3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:07:

Truste lieve IBI... je bent al 7 minuten te laat Maar echt lief dat je nog even langskwam!!



Haha ik bedoelde te laat om te voorkomen dat jullie je zorgen gingen maken maar je hebt wel gelijk.



Freak gezellig en lekker!```
Truste lieve Freaky
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker Freakje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:12:

Ojeee er gaat denk ik een rel uitbreken op het andere topic... watch it!!Welk topic?
Alle reacties Link kopieren
Een rel? Verdikkeme wilde nu echt afsluiten....
Alle reacties Link kopieren
Ik moet van mijn baas een plan opstellen voor de komende tijd en mijn behoefte (aan ondersteuning/ontlasting) omschrijven.

poeh, lastig hoor.

Vond het al stoer dat ik durfde aangeven dat ik er (bijna) doorheen zit.

Nu moet ik echt met de "billen bloot" en de behoefte concretiseren.

Vind het echt lastig.

Wil ik poosje vrij?

Wil ik hulp?

Minder uren?

(deels) ziekte verlof?

Zucht mijn hoofd zit vol, ik kan dit ff niet zo goed.

(En heb Spuka's struisvogel dus opgezocht hé!)
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese voor de bedgaanders!
Ik zie het al!

quote:FlorisFlorijn schreef op 01 september 2010 @ 22:14:

[...]



Welk topic?Het heftige emotionele... er wordt een opmerking gemaakt over haar schrijffouten... maar nog niemand heeft het gezien geloof ik
Rust, lijkt me de eerste prioriteit Egel.
Misschien als je het voor jezelf opschrijft wordt het wat helderder Egeltje
Alle reacties Link kopieren
welterusten lieverdTs
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve Freakje, slaap lekker!



wie had ze aan de foon dan?
Truste Freak.
Alle reacties Link kopieren




Ik heb hem al gevonden Egel!
Alle reacties Link kopieren
*note to self*

Rust en opschrijven, check.
Alle reacties Link kopieren
iebs, pfff zeg. dat is allemaal nogal wat.

weet even niet zoveel te zeggen... de anderen hebben mooie en ware dingen gezegd.



sterke meis..
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Freak!
Alle reacties Link kopieren


FRIEZ!!!

Ik schrik me lam, wat issie groot!!
quote:friezinnetje schreef op 01 september 2010 @ 22:19:

[afbeelding]



Ik heb hem al gevonden Egel! Ahhhhh mn ventje!!!!!! Hij is nog geen steek veranderd
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 01 september 2010 @ 22:20:



FRIEZ!!!

Ik schrik me lam, wat issie groot!!
Alle reacties Link kopieren
Baas zei nog dat ik me niet druk mocht maken over vervanging, maar aan mezelf moest denken.en vertellen wat ik nodig heb nu.

Dat had ik niet verwacht!
Alle reacties Link kopieren
Je bent aan hem gehecht geraakt hé Bi.

Het is een schatje hoor en zo behulpzaam ook!
Dat is heel netjes van je baas Egeltje... en je weet hoe het werkt he: LUISTEREN NAAR DE BAAS!!
quote:egelviva schreef op 01 september 2010 @ 22:23:

Je bent aan hem gehecht geraakt hé Bi.

Het is een schatje hoor en zo behulpzaam ook! Ja.. zucht... het leven was een stuk makkelijker met hem in mn buurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven