Entertainment alle pijlers

SOS Sonja

01-09-2010 19:42 1157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloooooo,

Na het jammerlijke in de soep lopen van het vorige Sonja-topic nu maar weer even een nieuwe.

Wie zit er ook alvast klaar? Met wat verantwoorde low-fat hapjes? Of juist met lekker volvette brie/ frituurhappen/ gevulde koeken, haha.
quote:kitty elastic schreef op 01 september 2010 @ 20:42:

ik heb zin in chips.. maar niets in huis..

sonja zou trots zijn op me.. lege koelkast,lege planken..( net terug van vakantie )Ik heb doordeweeks sowieso geen snaaivoer in huis anders weet ik het wel...
Wat ziet Sonja er slecht uit zeg! Haar huid zo vaal en huer haar zo geel, en haar neus zo plat alsof ze er een klap op heeft gehad!

En Lonneke is een leuke meid om te zien. Zo zielig dat dat pesten haar zo diep heeft geraakt.
Ik snap niet dat als je zoveel te dik bent dat je dan de calorieën niet gaat tellen.

Na ja, dan was ze ook niet op TV geweest.

Duss, als je maar niks doet, gaan ze in het gekke Nederland vanzelf aan je trekken.
Ik vind ook dat SOnja er slecht uit ziet. De scheiding heeft er kennelijk ingehakt.
Sonja praat al iets normaler, heeft volgens mij spraakles gehad!

of ben ik eraan gewend
quote:ninon schreef op 01 september 2010 @ 20:42:

[...]

Volgens mij heeft ze meer een probleem met haar pestverleden, eigenwaarde en zelfvertrouwen. Misschien moet dat eerst aangepakt worden en daarna lijnen?

Ik denk dat dat wel samen kan gaan. Gewicht kwijtraken geeft je zelfvertrouwen ook een boost.

Maar misschien zou combinatie met gesprekken beter zijn.

Iemand vroeg wat we van haar vriend vinden. Lijkt me wel een sympathieke vent.

Sonja is wel heel dwangmatig met dat eten. Vind het ook niet zo mooi hoe dun ze zelf is.
quote:Vicky schreef op 01 september 2010 @ 20:43:

Wat ziet Sonja er slecht uit zeg! Haar huid zo vaal en huer haar zo geel, en haar neus zo plat alsof ze er een klap op heeft gehad!

Ik zat ook al naar die neus te kijken. Is ze onder het mes geweest?
quote:duploo schreef op 01 september 2010 @ 20:43:

Ik vind ook dat SOnja er slecht uit ziet. De scheiding heeft er kennelijk ingehakt.Ik vind Sonja er altijd oerdegelijk eruitzien en dat is deze aflevering niet anders, vreselijk
[quote]Moonlight82 schreef op 01 september 2010 @ 20:44:

[...]

Ik denk dat dat wel samen kan gaan. Gewicht kwijtraken geeft je zelfvertrouwen ook een boost.

Maar misschien zou combinatie met gesprekken beter zijn.

Iemand vroeg wat we van haar vriend vinden. Lijkt me wel een sympathieke vent.

Sonja is wel heel dwangmatig met dat eten. Vind het ook niet zo mooi hoe dun ze zelf is.[/quote]

Daar ben ik het niet mee eens. Ze ziet er wat dat betreft ok uit. Jammer van haar verschrikkelijke uitstraling.
wie is trouwens die vent in de c1000 reclame??
Ja, SOnja kan volgens mij nooit eens genieten van wat lekkers en eens los gaan. Met haar aan tafel kan ze je volgens mij ook van elk hapje vertellen hoeveel calorieen erin zitten.
quote:indigoblue schreef op 01 september 2010 @ 20:47:

wie is trouwens die vent in de c1000 reclame??MrBig uit Sex and the City.
quote:duploo schreef op 01 september 2010 @ 20:48:

Ja, SOnja kan volgens mij nooit eens genieten van wat lekkers en eens los gaan. Met haar aan tafel kan ze je volgens mij ook van elk hapje vertellen hoeveel calorieen erin zitten.Dat is voor een heul weeshaus!

Ja, SOnja kan volgens mij nooit eens genieten van wat lekkers en eens los gaan. Met haar aan tafel kan ze je volgens mij ook van elk hapje vertellen hoeveel calorieen erin zitten.alleen in het weekend hoor! dan mag ze 1 schaaltje chips.
quote:_barbie_ schreef op 01 september 2010 @ 20:46:

[...]

Ik vind Sonja er altijd oerdegelijk eruitzien en dat is deze aflevering niet anders, vreselijk Ja, dat klopt, maar haar huid en uitstraling... Ik vind dat ze wel ouder is geworden.

[...]

MrBig uit Sex and the City.haha, ja dat snap ik, maar wie is het echt? Is het echt Chris Noth??
Ik denk dat Sonja ook niet in mijn chips kast wil kijken ondanks dat ik gewoon slank ben

[...]

MrBig uit Sex and the City.zal toch wel een dubbelganger zijn ofzo?
40 stuks bittergarnituur?
Pff wat een kattenkop is die Sonja ook zeg, shut the f*ck up mens en eet een slagroomtaart, doe es gek!
Sonja is toch niet te dun??? normaal vind ik....
quote:kitty elastic schreef op 01 september 2010 @ 20:50:

[...]

zal toch wel een dubbelganger zijn ofzo?Nope, hij is het echt. Heb zelfs ergens gelezen wat hij ervoor gekregen heeft.
Wat een pin zeg, die Sonja. Die zal zelf inderdaad geen sociaal leven hebben nee, als ze altijd zo venijnig is.
oh mijn god...
quote:_barbie_ schreef op 01 september 2010 @ 20:51:

Pff wat een kattenkop is die Sonja ook zeg, shut the f*ck up mens en eet een slagroomtaart, doe es gek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven