Paque gaat ook!!

01-09-2010 13:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames, ik heb er lang over nagedacht, maar ik ga ook.



Ik moet even naar de stad, ben er over een half uurtje weer.



Ik dacht, weten jullie dat even.
Alle reacties Link kopieren
Ja daahaag, dat gaat zomaar niet.



Ik haal je weer uit mijn motto als je niet binnen een half uur terug bent.
Stressed is just desserts spelled backwards




Niet te lang wegblijven hoor, denk d'r om!
Alle reacties Link kopieren
Neeeee!!! Niet gaan! *gaat aan Paques been hangen*
Alle reacties Link kopieren
dank je wel voor het melden!

Ga je wat leuks doen in de stad?
Alle reacties Link kopieren
Doe je voorzichtig, kind?

Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
doei!
Alle reacties Link kopieren
Neem wat lekkers voor me mee, ok?

Roze koeken ofzo. Of donuts met van dat roze glazuur erop..



Thanks
Op precies hetzelfde moment twee dezelfde soort topics, lijkt wel telepathie
Kun je wat voor me meenemen? Kan zelf de stad niet in. Lig bij te komen van een migraine aanval. (of moet ik hier weer een aparte Topic voor openen?);-(
Alle reacties Link kopieren




Zelfde soort topic als ik net heb geopend.



Ik moet dus ook even naar de stad.
Alle reacties Link kopieren
Voorzichtig doen hé!!



Meld je je wel even als je terug bent??
Alle reacties Link kopieren
Wel even melden he als je klaar bent met je leven! :D

Ga je nog iets leuks doen in de stad?
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Alle reacties Link kopieren
Nog een kwartier en dan moet ze terug zijn. Een half uur zei ze.

Ik hoop dat ze zich aan haar woord houdt..
Alle reacties Link kopieren
Dit fenomeen wordt 'sneeuwbaltopics' genoemd.



*weet waar volgende blog van Five over zal gaan*
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Mag ik mee
Alle reacties Link kopieren
Als Paque terug is ga ik even weg. Mijn moeder bezoeken, zal iets langer duren dan Paques uitstapje.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Ghe... Ik dacht.. die peert um van het forum...
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik bleef per ongeluk bij de HEMA hangen, maar ik ben er weer!!







So, je kan weg!!!



LaVie:





CharlotteAnnaSophie:







En voor mezelf:

Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook...



(even koffie en thee enzo halen voor de collegae)
Alle reacties Link kopieren
gek wijf!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. Ik had een volgende gemiste rel verwacht
Alle reacties Link kopieren
ik schaam me dood, ik was de hele dag al in het centrum en ik heb me niet eens afgemeld.



1000X mijn verontschuldigingen, en ik zal het niet meer doen.





Als jullie willen weten wat ik heb gekocht naast de gewoonlijke boodschappen.

Een leuke spijkerbroek en een trui, alvast voor de winter.



Volgende keer zal ik het vtv melden.



(of zijn voor veronschuldigingen achteraf, reden genoeg voor een nieuw topic, ik weet het niet meer, ben helemaal van het padje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven