3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Bianc en Friez
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Missy hoest met de ballen?



wanneer zie je BB weer eigenlijk?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Roos

Ballen nog niet weer geprobeerd

Zie hem wrs pas eind oktober weer.

Hij gaat weg voor werk en een week daarna ben ik 3 week weg voor werk

Beetje balen...
Alle reacties Link kopieren
ah, das best lang nog
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Veel te lang

maar ja, als je allebei geen tijd hebt...

Het is te ver om even voor een nachtje heen te gaan eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
ach wat is ver MU?



Ik heb boodschappen gedaan, gras gemaaid en een waslading opgehangen. Tweede was is bijna klaar, dat gaat in de droger.

Zo de vaatwasser nog uitruimen en weer vullen.

Moet wel een beetje opgeruimd hier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 01 september 2010 @ 16:07:

denk dat dat ook wel een belangrijk iets is Appeltje, jij wilde echt contact houden met je werk. Ik zit inmiddels al zolang in de ziektewet, dat ik er echt afstand van heb genomen



Ik zit daar ongeveer tussenin. Ik voel me niet meer thuis op mijn werk (ben al bijna anderhalf jaar ziek). Voel me een buitenstaander en hoor nauwelijks iets van mijn oude naaste collega's. Aan de andere kant vind ik het jammer dat ik niet kan werken. Probeer het wel (2x4 uur, waarvan 4 op locatie, 4 uur thuis), maar dat gaat - zelfs onder therapie - moeizaam. Vandaar dat ik tijdens de therapie liever niet werk.



@ Floor: wie/wat is Ihildehuit? Iedereen vraagt daarnaar. Ik kan geen touw aan vastknopen.
Alle reacties Link kopieren
Friez, das ook weer waar

Maar als je allebei verplichtingen hebt dan vind ik 1 nachtje te kort eigenlijk

En jemig! Bezig bijtje!
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb de gang even te pakken, dus even van profiteren, MU.

Heb niet zo vaak van zulke buien.



En in het weekend dan MU?



Chris : Ihildeuit = de baby = de peuter van floor
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 01 september 2010 @ 19:42:

Chris : Ihildeuit = de baby = de peuter van floor O, ok! Maar hoe spreek je dat dan uit? En - stomme vraag misschien - is dat haar/zijn roepnaam?
Alle reacties Link kopieren
hoe je het uitspreekt, moet je aan Ihildehuit zelf vragen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Friez, ook allebei al van alles gepland.

Tja het wordt hem echt niet ben ik bang...

Dan maar 2 maand wachten
Chris



Zeg eens hardop:: IHILDEHUIIIIT!!!! Klinkt als??
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 19:46:

Chris



Zeg eens hardop:: IHILDEHUIIIIT!!!! Klinkt als??



Bianca



Bij mij klinkt dat als een mislukte nies.



Ga jij trouwens nog een topic openen vrijdag?
Vrijdag?? Wat is er vrijdag? Jouw game?
Alle reacties Link kopieren
het wurm is nog geen 2, praten is nog voor verbetering vatbaar



maar Floor noemde haar nog steeds Baby en dat is ze toch echt niet meer

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 19:50:

Vrijdag?? Wat is er vrijdag? Jouw game?



Nee, de jouwe. Zou je toch moeten weten?



Maar aan welke klank moet ik nou denken? Ik kan er nog steeds geen touw aan vastknopen.
Alle reacties Link kopieren
Chris, het is de baby/peuterversie van Ikwilderuit
quote:Christiane04 schreef op 01 september 2010 @ 19:44:

[...]





O, ok! Maar hoe spreek je dat dan uit? En - stomme vraag misschien - is dat haar/zijn roepnaam?





Wij hebben 13 uur in de auto naar Frankrijk gezeten waarvan de baby er 12 uur lang 'Ihildehuit' (= ik wil d'r uit!) heeft geroepen. Sindsdien heet ze geen baby meer, maar Ihildehuit.
Alle reacties Link kopieren
oh ja, Graafje, jij vroeg wat click clack was









click clack
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Al nieuws van IBI?
Alle reacties Link kopieren
O, nou snap ik het.
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niks gehoord, Floor!
quote:Christiane04 schreef op 01 september 2010 @ 19:51:

[...]





Nee, de jouwe. Zou je toch moeten weten?



Maar aan welke klank moet ik nou denken? Ik kan er nog steeds geen touw aan vastknopen.

Maar das toch maar een oefenwedstrijd??



Ja sorry... ben op het moment niet zo bij.. ik word altijd pas weer een fanatieke fan als het voor eggie gaat beginnen



Tegen wie moeten we??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven