Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ja, dat heb ik ook!

Soms herken ik mezelf dan niet eens
Potverdorie...zie ik gaaf oogschaduw poeder, kost het 12,95 per kleurtje!!
Waar waar waar......
boozyshop.nl

Kleurtjes zijn van sugarpill.
Dames, dames, willen jullie niet zo veel typen op 1 dag. Ik had 3 crisissen te verwerken vandaag dus kon niet eens in mn pauze even spieken. Lees me helemaal suf nu.

Nou de CLoud Nine heeft inmiddels meerdere nagels verlaten, heb net nog 3 essence lakjes gekocht, zal zo even plakken, eerst ff eten.

Ik wil ook wel meeten maar jullie wonen allemaal zo ver naar t Noorden.
We kunnen een plek uitkiezen die voor ons allemaal geschikt is toch

Wat stom dat die cloud nine zo tegenvalt.

Had je de glow in the dark nagellak gezien?
Zwup, tuurlijk heb ik die gezien, zal zo eens ff google-en
Hij is op ebay nog te krijgen voor $7,- per flesje.
Movie Star

De 2de van links

Choose me

maar op de foto is ie blauwer dan in het eggie, is iets groener in mijn ogen

Hypnotic Poison
Leuke kleurtjes
Gelukkig lakt de Flying Dragon heel veel beter dan dat CN deed.

Maar Flying Dragon op mn nagels en Turned up Turkoise op mn tenen kan niet he....(ik loop nog steeds hardnekkig op open schoenen)
Hahaha waarom niet?

Ik loop ook nog hardnekkig op slippers hoor
Nou ik ben ook vaak van de kleurige kleding, en dan weet ik ff niet wat ik aan moet met paars en turkoise... daar had ik vroeger wel een trainingspak in bedenk ik me nu. (maar dat heb ik niet meer en had ik het wel, pastte het niet meer)

Ik wil eigenlijk tot mn vakantie op slippers, open schoenen ed lopen.... maar ja dan moet ik nog heel september door, dat gaat niet lukken vrees ik.
Ik loop ook op slippers hoor, gewoon stug volhouden
Oooeee Glitterz, die Hypnotic Poison is mooi!!
Gaat iedereen hier nog op vakantie ofzo?!

Ik denk ook niet dat het tot eind september te halen is Glitter. Ik moet nog opzoek naar nieuwe winterschoenen
Ik loop ook gewoon op sandaaltjes, ik weiger de herfst te accepteren. Net de weersvoorspellingen gezien, wordt lekker weer in NL de komende dagen! Heb ik mooi geluk tijdens mijn vakantie.

Ik heb nu trouwens voor dit plaatje gekozen. Vond het wel moeilijk, want het plaatje geeft jou weer.

Dadelijk maar de roze nagellak eraf halen en mijn koffer pakken. Dan weet ik welke 2 kleurtjes ik mee kan nemen
@Zwup, ja ik nog wel, ik ga altijd in mei en in oktober. Daartussen niets,erna ook niet.

@Ellen, ja en kost geen drol wel 1,29 dat vind ik dan nog het leukst. En kleine flesjes, dat vind ik ook wel prettig, die krijg ik nl nog wel leeg. Die grote meestal niet.
Mei en oktober is ook erg prima toch

Ik haal 2x op vakantie per jaar niet. Eerder 1x in de 2/3 jaar.
Oh echt Zwup?

2 keer halen we hier makkelijk. Ik ga soms 3 keer, afhankelijk van de sneeuw in Oostenrijk en Italie. (Heb jaren skiles gegeven dus ken daar nogal wat mensen en dan kost het geen bal)

Ik kom alleen niet veel verder dan Europeese landen, ik vind lang in een vliegtuig zitten nl 3 keer nix.
Zo en nu zit ik klaar voor Oh oh Cherso.... krijg bij de intro al jeuk iekss
Oh oh, niet gaan wisselen van plaatjes meiden, straks herken ik jullie niet meer ik herken echt iedereen aan het plaatje haha. Eerst verwarde ik Zwup wel eens met dangeensuus, want beetje dezelfde stijl En natuurlijk zuigstengel en noa

Voor een meet moeten we denken ik afreizen naar het midden van het land, we zitten zo verspreid. Maar een swap lijkt me super, ik heb pas als cadeau een superlelijke lak gekregen. Nouja, hij is niet lelijk, maar zo niet mijn kleur! Die mag iemand anders hebben.

Glitterzzz die "choose me" zag ik vandaag in de winkel. Heb er even mee in mijn handen gestaan, maar bedacht dat ik hem waarschijnlijk toch niet zou dragen. Was wel mooi! Er waren trouwens wel een aantal nieuwe kleuren van Essence.

Hahahahaha hoe was die Oh Oh Cherso Glitterzzz? Ik zat laatst die voorstukjes te kijken

Wel gaaf dat je skiles hebt gegeven. Ik ben totaal niet ski-erig haha. Zwup, ik ga ook niet meer op vakantie hoor, was vorige week een weekje met vrienden weg wat erg geslaagd was, maar dat was het ook. Ik heb wel 2 maanden vrij genomen in de zomer, dus dat was wel een luxe! Nu nog een baan Maar jij studeert toch nog?

Veronique, als je dit nog leest heel veel plezier op vakantie!

Oh en niet vergeten, Gosh is 2 voor 1 bij het kruidvat deze week! Ik heb geen lak gehaald, er zit een heel mooie groene tussen, maar die zou ik echt niet dragen. Heb wel 2 oogschaduws gehaald.

Ik loop echt niet meer op slippers! Wel ballerina's, maar dat vond ik zelfs koud vandaag, maar ben ook ziek
Vind het helemaal niet erg hoor

Ik vermaak me uitstekend hier en met hier en daar een weekendje weg. Is misschien suf, maar zonder vriend is het ook anders. Met vrienden lang op vakantie is niet echt mijn ding. Heb trouwens al wel heel veel mooie plekjes gezien, de keren dat ik wel op reis ben geweest.

Waar gaat de reis bij jou deze keer heen?
Nergens meer heen
Wat vervelend dat je ziek bent, Indigo! Hopelijk voel je je snel weer fit.

Succes met het vinden van een baan! Dat is in deze tijd niet makkelijk. Wat zoek je voor iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven