M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, trouwens, dat je er een echt prinsessenfeest van had gemaakt. Super!
Scooby, nog gefeliciteerd met Laura!!!! 4 jaar, dat is toch wel een mijlpaal zeg!!!

Xop, alvast gefeliciteerd met je moeder! Klinkt als een geslaagd etentje, leuk zo!

Heb verder even geen rust in mn gat, wordt een beetje knetterkrankjorum van alles. Goede nieuws is dat de makelaar meerdere geinteresseerden heeft voor ons huisje, 1 meisje is heel erg geinteresseerd, hoop zoooooooooooo dat het goed gaat komen nog (scheelt weer wat uurtjes slaap 's nachts)!

Nou, ik ga nog even duimen voor goed makelaarsnieuws voor Indian en verder met mn tig to do lijstjes, tot snel!
Scooby, gefeliciteerd met Laura! (helemaal vergeten, sorry!). Leuke dag gehad zo te lezen, fijn hoor. Hoe ging het op school vandaag?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hoi!

Xop, wat een goed idee van een boekje met foto's! Dat ga ik ook maken voor Milena! Ze vindt het echt zooo leuk om foto's te kijken, maar ze mag er nooit aankomen. Gelukkig ben ik zo stom geweest om wat series dubbel te laten afdrukken dus die kan ik nu m ooi in het boekje doen!

Tira, fijn dat er misschien huurders voor je huisje gevonden zijn!! Ik wil de tshirtjes wel hebben hoor! Laat me maar even weten wat je ervoor wil hebben. En wat de verzendkosten zijn!

Indian, al wat gehoord van de kijkers???

Scoob, nog gefelicitteerd met Laura!! Wat enorm leuk zeg een prinsessenverjaardag!! Fijn dat ze zo lekker verwend is! Aaah en dat Jasper zo graag met het buurjongetje speelt! Lief.

Pips, hoe is het? Pipsie al weer beter?

Milena is weer helemaal beter! Heerlijk, mijn stralende lachende kletsende lekker spelende goed slapende meisje weer terug! Ze begint zelfs weer iets van het avondeten te nemen. Oeh dat scheelt een berg frustraties zeg. Ook al neem ik me steeds voor om heeeeel rustig te blijven, het is zooo moeilijk om gezellig te kletsen over algemene zaken als je kind krijsend aan tafel zit en met eten smijt. Maar gisteren zag ik haar rijst met kipsate eten (haha en geen boontjes, maar goed het begin is er) en vrijdag had ze een hele vegaburger op! Knapperd!

Wij hebben een enorm druk weekend gehad. Vrijdag hele dag + avond weg. Savonds laat man weer thuis. Zaterdagochtend kwamen mijn ouders klussen. Zaterdagmiddag kwam het zusje van mijn man. Die is gebleven tot zondagmiddag en daarna kwam er een vriendin van mij die tot laat bleef. Allemaal gezellig, maar geen tijd om aan te rommelen of om met zijn drietjes te zijn :sad: .

Bovendien heb ik last van mijn keel. Zo'n vreselijk irritante hoest waarvan ik steeds moet overgeven en mijn stem is ook weg. Was lekker toen ik gisteren in de klas was. Probeer ik piepend en wel iedereen z'n mond te laten houden en als ik te lang zelf aan het woord was kreeg ik hoestbuien waarbij de kindjes blij moesten zijn dat ik niet over ze heen kotste. Ze hebben dus lekker veel zelf mogen doen . Vonden ze helemaal niet erg geloof ik.

Het stralende lachende gezellig kletsende enz meisje zit nu te gillen en te brullen op de grond. Ze kan niet zeggen waarom alleen "Hena boos". Euh tja dan weet ik het ook niet. Wij gaan denk ik zo even op bezoek bij mijn opa en oma!

Doeidoei
Hihi Xop, poets ik te veel. Hihihi.

Ben bang dat het niks wordt met de kijkers. Ze zijn ook naar een soortgelijk huis gaan kijken in een andere woonplaats. Alleen is die al kant en klaar, wel kleiner oppervlak. Dus zal wel niks worden. (zal het in de AK zetten)

27nov naar de KA met Yuma, maar dat had ik al gezegd geloof ik.

Ga nu snel weer verder. Doei en allemaal kei bedankt voor het duimen.

En zag net dat jou kleintje jarig is geweest Xop.

Alsnog van harte gefeliciteerd.

Verder lezen en reageren doe ik straks

Hihi, is het nog goed gekomen met Leen? Fijn dat zij weer beter is, alleen balen dat jij nu ziek bent! Beterschap!!

Pffff... en da's zeker een druk weekend!! Manman.

St. Maarten was echt een succes gisteren. Ik kwam om 7:30 u thuis, manlief had kids klaarstaan met jasjes, mutsen sjaals en handschoenen op en aan. Lampionnen in aanslag, en gaaaaaaaannnn.

Lieke zong haar longetjes uit haar lijfje, en Sophie zei bij iedere deur; "Kkkouddd... Binnuh toe". En ze vond het hartstikke "pannenddd" om in het donker te "wannuluh". Maar ze waren erg verguld met hun opgehaalde snoep en centjes, en zijn om acht uur doodmoe in bed gerold. Wel een "drukke" nacht gehad; kennelijk zongen en liepen ze in hun slaap nog steeds langs de deuren..... .

Tira; spannend dat er mss huurders zijn!!! Zou zo prettig zijn voor jou! Pfff.. en verder maar weer sterkte met je hoofd erbij hoofd enzo....

Indian, hoe is het met jullie bezichtiging gegaan?? Of is die straks om 16:00 uur?? Nah ja, we lezen het wel!

Dit scherm staat echt al 3 uren open, dus ik zal eerst eens posten!
Heeee Indian! Nee, niet mijn meisje was jarig, maar Scoob haar Laura! Lieke wordt pas in juli '08 4 jaar....

Shit, zeg, zou jammer zijn als et weer niets werd met die kijkers.... Maar goed, wie weet is jullie prijs wel aantrekkelijker?? Je weet maar nooit. Ik duim toch nog even door, hoor!!!

Enneh, kop op, he, het huis wordt heus wel een keer verkocht!
OOoowwww, als ik zo naar buiten kijk (grijs, grijs en nog eens grijs) ben ik toch nog steeds stikjaloers op Merel die nu in bikini op het strand ligt te boek lezen, of en lekkere massage krijgt ofzo..... Menomen, wat lijkt me dat lekker!
Grom...... Pipsie is wel wat beter maar nog lang niet de oude en toen werd ik dus ziek in het weekend. Boehoe.... zwanger en griep en bejaard zijn geen fijne combi. Daarnaast heb ik nu 4 nachten van een paar uur slaap achter de rug en dat breekt op. Maar goed, het gaat ons beide langzaam weer wat beter. Zodra we weer echt up and running zijn zal ik me melden!

Pips en ? (die ook verdomde hard begint te schoppen... leuk hoor, als het eten toch al niet zakt... mopperdemopperdemopper .
Aaah, gos, wat een schatje die Sophie! Hebben ze veel opgehaald?

Spannend, Tira, hopelijk wordt het wat.

Indian, weer niks? Balen zeg! Zal zo in de ak lezen.

Fijn dat Milena weer beter is en goed slaapt, Frans. Beterschap voor jezelf!

Pips en Pipsie, beterschap!

Wanneer ben je ook weer uitgerekend?

Het is hier grijs en het regent, bij jullie vast ook?

Wat doen jullie als het zulk weer is? Wandelen vind ik nu niks, spelen is Lynn wel een keer op uitgekeken en gaat dan aan mij hangen (al heel snel eigenlijk, alleen spelen is nog moeilijk op deze leeftijd) en de hele middag tv kijken vind ik ook niks.

Iemand nog leuke ideeen?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
NB

Willen jullie morgenochtend tussen 10.00-11.00 uur voor ons duimen? Papsie is weer doorgedrongen tot de laatste fase van een sollicitatieprocedure en deze baan wil hij erg graag hebben....en ik wil het ook graag. Houdt nl. in dat Papsie minder hoeft te reizen, een 36 urige werkweek houd en dus veel meer thuis kan zijn (scheelt zeker 6 of meer uur per week). Als het loon en de secundaire arbeidsvoorwaarden meevallen (die zijn nu toppie, Papsie werkt in de financiele wereld) dan hebben we ook nog eens een paar honderd Euro minder reiskosten in de maand. Al met al, als alles meezit, zijn we dan weer een eind op de goede weg! Ookal zijn de sec. arbeidsvoorwaarden minder, dan wil Papsie het nog wel graag hij is zwaar toe aan een verandering en GRIJNZ... wil van mijn gezeur af! (ik vind het zwaar om "alles" alleen te moeten doen en vraag me af of ik dit volhoud met twee kids straks).

Pips
Ik duim, Pips! Zou inderdaad fijn voor jou zijn!!! Enneh, beterschap, natuurlijk.

Juul, op zulke dagen wil ik nog wel eens op visite gaan naar een andere vriendin met kids, of naar mijn moeder. Kunnen ze samen spelen, of in ieder geval met ander speelgoed spelen. Simpel indoor speeltuintje natuurlijk ook leuk. Of doe juist op zo'n dag weer eens iets nieuws, qua spelen. Maak een tent in de kamer en ga op nepvakantie, ga voor het eerst kleien, dansen op K3 of weet ik wat.... Ook lezen we wat af, op die dagen.

Toch hoop ik op snel weer mooi weer..... . Veeeeeel leuker om de dag door te komen.
Hai!

Ik ben niet ziek hoor. Voel me prima, heb alleen een zeehondenblaf.

Pips, ah arme jij. Maarreh utkomtgoedutkomtgoedutkomtgoed. Zal morgen voor jullie duimen!!

Juul, ik ga ook veel weg hoor met zulk weer. Milena is ook niet meer al te best in zelluf spelen. Dat heeft ze na een half uurtje wel weer gezien. Soms bak ik een la met speelgoed wat ze al een tijdje niet gezien heeft en speelt ze daar dan mee. Of we tgaan kleuren. Voor kleien ed vind ik haar nog wel iets te klein. Ze heeft dan ook geen grotere zus. maareh op bezoek dus, of naar een overdekt winkecentrum ff winkelen.

Xop, aaah die Sophie koud en binnuh. Aaaah schattig! Ik zie Lieke en Sophie al helemaal staan met hun lampionnetjes. Lief!

Indian, balen van die kijkers. Ik zal zo eens op msn kijken.

Lief trouwens ik heb Milena geleerd om een te zeggen en 1 vingertje op te steken als je haar vraagt hoe oud ze is

Oeh het brult nu. Denk dat ik maar weer eens iets moet gaan verzinnen ter vermaak.
GM allemaal,

Scooby, alsnog gefeliciteerd met je dochter.

Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.

Yuma weer een beetje ziekjes, vandaag lijkt hetw el weer mee te vallen.

Gister gespuugd en wat uurtje na zetpil nog wat verhoging 37.7

Nou kom gauw weer terug.

Die kijkers trouwens gaan volgende week vrijdag naar de bank. Hopelijk horen we eerder of ze het wel of neit zien zitten met ons huis.
We zijn weer thuis! Heerlijk gejatlegged dus ik hou het kort. We hebben een goede vlucht gehad. Valentijn deed het super. Eigenlijk een soort modelkind kan je wel zeggen. Veel geslapen en voor de rest allerschattigst tegen iedereen. Hij ligt nu een slaapje te doen en ik hoop dat hij vannacht ook een soort van lange slaap doet. ach wel zien wel.

Morgen moet ik meteen 2 dagen zware training in van mn werk. Dus vriendlief staat er dan alleen voor. Das minder leuk.

Almet al hebben we een super vacance gehad. Kom aankomdend weekend uitgebreid verslag doen als ik tijd heb. Nu even relaxen.....en bijlezen!

Grtz Merel
Hai!

Hey Merel, leuk dat je er weer bent! Vind je het jammer dat de vakantie weer afgelopen is? Dingen die leuk zijn, duren altijd te kort he? Of is het wel weer oke om weer thuis te zijn. Jij valt lekker weer met je neus in de boter met die trainingsdagen. Kun je weer vol aan de bak (en je vriend ook ). Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben!

Indian, oeh spannend dat die mensen met de bank gaan praten. Ik heb dehuizen bekeken op internet (oeh leuk kacheltje hebben jullie trouwens). Jullie hebben veel meer grond erbij toch? Het gaat er maar net om wat die mensen belangrijk vinden natuurlijk!

Balen dat Yuma ziek is. Hopenlijk voelt hij zich snel weer beter!

Hier gaat alles prima! Ik zag leuek foto's van Lynn in de ak. Had ik nog neit gezien.

Ook de foto's van de meeting zijn leuk. Haha die groepsfoto. Lena zit keihard te brullen en verder kijkt er niemand in de camera

hmm hoe ging die puzzel ook al weer

Ha ik heb stiekem noten gepakt en ga er nu snel van door!

appel eten!

En Tira, als je goed kijkt heeft ze een romper van jou aan! Die rompertjes zijn echt super.

He, merel back in holland. Pittig gelijk 2 dagen cursus. Je hebt natuurlijk zo'n ongelovelijk lekkere relaxte vakantie gehad dat dit je totaaaal geen moeite gaat kosten....

Welkom terug!

Frans, lieve foto's van je meissie.

Heb vandaag ook nog wat nieuwe foto's van Jasper in AK gezet. Mijn stoere binkie is nu 2 dagen alleen op zijn nieuwe groep geweest bij kdv. Gaf mij of man en Laura een kus en zwaaide ons lachend uit. Heeft het prima naar zijn zin zonder zus.

Zus doet het ook goed. Nog bedankt voor de felicitaties. Gaat goed op school ze raakt er wat aan gewend. Ik nog niet....ben moe... vroeg uit bed elke dag, paar keer op en neer naar school fietsen. Vandaag ook nog stad in geweest, gymschoenen kopen. Ga als ik mijn wijntje zo op heb mijn bed in.

Oja dat werkt vanavond ook niet mee, we gingen nog naar een condoleance van een buurman. 48 jaar jong maar geworden. wel ziek, maar toch. Kanker, wat een k...ziekte.

Ga nog ff verder surfen.

greetz Scooby

Hopi, ben op hetw erk nu. Hebben zieke kindjes dus moest onverwacht meer werken.

Kom vanavond lekker reageren.

Merel weer terug, goede reis gehad?

Nou to vanavond.

(werken van 11-19u vandaag)
Leuke foto's Frans.

mooie meid.

Ja wij hebben 100m2 meer grond.

En idd is net wat ze willen, denk van neit, maar blijf duimen en hopen.

Zou zo mooi zijn!!

Oh hoorde net dat het prinsenpaar in onze nieuwe woonplaats bij ons ind e straat woont. (zij werkt langs mij, ja hoe zeg ik dat. Ik werk in een huis op nr 13 en zij werkt in een huis op nr 11) Ken ze een beetje, zijn erg leuke mensen. En manlief kent hem al een beetje omdat hij bij zijn broer in de klas heeft gezeten vroeger.

Scooby, ga vanavond in de AK kijken.

Nou ga snel naar het zieke kind toe.

Yuma vannacht trouwens redelijk geslapen, vandaag wel weer wat fit. Maar gister vond ik hem fitter.
Indian: prinsenpaar?????????? Heeft dat met carnaval te maken? Ik ben opgegroeid met een slap aftreksel van het echte carnaval (lees: kindermiddag eindeloos alaaaaaaaaaaaf roepen en een hele middag polonaise lopen). Wat doet het prinsenpaar pcies???

Ik hoop zo voor jullie dat jullie snel wat horen over jullie huis, ik heb de foto's bekeken en wát een tuin hebben jullie zeg! Wauw, ik zou het wel weten!

aaaaah Frans, zo lief! Zo knap ook, die 2 staartjes , krijg ik nog altijd niet voor elkaar bij Marit. Super dat die rompertjes zo goed bevallen, ik was er ook zooooo blij mee toen. Marit heeft zo'n beetje de hele winter in die dingen gelopen maar ze zien er nog altijd netjes uit. De shirtjes ga ik als het lukt deze week nog opsturen. Verzendkosten heb ik geen idee van, laat het je nog wel weten.

Moest ook lachen om de staat van jullie vloer. Zo ziet het er hier ook altijd uit, kind in het midden en speelgoed eromheen. Niet dat ze ermee speelt hoor, knijpers, spullen uit mijn tas en pluisjes enzo zijn veeeeeel leuker.

Hoe gaat het met je geblaf?

Merel welcome back! Hoop dat je veel dikke truien in huis hebt, het is koud hier he!!!! Lukte het een beetje om op de Nlse tijd op te staan vanmorgen?

Pips , gaat het nog een beetje allemaal? Hoe is het met Papsies gesprek gegaan?

Scooby, stoere fotos! Ik heb die traktaties eens zitten bekijken, maar wat zijn het nou pcies? Broodjes?

48 is veel te jong en veel te oneerlijk en veel te............. alles gewoon! Bah

Morgen komt er iemand kijken voor het huis! Ze zoekt iets precies in de periode dat het hier leegstaat, zou echt ideaal zijn. Hoop maar dat ze niet bang is voor het dorpse hier . Het is een meisje (halleluja!) met een kindje van 4, die zou hier dan ook naar school moeten enzo.... Ben zooooo benieuwd of het wat gaat worden! Ze komt om 17u, duimen jullie mee?

Marit heeft een nachtje bij mijn ouders gelogeerd deze week, dat was echt even heerlijk zeg. Schoolwerk is klaar en gemaild, hihi, ben gewoon verbaasd, ben meer van het deadline inleveren. Was weer even net zo als vroeger, tot laat in de nacht achter de pc . Verder begint alles steeds meer vorm te krijgen, nog een paar dingetjes en we kunnen verhuizen! 2 december is D-day, heb daar alleen nog geen internet dus ben een tijdje niet online dan.

Moet nog een zooi verzekeringen afsluiten, gatverdamme wat is dat saai zeg. Zie door het bos de bomen gewoon niet, er is zooooooooooveel aanbod. Wil het liefst alle verzekeringen bij dezelfde maatschappij(voor de korting), dan vallen er al heel wat af gelukkig maar dan nog.

Ik ga nog maar weer eens wat opruimen en schoonmaken, moet er wel een klein beetje toonbaar uitzien morgen. Het was zo netjes hier gister, maar goed, de tornado is weer thuis, dan weten jullie wel genoeg he
pfff daar ebn ik ookw eer eens...

Het is zooo druk op dit moment! Dat vier dagen werken begint echt op te breken, na de kerst weer lekker terug naar drie dagen... Vandaag met invalklas naar concert in Den Haag geweest. menomen echt, wat is dat toch hard werken!!!! met klas in de tram, adhd-ers in de smiezen houden, dan op een plein hartje den haag iedereen in de gaten houden, van trappen af plukken en zorgen dat ze niet onder auto's lopen, daarna in concertzaal zorgen dat iedereen enigszins stil is, van elkaar afblijft en naar de wc is geweest en na de voorstelling boel verzamelen, hopen dat iedereen er bij is, wéér de tram in die veel te druk is, adhd-ers inmiddels aan de hand omdat ze zo hyper worden, en terug naar school. pfff survival is er niks bij. Gelukkig met net zoveel kidneren bij school terug gekomen als ik mee vertrok.. :-) Maar dit meot je neit elke dag doen. Echt, als de juf van Melle over een paar jaar vraagt of er iemand mee wil als begeleiding geef ik me op, het is gewoon zooo fijn als er een paar ouders mee zijn! (vandaag was er wel een vader mee, maar die deed niet zoveel...)

Verder kunnen we nog steeds neit douchen (nog twee dagen), is Melle langzaam in een nee-fase aan het komen en ben ik nu al gaar (het is half negen!)

Wel even verliefdheid momentje... Dinsdag hele dag gewerkt, tot 's avonds half elf, dus Melle alleen 's ochtends gezien. Toen ik 's avonds thuis kwam ging ik bij hem kijken, hij werd half wakker en lachte zo lief naar me, zuchtte diep, draaide zich om en sliep verder met een glimlach!!!! mmmmm smelt smelt.

Ga zo even bijlezen van jullie allemaal.
Ja tirama, dat heeft met carnaval te maken.Nu moet ik zeggen dat ik in die dingen ook neit zo thuis ben, was meer van het vieren zelf, als van de pronkzittingen enzo. (hihi en de drankjes natuurlijk)

Andjo hihi leuk zo'n uitstapje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven