Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:enka schreef op 01 september 2010 @ 16:09:

Manlief heeft net een nieuwe laptop voor me besteld! Bij degene waar ik nu thuis op werkte moest ik ongeveer 10 minuten wachten voordat mijn programma's opgestart waren dus da's nie handig nie.

Dat is een fijne actie

Welke heeft hij besteld?
Enka, waarom ben jij taarten aan het bakken? Gewoon voor de leuk of mis ik een verjaardag?

O een Dell, goed spul!
Hier een Vaio is flut.

Arme hond Bam

Mal irritant zeg met die bus. Voorlopig zelf brengen een optie of niet handig/te ver?
quote:amalia schreef op 02 september 2010 @ 08:55:

Mal irritant zeg met die bus. Voorlopig zelf brengen een optie of niet handig/te ver?

Niet handig vanwege misselijkheid.

Maar de school gaat er nu ook achter aan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, waardeloos zeg, dat busjesprobleem. Echt idioot. Sommige dingen zijn zo krom geregeld!

Star, fijn dat de bakfiets goed bevalt! Star, Enka bakt taarten voor mijn trouwdag vandaag .

Enka, dank alvast voor het zoeken. Fijn dat je veel info hebt gekregen.
Bam, voor hondje. Heel zielig.
O trouwdag en man thuis Gefeliciteerd, gaan jullie iets leuks doen samen (behalve naar arts )?

Alsjeblieft Jinny, gefelicitaart! Gaan jullie nog wat leuks doen?

Star ik ben een taart aan het maken voor mijn zwager in opdracht van schoonzus. (Voetbalveld met speler en grote voetbal erop)

Mal, Tommie is ook heel mager geworden en slechtziend, maar eet nog goed en geeft nog kopjes enzo, enige probleem is het plassen...op de vloer en soms in de kattenbak. En wat raar van dat busje gedoe, echt vervelend om daar 100 keer achteraan te moeten.

Mamax, ooh ik krijg echt de kriebels als ik er aan denk, ik hoop het zo nooit mee te maken.

Amalia, heeft Desteny zich vannacht weer een beetje gedragen? en hoe gaat het deze week met drinken en wegbrengen?

Bam, zielig zeg, ik denk wel dat ze dat niet meer dagen moeten aankijken, hoe moeilijk het ook is. Ik heb bij mijn andere kat toen ook meteen laten doen..een dag voor T's eerste verjaardag, hij was toen bijna 12
Jin, gefeliciteerd met je trouwdag! Hoeveel jaar?

Bam, arm hondje!

Amaal, al net zulke ontaarde ouders als wij dus Eng hè? Ben wel blij dat Mini zo onder de indruk was, het moet geen spelletje worden.

Mal, irritant dat busje! Hoe lang zit Mr J er in?

Maxi wil later graag vaderpolitie worden. Zegt hij vanmorgen: "Mama, weet je hoe ik m'n kindjes noem? Het jongetje noem ik Korrel en het meisje Kasja."

Ik hoop op heel veel invloed van toekomstige schoondochter!
Het kan wel heel mooi samen
Gefeliciteerd Jinny 6 jaar toch?
Julian wordt dokter en bob de bouwer, gaat heel goed samen
Mamax ik kijk net even en zie dat dat shirt van L tot en met maat 86 is H&M, alle barbapapa spullen
T wordt superheld of branweerraketvliegtuigpiloot.

Ik vroeg het laatste en toen bleef het heel lang stil, dus ik vroeg het nog een keer en toen zei hij "Ik moet daar heel goed over denken, hoor!"
quote:bambino schreef op 02 september 2010 @ 11:35:

Julian wordt dokter en bob de bouwer, gaat heel goed samen Wel erg handig is voor als je een keer ziek bent of er gaat iets kapot in huis, ik zou het er in houden
Bam, heeft je moeder al wat besloten?
Zal het eens vragen aan Ceetje....

Moedertje.
Mal, ken je deze filmpjes al?

Zo herkenbaar, ook leuk voor andere kattenbezitters
quote:Star schreef op 02 september 2010 @ 12:06:

Zal het eens vragen aan Ceetje....

Moedertje. Zo. dat is duidelijk.
Ja, die ken ik, supergrappig zijn die filmpjes!
Stressed is just desserts spelled backwards
Valt het op dat ik vandaag geen zin he om te werken, heb gelukkig ook ongeveer alles af.

L vond het vanaf 1 uur vannacht veel te leuk om bij ons te zijn dus ik ben een beetje

Nou zo even lunchen, naar m'n 8 minuten zon en dan nog een middagje werken. Vanavond even sporten en taart kleien en vast nog wel meer dingen
Ja ook echt met 'tje erachter

Ze had gisteren ook weer zo'n onwijs geemancipeerd verhaal, weet niet hoe ze er bij kwam. Als je een kindje hebt, dan hoef je niet meer te werken, alleen vrouwen zonder kindjes werken altijd
Heb jij wel 8 minuten pauze?
quote:enka schreef op 02 september 2010 @ 11:43:

T wordt superheld of branweerraketvliegtuigpiloot.

Ik vroeg het laatste en toen bleef het heel lang stil, dus ik vroeg het nog een keer en toen zei hij "Ik moet daar heel goed over denken, hoor!"
quote:enka schreef op 02 september 2010 @ 11:44:

Bam, heeft je moeder al wat besloten?Nee, die is nogal egoistisch ingesteld..vind ik dan ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven