik ben ook maandenlang amper op het forum geweest. man zit in verweggistan en ik leef me nu dus uit 'savonds. Is maandag ook wel weer over . Hoewel ik het WWB-topic dan wel weer erg leuk vindt.
En lullen..... hm..... dat heb ik vandaag al genoeg gedaan
Ik ben ook maandenlang amper op het forum geweest. man zit in verweggistan en ik leef me nu dus uit 'savonds. Is maandag ook wel weer over . Hoewel ik het WWB-topic dan wel weer erg leuk vindt.
En lullen..... hm..... dat heb ik vandaag al genoeg gedaan