3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
donderdag 2 september 2010 om 20:10
Floor, zijn het plukken haar of gewoon heel veel losse haren? In het eerste geval zeg ik dokter en in het tweede geval gok ik op stress. Of vitaminepillen nou zullen werken vraag ik me af maar who knows.
Hoe oud is ihildehuit eigenlijk?
Op de eerste dag dat ik minigravin naar school bracht moest ik onwijs janken, midden in de school nog wel, zij heeft daar niets van gezien hoor. De dag erna moest zij janken (en alle schooldagen erna). Als ze dat op de eerste dag had gedaan had ik haar direct mee naar huis genomen. De tweede dag stond ik alweer sterker in mijn schoenen en kon ik me omdraaien en wiebelend weglopen.
Op het KDV heb ik dus nooit dit soort taferelen gehad maar daar komt ze al vanaf 3 maanden oud en dat scheelt wellicht.
Hoe oud is ihildehuit eigenlijk?
Op de eerste dag dat ik minigravin naar school bracht moest ik onwijs janken, midden in de school nog wel, zij heeft daar niets van gezien hoor. De dag erna moest zij janken (en alle schooldagen erna). Als ze dat op de eerste dag had gedaan had ik haar direct mee naar huis genomen. De tweede dag stond ik alweer sterker in mijn schoenen en kon ik me omdraaien en wiebelend weglopen.
Op het KDV heb ik dus nooit dit soort taferelen gehad maar daar komt ze al vanaf 3 maanden oud en dat scheelt wellicht.
donderdag 2 september 2010 om 20:14
donderdag 2 september 2010 om 20:14
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 20:12:
Ihildehuit is bijna 2 en doorgaans nogal een stoere. Als Werper haar brengt huilt ze nooit. Ze doet het gewoon om mij te pesten.
Herkenbaar, bij Graaf doet ze het ook niet.
Maar is niet om jou te pesten hoor. Ze vind jou gewoon het allerallerallerliefst.
Ihildehuit is bijna 2 en doorgaans nogal een stoere. Als Werper haar brengt huilt ze nooit. Ze doet het gewoon om mij te pesten.
Herkenbaar, bij Graaf doet ze het ook niet.
Maar is niet om jou te pesten hoor. Ze vind jou gewoon het allerallerallerliefst.
donderdag 2 september 2010 om 20:22