Momzilla

01-09-2010 13:40 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ssst... niet doorvertellen hoor... Maar ik vind mijn eigen kind zo geweldig....

Kan hele dagen filmpjes van hem maken en er dan uren naar kijken.

Verliefd naar de kleine broekjes aan de waslijn kijken.

Hem continu knuffelen en zwijmelen over elk ontwikkeling en vordering, tandjes, woordjes en stapjes.

Bijna, bijna had ik hem opgegeven voor én de mooiste en de blijste baby van 2009, 2010 en 2011!

Ik ben veranderd in een Momzilla... ik was er nog zo voor gewaarschuwd. Een jubelmama... :puke:

'Gelukkig', kan het morgen weer anders zijn, daarom schrijf ik het maar eens op
Ach, zolang je het in je eigen huis, achter gesloten deuren en niet in gezelschap doet...

Aan hoeveel mensen ik irl en hier niet heb lopen blaten vertellen dat Timanni inmiddels gaat staan...!

Ik doe mee met de club, mag ik een pasje?
quote:flowerbloem schreef op 01 september 2010 @ 13:41:

Ach, zolang je het in je eigen huis, achter gesloten deuren en niet in gezelschap doet... Ja vooral daarvoor moet je oppassen... maar kijk net naar mijn hyves. Helemaal volgeplempt met alleen maar foto's van mijn keuteltje
Dan zit je in de gevarenzone. Zit je ook al op babybrabbel? Dan weet ik niet of je nog te redden bent...
quote:Tia Dalma schreef op 01 september 2010 @ 13:44:

Aan hoeveel mensen ik irl en hier niet heb lopen blaten vertellen dat Timanni inmiddels gaat staan...!

Ik doe mee met de club, mag ik een pasje?Nieeeet, staat hij ál? (Mijn Floris eet vanavond gewoon lekker thuis, opschepper!)
Oh jee, bureaublad-achtergrond op werk is sinds een paar weken een foto van ze. Maar goed, aangezien ze hier constant op foto's van die twee vragen, is het niet zo erg
quote:Aruuba schreef op 01 september 2010 @ 13:49:

[...]

Nieeeet, staat hij ál? (Mijn Floris eet vanavond gewoon lekker thuis, opschepper!) Ik hou mijn hart vast, de eerste blauwe plek is een feit.
Jubelmama klinkt nog erger dan Momzilla
quote:flowerbloem schreef op 01 september 2010 @ 13:47:

Dan zit je in de gevarenzone. Zit je ook al op babybrabbel? Dan weet ik niet of je nog te redden bent...Ja hehe, mijn kind verdient natuurlijk wel een aftelbanner.
Mijn vent zei van het weekend dat ik een Momzilla ben.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 01 september 2010 @ 13:55:

Mijn vent zei van het weekend dat ik een Momzilla ben. Ervaarde je dat niet als een compliment Mal?
Ik ben er ook zo een geworden...

Zit vaak naar foto's te kijken op mijn mobiel, heb een kleurenfoto aan mijn prikbord op mijn werk hangen, mijn hyves staat vol met foto's van Ukkie (verder nog een leven? Nee hoor.) en het aller- allerergste: als ik een keertje uit ga, sta ik halverwege de avond tegen oude bekenden over mijn kind te blaten...
quote:nessemeisje schreef op 01 september 2010 @ 13:57:

Ik ben er ook zo een geworden...

Zit vaak naar foto's te kijken op mijn mobiel, heb een kleurenfoto aan mijn prikbord op mijn werk hangen, mijn hyves staat vol met foto's van Ukkie (verder nog een leven? Nee hoor.) en het aller- allerergste: als ik een keertje uit ga, sta ik halverwege de avond tegen oude bekenden over mijn kind te blaten...

Oh, herkenbaar....

Ik durf het bijna niet te bekennen, maar ik ververs de foto ook nog iedere maand op het werk onder het motto: Hij groeit zoooo hard! Gelukkig hangen er meerdere foto's van kinderen van collega's.

Of de hele wereld per sms op de hoogte brengen dat hij een nieuw woordje kan zeggen. Of ineens loopt.

Erg hoor, haha. Zolang ik nog geen ruzie krijg, blijf ik door gaan. :-)
Maar wat jullie niet weten: de mijne ís de allerleukste!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ik vind dat je eerlijk moet zijn whahaha luister maar naar onderstaande..

http://www.youtube.com/watch?v=BaByLCMZ ... re=related
Ben op mijn werk Kan geen youtube bekijken...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:VickyP schreef op 01 september 2010 @ 14:29:

Ben op mijn werk Kan geen youtube bekijken...onthoud hem maar voor als je thuis bent
Hmmm dan willen mijn ge-wel-di-ge kind & man aandacht. Zal het proberen te onthouden!
Hoe moet het nu met mij?! Heb alleen een hond.....
Als ik mijn kind naar bed heb gebracht, ga ik in de woonkamer op de computer foto's van haar zitten kijken.

Heb ik nou gewonnen?
Ik ben een zuszilla, telt dat ook? .
quote:Happy07 schreef op 01 september 2010 @ 14:51:

Hoe moet het nu met mij?! Heb alleen een hond.....

Ergonomisch he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven