Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
woensdag 1 september 2010 om 20:59

woensdag 1 september 2010 om 22:22
Ik heb nu van Cartrice London's weather forecast op.
Van het weekend wil ik Cartrice Sweets for my sweets (of sweet oh sweet ofzo?) op gaan doen. Iemand deze wel eens op gedaan/ foto's van? Is het een beetje hoeren Barbie roze?? Tis maar voor 1 dag helaas voor een feestje , kan het op mn werk niet op
Van het weekend wil ik Cartrice Sweets for my sweets (of sweet oh sweet ofzo?) op gaan doen. Iemand deze wel eens op gedaan/ foto's van? Is het een beetje hoeren Barbie roze?? Tis maar voor 1 dag helaas voor een feestje , kan het op mn werk niet op

woensdag 1 september 2010 om 23:44
Ik weet niet of ik dit blog hier al neer had gezet (denk het niet), maar het staat vol scoops over nieuwe collecties etc etc.
http://www.alllacqueredup.com/
http://www.alllacqueredup.com/
donderdag 2 september 2010 om 00:19
Hallo Dames,
Mag ik, als man, een misschien wat domme vraag stellen?
Ik zag na wat googlen dat kleurloze nagellak voor heel wat nuttige toepassingen gebruikt kan worden zoals:
- vastzetten van boutjes
- middel tegen wratten
- dun laagje voorkomt dat achterzijde van horloge of sieraden zwart afgeven
- tijdelijke reparatie van sterretje in autoruit
- klein beetje lak voorkomt dat knopen aan kleding los raken
- de puntjes van veters kun je in de lak dopen om refelen te voorkomen
- etc.
Maar nu mijn vraag: wat is het nut van blanke nagellak als nagellak?
Is dan een basislak met blanke toplak niet beter?
Deze vraag kwam bij mij op toen ik enkele van jullie berichten las.
Ik zag na wat googlen dat kleurloze nagellak voor heel wat nuttige toepassingen gebruikt kan worden zoals:
- vastzetten van boutjes
- middel tegen wratten
- etc.

donderdag 2 september 2010 om 00:27
quote:Pietjea schreef op 02 september 2010 @ 00:19:
Hallo Dames,
- vastzetten van boutjes
- middel tegen wratten
- etc.
Leuke vraag. Mijn vader gebruikt het altijd op zijn auto om te testen of de garage zijn werk wel goed doet en dingen inderdaad heeft losgehaald ed
Maar een basecoat doe je voornamelijk om verkleuringen te voorkomen (sommigen zijn dan ook eerder wit dan doorzichtig van kleur) en je nagel gladder te maken zodat de gekleurde lak er netter op zit. Soms zit er ook nog een nagelverharder in de basecoat.
Maar als je kleurloos lakt, dan hoef je geen zorgen te maken over verkleuringen en ook niet om je nagels heel glad te maken. Ook zou je denken dat een blanke lak zonder basecoat sneller eraf ligt, maar omdat het doorzichtig is, zie je dat niet zo duidelijk dan wanneer je felrode lak gaat bladderen.
Twee soorten lak gebruiken terwijl een voldoende is, is nogal onzinnig toch? De meeste blanke lak ís trouwens topcoat......
Ben je man en wil je blanke lak opsmeren voor verzorgde handen.... doe het niet. Hou het bij een polijstvijl en polijst je nagels niet te shiny. Mannen en nagellak vind ik geen aantrekkelijke combi. Tenzij je nagels heel snel scheuren ofzo.
Hallo Dames,
- vastzetten van boutjes
- middel tegen wratten
- etc.
Leuke vraag. Mijn vader gebruikt het altijd op zijn auto om te testen of de garage zijn werk wel goed doet en dingen inderdaad heeft losgehaald ed
Maar een basecoat doe je voornamelijk om verkleuringen te voorkomen (sommigen zijn dan ook eerder wit dan doorzichtig van kleur) en je nagel gladder te maken zodat de gekleurde lak er netter op zit. Soms zit er ook nog een nagelverharder in de basecoat.
Maar als je kleurloos lakt, dan hoef je geen zorgen te maken over verkleuringen en ook niet om je nagels heel glad te maken. Ook zou je denken dat een blanke lak zonder basecoat sneller eraf ligt, maar omdat het doorzichtig is, zie je dat niet zo duidelijk dan wanneer je felrode lak gaat bladderen.
Twee soorten lak gebruiken terwijl een voldoende is, is nogal onzinnig toch? De meeste blanke lak ís trouwens topcoat......
Ben je man en wil je blanke lak opsmeren voor verzorgde handen.... doe het niet. Hou het bij een polijstvijl en polijst je nagels niet te shiny. Mannen en nagellak vind ik geen aantrekkelijke combi. Tenzij je nagels heel snel scheuren ofzo.
donderdag 2 september 2010 om 08:28
donderdag 2 september 2010 om 08:28
donderdag 2 september 2010 om 10:33
quote:indigoblue schreef op 02 september 2010 @ 10:06:
Elle! Hoe is het met je vloer?
Lief dat je vraagt
Met pure aceton gaat het zo goed als weg, maar de plek wordt wel dof , (heb een stukje geprobeerd )
Dus ik wacht nog even op dat Lösefix spul wat vandaag bezorgd wordt.
En anders toch aceton, beter een paar plavuizen dof dan die witte vegen
Elle! Hoe is het met je vloer?
Lief dat je vraagt
Met pure aceton gaat het zo goed als weg, maar de plek wordt wel dof , (heb een stukje geprobeerd )
Dus ik wacht nog even op dat Lösefix spul wat vandaag bezorgd wordt.
En anders toch aceton, beter een paar plavuizen dof dan die witte vegen
donderdag 2 september 2010 om 10:50
Ik heb nog steeds geen lakjes in de brievenbus, ga er nu toch wel echt naar uitkijken hoor! Nagels zijn ondertussen nog steeds rood en dat is nu officieel saai.
Nagels laten zetten kan ik niet betalen, helemaal niet als er dan iedere 3 weken iets aan gedaan moet worden. Maar zelf plaknagels kan dus ook wel? Hoe lang blijven die krengen dan ongeveer zitten? kan natuurlijk niet hebben dan ik halverwege de avond opeens nog maar 7 nagels heb ofzo.
Nagels laten zetten kan ik niet betalen, helemaal niet als er dan iedere 3 weken iets aan gedaan moet worden. Maar zelf plaknagels kan dus ook wel? Hoe lang blijven die krengen dan ongeveer zitten? kan natuurlijk niet hebben dan ik halverwege de avond opeens nog maar 7 nagels heb ofzo.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

donderdag 2 september 2010 om 11:56
Spijker, je kan inloggen bij TD en dan kijken wanneer het pakje verzonden is. Tel daar ongeveer 9 dagen bij op en dan heb je de datum
Wat leuk, een man hier! Blanke lak op nagels is inderdaad voor glans, of voor versteviging of tegen scheuren ofzo. Heb het zelf alleen bijna nooit op. Altijd een kleurtje!
Indigo, die mac is ook mooi! Had hem al gezien.
Zo....gaat nu opzoek naar color club op ebay. *moest eerst geld op paypal zetten*
Wat leuk, een man hier! Blanke lak op nagels is inderdaad voor glans, of voor versteviging of tegen scheuren ofzo. Heb het zelf alleen bijna nooit op. Altijd een kleurtje!
Indigo, die mac is ook mooi! Had hem al gezien.
Zo....gaat nu opzoek naar color club op ebay. *moest eerst geld op paypal zetten*
donderdag 2 september 2010 om 13:11
Waar moet jouw seche vandaan komen dan Elle?
Ja, ik vond het ook een mooi prijsje. Zeker gezien het feit dat hij van over de grote plas komt. Het lakje zelf was maar 2,5 dollar en het verzenden 4,5
Hoe gaat het met het doffe van je vloer? Echt klote dat het zo moeilijk op te lossen is :-S
*kijkt nog een keer naar haar roze nagels*
Ja, ik vond het ook een mooi prijsje. Zeker gezien het feit dat hij van over de grote plas komt. Het lakje zelf was maar 2,5 dollar en het verzenden 4,5
Hoe gaat het met het doffe van je vloer? Echt klote dat het zo moeilijk op te lossen is :-S
*kijkt nog een keer naar haar roze nagels*
donderdag 2 september 2010 om 13:19
Seche komt gewoon uit NL, Nail Polish Fashion.
Ik heb 'm juist besteld omdat ik 'm a.s.a.p. in huis wilde hebben, anders had ik het wel bij TD besteld
Heb zondag besteld verdorie
En ik wacht ook nog op dat spul voor op de vloer, volgens T&T is het onderweg, dus hopen dat dat werkt en anders gaat het aceton worden.
Ik heb 'm juist besteld omdat ik 'm a.s.a.p. in huis wilde hebben, anders had ik het wel bij TD besteld
Heb zondag besteld verdorie
En ik wacht ook nog op dat spul voor op de vloer, volgens T&T is het onderweg, dus hopen dat dat werkt en anders gaat het aceton worden.