kinderopvang

01-09-2010 01:32 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!! Ik wil mijn eigen kinderopvang openen maar weet niet waar ik moet beginnen. financieel is geen probleem! Welke diploma's heb je nodig en waar moet je je aanvraag indienen voor vergunning etc. Ik wil echt serieus ergens mee beginnen ik zit al een jaar zonder baan en wil nu niet meer voor iemand anders werken ik wil iets voor me zelf beginnen vond kinderopvang wel leuk heb ook ervaring met planning en plaatsing van kinderen. Andere tips adviezen ook welkom! mischien heeft iemand een advies voor iets anders. Alles is welkom, ik wil echt zsm. iets voor me zelf beginnen. Alvast bedankt
Wat denken jullie veel aan me zeg sow ik krijg tranen in me ogen
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 14:15:

ik ruik discrimintatie discriminatie?Doe eens uitleggen. En wel een beetje rap, anders sta je nog erger voor gek.
Ahahaah hey nessemeisje heb jij niks te doen?? Als het je niet intresseerd of als je het allemaal zo grappig vind doe wat nuttigssss!!! reageer dan niet !!
en uhn spelfout kan iedereen overkomen!!!!!!!!!!
Ken je het spreekwoord: wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten?

Je komt zelf nogal hard met je oordeel over de reacties, terwijl je ook serieus naar de adviezen had kunnen kijken. Wanneer vervolgens anderen daar weer op reageren, moet je nu niet gaan sippen.
ja natuurlijk..de enige kwalificaties die jij nodig hebt is gewoon zin hebben in wat voor jezelf! Komt helemaal goed, ga ervoor en anders is het gewoon discriminatie toch? Ik ga taarten bakken..hhheerlijk!
Je hebt gelijk, een spelfout kan iedereen overkomen. Maar meerdere fouten in iedere gedane posting is best knap.
nogmaals!! mensen die het stom, onnodig, raar, gek vinden waarom reageren jullie dan? mensen die ervaringen hebben zijn welkom en geen mensen die oma adviezen geven.
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 14:28:

en uhn spelfout kan iedereen overkomen!!!!!!!!!!

Eentje wel, ja.....

Je hebt gelijk, een spelfout kan iedereen overkomen. Maar meerdere fouten in iedere gedane posting is best knap.

Ja wat is dat bericht nou? moet ik me zelf beledigd voelen? of moet ik nu gaan huilen? wat moet ik doen leg is even uit mevrouw perfect?
oma adviezen?? Ik moet van jou taarten gaan bakken! Nou moe!
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 14:32:

nogmaals!! mensen die het stom, onnodig, raar, gek vinden waarom reageren jullie dan? mensen die ervaringen hebben zijn welkom en geen mensen die oma adviezen geven.Lees nou eens even terug wil je? Je hebt talloze adviezen gekregen - en jouw eerste reactie daarop is dat iedereen hier egoistisch is.
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 14:33:

Ja wat is dat bericht nou? moet ik me zelf beledigd voelen? of moet ik nu gaan huilen? wat moet ik doen leg is even uit mevrouw perfect?

Wat je hiermee moet? Je zou wat meer op je spelling kunnen letten, is ook handig voor een bedrijfsplan.

*ik hoop dat mevrouw perfect het me vergeeft dat ik alvast een antwoord geef *
ok hier een advies...toets bij google in..KINDERDAGVERBLIJF BEGINNEN EISEN dan moet het gaan lukken..
Nounounou, dit is idd de instelling die ik zoek bij een toekomstig kdv leidster/eigenaar!
Ahahahaha ja klopt ik ben geen Nederlander! Beter ook hoor en uhm nu heb ik iets geleerd bij deze forum dank jullie allemaal!! ik ga een kinderopvang voor buitenlanders openen!! Dan hoeven de kinderen en ouders niet beledigd te worden als ze een spreekfout maken. tjhaa het blijft een buitenlander ookal kan zij/hij perfect nederlands spreken. Hey ik dank jullie!! Goed idee he
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 14:32:

nogmaals!! mensen die het stom, onnodig, raar, gek vinden waarom reageren jullie dan? mensen die ervaringen hebben zijn welkom en geen mensen die oma adviezen geven.

Welnu dan. Ik heb ervaring. Ik ben zelfstandig ondernemer, heb een kind op de kinderopvang waar ik ook lid van de OC ben én heb wat verstand van de eisen en reglementen waaraan een kdv-instelling aan moet voldoen.

Vanuit al die verschillende invalshoeken kan ik je melden dat ik met jou, zoals je in dit hele topic communiceert, geen zaken zou willen doen.

Ten eerste weiger je om goed beslagen ten ijs te komen, ten tweede ben je bijzonder verbaal agressief en ronduit vervelend tegen de mensen die met jou hierover in gesprek gaan, of je hun wijze nu bevalt of niet.

Ten derde heb ik een stevige hekel aan het spelen van de discrimintatie discriminatie kaart, helemaal op deze wijze.

Ik wens je veel succes in je besprekingen met gemeente, GGD, ISO-certificeringsbureau en ouders.
Niemand heeft hier iets te doen, zoals je zelf stelt, en iedereen is hier 24-7 aanwezig om jou te discrimineren.

Wat is je eigen aandeel? Zeg nou zelf, zo gezellig kom je hier niet binnen walsen, of wel dan? Dan kan je dit soort reacties verwachten. Leuk als je iets voor jezelf wilt beginnen, maar je komt nogal warrig over. Zorg eerst dat je duidelijk voor jezelf hebt wat je wil en waarom, dan kan je met kvk of wat al niet, verder kijken. Maar je komt als een wilde om je heen slaan hier als de kritische doch heldere reflectaties niet in je straatje passen.

Dus; wat heb jij zoal te doen?
Sevgi, ik vind het het beste idee wat ik gehoord heb vandaag, veel succes he!!
www.kinderdagverblijf.nl Als ik je hier niet mee geholpen heb weet ik het niet meer..
quote:Sevgi schreef op 01 september 2010 @ 14:33:

Je mag wel gewoon Ainne zeggen hoor, al vind ik je compliment best lief.

Huilen hoeft niet hoor, maar als het oplucht, go your gang.
nou sorry meid..nu ik je reactie lees snap ik dat je werkloos bent..en ik denk dat je maar beter werk kan zoeken waar je niet met mensen om hoeft te gaan.
quote:maroon5 schreef op 01 september 2010 @ 14:36:

Nounounou, dit is idd de instelling die ik zoek bij een toekomstig kdv leidster/eigenaar!

Don't worry. Lijkt me stug dat een initiatiefloos persoon als TO het ooit voor elkaar krijgt om daadwerkelijk een kinderopvang te beginnen.

Toch?

Heb je een tijd niet op het forum gezien trouwens - alles goed?
quote:Ainne schreef op 01 september 2010 @ 14:40:

[...]

Don't worry. Lijkt me stug dat een initiatiefloos persoon als TO het ooit voor elkaar krijgt om daadwerkelijk een kinderopvang te beginnen.

Toch?

Heb je een tijd niet op het forum gezien trouwens - alles goed?

Ik zou spontaan thuisblijfmoeder worden als Snaak naar haar kdv gebracht zou moeten worden.

Ja, alles prima hier! Ben een poosje 'undecover' geweest, haha, maar deze Nick bevalt me gewoon veel beter, dus maar weer terug naar de ouwe vertrouwde Maroon!
Ah, nog een nick-swapper. Verwarrend hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven