Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ik vind die laatste foto van you#ve got mail wel netjes qua lengte, Spijker. Ik heb nooit nepnagels, maar zou je die niet ook kunnen knippen tot een formaat die jij mooi vindt?

Foto 3 lijkt op de kleur die ik vandaag op heb, randje heb ik niet.
Het resultaat met die stickers vind ik wel mooi, maar ik moet nog stickers vinden die goed werken. Bij mij laten ze altijd een plakkerig laagje achter.

Spijker je kunt bij een goede nagelstyliste mooie kunstnagels laten zetten. Je kunt ze zo lang of kort hebben als je zelf wilt. Ik heb ze ook een keer gehad, vrij kort. Zag er mooi uit, maar ik kon er niet tegen en nu heb ik mooie nagels van mezelf dus ook niet meer nodig.

Misschien heb je ook iets aan de tips van wintermuts.
Overigens vind ik het kopen van dure lakken geen onzin, maar het is inderdaad niet nodig. Ik koop ze meer als cadeautje (voor mezelf ) of voor speciale gelegenheden.

Ik heb 3 dure lakken, 2 van YSL en eentje van Chanel. Stormy Grey van YSL heb ik gekocht omdat dat precies de kleur was die bij een jurk paste voor een feestje. Dit was voordat die grijs helemaal in was en in alle collecties te vinden zoals nu. Toen kon je die kleur nergens anders krijgen. Ik heb pas de Copyright Red gekocht voor mezelf omdat ik het leuk vond om zo'n klassieke kleur van een klassiek merk te hebben. En de Vendetta van Chanel heb ik van mijn vriend gehad

Zo blijft een dure lak dan toch bijzonder

Verder hou ik het meestal bij de goedkopere lakken < 5 euro, want die zijn gewoon prima. Vooral over Catrice ben ik erg te spreken (hadden jullie vast nog niet gemerkt ) En ja, als ik weer wat geld eraan mag/kan uitgeven dan ga ik de China Glaze proberen en wat Nfu Oh-tjes, Orly en Nubar. Maar dan is het weer voor een tijdje klaar denk ik. Er zijn heel veel mooie kleuren, maar als ik in de winkel sta denk ik vaak "heb ik niet iets wat precies hetzelfde is?" of "is dit een kleur die ik ook écht zou dragen?"
quote:Spijker schreef op 01 september 2010 @ 15:40:

Zijn er eigenlijk ook bescheiden nepnagels? Die niet asolang zijn maar gewoon degelijk en netjes?

Ja hoor, een paar jaar geleden toen ik ook probeerde te stoppen met bijten heb ik bescheiden neppers erop laten zetten. Dat is zonder ellenlange tips oid, die net niet uitstaken over mijn vingertop. Langer kan natuurlijk ook. Acryl en gel kan allebei. Je moet wel elke 3 weken ofzo terug naar de salon, want je eigen nagels groeien door. Wel worden je eigen nagels wat opgeruwd door vijlen en hierdoor iets dunner. Als je styliste niet zorgvuldig is, vijlt ze te ver door en dat voelt niet lekker en daar hou je dunne eigen nagels aan over een paar dagen na verwijderen.

En ik heb toen ik beet ook vaak plaknagels erop gedaan voor feestjes enzo. Die kun je zelf bijknippen en vijlen tot een lengte naar keuze.
Die Pieces Khaki/Camouflage wil ik al sinds ik m zag staan, spijt dat ik m toen niet meteen heb meegenomen, soms zijn impulsaankopen juist de beste keus

Bij Douglas hebben ze heel veel keus in nepnagels, ook kortere, en ik zag zelfs n doosje nepnagels voor je tenen, french manicure style! Vind dat altijd zo mooi 'clean' staan, in advertenties/reclame in glossy bladen e.d.

Gisteren begonnen met n kuurtje Silidyn, vorige keer goede ervaringen gehad qua verbeterde nagelkwaliteit. Van ander huid-haar-nagelpreparaten nooit echt verschil gemerkt.

Van de ongeveer 20 lakjes die ik heb kan ik de helft in de chemobak gooien, compleet uitgedroogd of bijna leeg.

Voor Chanel lak heb ik het geld niet/niet over, en ik vertrouw dr op dat de trendkleuren in no time in de collecties van de goedkopere merken komen

De topcoat van Essie droogt in no time, geen dekbedribbels meer! Seche Vite schijnt wel t neusje vd zalm te zijn op sneldrogend topcoat gebied.

Op mn tenen nog steeds donkerknaloranje, op mn linkerhand zilverglitter (Rock n Roll v Essence) en rechts alleen verharder, hopelijk stopt dat splijten dan. Links hou ik ze kort. (ivm gitaar spelen)
plaknagels hoef je echt niet perse bij de douglas te kopen, elke drogist heeft ze en als je ze lakt, kun je ook de allergoedkoopste nemen. het gaat er meer om hoe jij ze bijvijlt en passend maakt. De french neppers, daar zit wel qua print en kleur verschil in kwaliteit, dus kijk daar wel naar.

@tijgermeisje: krijg je niet heel veel opmerkingen waarom je maar een hand gelakt hebt?
nee hoeft niet persee maar de keus die ze daar hadden! (Douglas Maastricht was dat) Had nog niet zoveel verschillende doosjes bijmekaar gezien. Bijv. ook flexibele, met past altijd garantie, sprak mij wel aan want kep vrij platte nagels.
@wintermuts: nee, dat valt mee.

Wel de vraag waarom 1 hand lang en ander kort.
quote:tijgermeisje schreef op 01 september 2010 @ 17:12:

@wintermuts: nee, dat valt mee.

Wel de vraag waarom 1 hand lang en ander kort.Wat grappig! Ik zou de ene hand lang en de andere kort denk ik minder opvallend vinden dan de ene zilver en de ander blank.
Grrrt Cloud Nine Sucks, nu weer een scheur, ondanks mn brave base en topcoaten.... dus dat moet het niet zijn. Ik heb 1 witte die redelijk dekkend is, dus volgende keer laagje wit, laagje cloud en dan ophouden.

Ik lig nu trouwens bij de brievenbus, ze zouden na 18u komen, schiet op joh,. tis al 13 over 6....
En?? Heb je al wat glitterzzzzzz?
Ja, vertel Glitterz!

Ik heb net eindelijk Jackie Oh! opgedaan en het is zo ontzettend gaaf Ik krijg het alleen niet op de foto. De warmte verdwijnt uit de kleur en dat geeft een heel ander effect opeens.

Deze foto komt in de buurt....maar denk even aan een roze markeerstift. De lak geeft ongeveer licht, zo neon is deze. I love love love
Ja haha ik heb er 1 van de 3, de rest was niet leverbaar op dit moment, als troost een doosje NFU Oh voor acrylnagels gekregen, maar euhmm dat kan ik helemaal niet whaha. (sterker nog ik weet niet eens hoe het werkt, denk wel dat het een heel gaaf effect zal hebben, maar wat moet ik ermee?) De andere 2 volgen als ze weer leverbaar zijn.
Tjeeeez zeg ...............ben ook een dagje niet op het forum en gelijk 5 of 6 pagina's bijlezen.

Ga eerst ff lezen en kijken of er mooie lakjes tussenstaan
Wat voor spul voor acrylnagels? Het poeder/de gel om de nagel zelf te maken of iets om op je nagels te doen?

Ik heb nu ook de topcoat op de roze zitten (is nog aan het drogen) en het is zo gaaf. Als ik typ zie je allemaal lichtgevende nagels over het toetsenbord flitsen
Ik moet ook nog steeds bijlezen elle

Allemaal van die giga post!
Zwup, shoot me t zit in een klein vierkantje,zitten glitters in en een beetje poeder en als je t open maakt is het zo synthetisch als de pest.
Zou er nog glow in the dark nagellak bestaan? Die had ik vroeger haha.
Hmmmm.....er zal vast wel iemand zijn hier die weet wat het is

Die is er vast wel. Ik kwam er laatst achter dat er ook mood nagellak is. Die reageert op warmte waardoor je een soort gradient nails ((zonder glitters) krijgt.
Zwup, waar...die wil ik ook nog. (en dat roept een bijna 34-jarige zucht....)
http://www.lotionsource.c ... d_changing_collection.htm

Geen idee hoe de webshop werkt, maar dit was de eerste link die ik tegen kwam.
Ik heb 'm ergens gezien Glitterz, ik zal even zoeken!

Even voor de nieuwe nagellakliefhebbers.

Leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn.

Ik heb een paar duurdere lakjes trouwens maar ook goedkopere zoals Catrice, Sleek, BarryM etc.
Over mijn vloer

Ik heb pure aceton gehaald, nagellakremover met aceton en een soort vloerspul wat nagellak op kan lossen.

Keep my fingers crossed!

Ik ga er morgen mee aan de slag!

Hele dag weggeweest!
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 01 september 2010 @ 20:09:

Ja haha ik heb er 1 van de 3, de rest was niet leverbaar op dit moment, als troost een doosje NFU Oh voor acrylnagels gekregen, maar euhmm dat kan ik helemaal niet whaha. (sterker nog ik weet niet eens hoe het werkt, denk wel dat het een heel gaaf effect zal hebben, maar wat moet ik ermee?) De andere 2 volgen als ze weer leverbaar zijn.

Klotecadeautje dan

Is het poeder of een afwerklakje voor acryl?
nee tis poeder, zonder gebruiksaanwijzing...

@Ellen, nou dat moet goed komen met die vloer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven