Jongenspop

02-09-2010 19:46 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Voor m'n zoontje van 2 ben ik op zoek naar een "normale" jongenspop. Op internet vind ik vooral "levensechte poppen" en de babyborn. De levensechte poppen vind ik er wat eng uit zien en de babyborn heeft wel erg veel toeters en bellen. Ik ben op zoek naar een gewone plastic pop die mee in bad kan en hij lekker onder de wol kan stoppen. Wie heeft een tip?

Alvast bedankt!
Heb je al gekeken in de speelgoedwinkel?
Wat bedoel je precies met jongenspop? Een jongetje als pop? Ik heb ze nooit gezien, bestaan die uberhaupt? Of zoek je gewoon een simpele pop die in bad en bed kan?

Mijn jongetje speelt overigens gewoon met zo'n bart smit pop, maar die kan niet mee in bad.
Mijn zoontje heeft een babyborn jongen. Hij speelt er elke dag mee echt een aanrader. Juist omdat hij wat echter lijkt is het bij mijn zoontje een favoriet. Hij heeft hem vanaf dat hij 2 is en hij is nu 4.5.
De speelgoedwinkel op ons dorp heeft helaas niet zo'n uitgebreid assortiment dus dat gaat hem niet worden. Vandaar m'n zoektocht op internet waar ik nog niet veel wijzer van werd.
De meeste poppen hebben volgens mij een zacht lijfje van stof. Dus die kunnen niet in bad.
De meeste poppen zijn vrij sexe-loos, net als de meeste baby's. Trek de pop/baby blauwe of rose kleren aan en voilà, het is een jongen danwel meisje.

Uiteraard vind ik mijn zoontje (1mnd) echt eruitzien als een jongen maar dat zeggen alle moeders natuurlijk ;)
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 02 september 2010 @ 19:47:

Heb je al gekeken in de speelgoedwinkel?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Zoiets? http://www.selintoys.nl/m ... 0DOLL%20FACTORY%2042%20CM

Mijn docher heeft sinds 1e verjaardag een pop van babyborn maar dan maatje kleiner. Kan in bad en vlgs mij hadden ze daar ook een jongensversie van - al is ie sexloos maar het stoffen gedeelte is roze cq blauw!
Een houten speelgoed winkel in Nauerna (de ossenstal) heeft hele leuke jongespoppen, ;e;en ervan heeft een beetje flaporen, zo geweldig ding!
quote:choca schreef op 02 september 2010 @ 19:53:

Zoiets? http://www.selintoys.nl/m ... 0DOLL%20FACTORY%2042%20CMGetverderrie
Ikzelf heb trouwens een hele oude pop (zeker 30 jaar) en dat is echt een jongetje met piemel en jongens kleren.

En ik weet ook zeker als je even googled op 'de ossenstal' of 'de speelmuis' dat je wel wat vindt. Anders kan je ze ook altijd bellen, zij weten immens veel over niet alledaags speelgoed!

dees is wel cute

Is dit iets?

marktplaats

of deze:

pop marktplaats

of verder kijken op marktplaats?
De poppen van selintoys kwam ik ook tegen, maar net zoals "Sarah" vind ik die dus eng om te zien. Bedankt voor de tip over de ossenstal of de speelmuis. Ga gelijk op zoek.
quote:luna30v schreef op 02 september 2010 @ 19:58:

dees is wel cute

[afbeelding]Die zit er kek bij ja
Of deze (en wasbaar)
En deze heet Peter

is maar 12,95.

32 cm hoog. 24 uurs levering

ahhhhhhggg een chineesje!

(zou m bijna zelf bestellen wehehehehe)
Wij hadden vroeger een plaspop van een jongetje. Misschien kun je daar eens op zoeken. Was van plastic.

Al mijn voorbeelden kunnen helaas niet mee in bad.

De babyborn (niet de little maar de echte) wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven