3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Floor, zijn het plukken haar of gewoon heel veel losse haren? In het eerste geval zeg ik dokter en in het tweede geval gok ik op stress. Of vitaminepillen nou zullen werken vraag ik me af maar who knows.



Hoe oud is ihildehuit eigenlijk?

Op de eerste dag dat ik minigravin naar school bracht moest ik onwijs janken, midden in de school nog wel, zij heeft daar niets van gezien hoor. De dag erna moest zij janken (en alle schooldagen erna). Als ze dat op de eerste dag had gedaan had ik haar direct mee naar huis genomen. De tweede dag stond ik alweer sterker in mijn schoenen en kon ik me omdraaien en wiebelend weglopen.

Op het KDV heb ik dus nooit dit soort taferelen gehad maar daar komt ze al vanaf 3 maanden oud en dat scheelt wellicht.
Alle reacties Link kopieren
FlorisFlorijn, 53 seconden geleden Ik heb alle vitaminen gehaald die er zijn.



kunt er niet genoeg hebben floor
Ik doe ook niet aan bidden, maar ik heb wel een kaarsje branden.
Alle reacties Link kopieren
Ik bid normaal ook niet maar heb al 2 keer aan daarboven gevraagd of ze nu een keer iets positiefs mogen meemaken
Alle reacties Link kopieren
FlorisFlorijn, 44 seconden geleden Ik doe ook niet aan bidden, maar ik heb

wel een kaarsje branden.



ik ook!
Alle reacties Link kopieren
ik heb maar 1 lief Roosje, dan is hij al snel de liefste

Hij is in ieder geval een handige jongen op de pc, ik ben digibeet.
Ihildehuit is bijna 2 en doorgaans nogal een stoere. Als Werper haar brengt huilt ze nooit. Ze doet het gewoon om mij te pesten.
Alle reacties Link kopieren
Isadella gaat de pijp weer aan Maarten geven. Vervelend vrouwmens. Vond het lullig voor Ludo zowaar. Maar voor mij hoeven die herhalingen niet, het gaat allemaal al zo traag.
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje, 21 seconden geleden

Isadella gaat de pijp weer aan Maarten geven. Vervelend vrouwmens. Vond het lullig voor Ludo zowaar. Maar voor mij hoeven die herhalingen niet, het gaat allemaal al zo traag.



Dit is niet het gtst topic hoor
Alle reacties Link kopieren
ze gaan iig sneller dan de bold graafje
Alle reacties Link kopieren
ik wilde niet toegeven, want vind het toch beetje mutsig als "ongelovige" maar heb ook kaarsje aan voor IBI
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 20:12:

Ihildehuit is bijna 2 en doorgaans nogal een stoere. Als Werper haar brengt huilt ze nooit. Ze doet het gewoon om mij te pesten.



Herkenbaar, bij Graaf doet ze het ook niet.

Maar is niet om jou te pesten hoor. Ze vind jou gewoon het allerallerallerliefst.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo film kijken op rtl 8 denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Chooc, weet jij of er iemand bij Ibi is nu?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nee weet ik niet. Zal het even vragen.
Alle reacties Link kopieren
Neh Choco, wat flauw. Apppel kreeg helemaal geen reactie op haar gtst opmerking en dat vond ik sneu dus wilde ik even reageren....... Niks frustrerender dan lullen in de ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ook niet maar hier brand als ik thuis ben altijd een kaarsje voor de overledenen egel.

en nu 1 extra voor iebs en hih.
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje, 42 seconden geleden Neh Choco, wat flauw. Apppel kreeg

helemaal geen reactie op haar gtst

opmerking en dat vond ik sneu dus wilde ik

even reageren....... Niks frustrerender dan

lullen in de ruimte.





en bedankt hè
Alle reacties Link kopieren
Da's een mooi principe Appel!

Dat ga ik per direct overnemen
Alle reacties Link kopieren
Heb haar gesmst dat we kaarsjes branden en of er iemand bij haar is. Als dat niet het geval is dat ze iemand moet regelen. En heb er voor HIH ingezet dat ie moet vechten en dat ie niet zn vrouw in de steek mag laten.



Hoop dat de operatie goed gaat/is verlopen..
Alle reacties Link kopieren
wat ik me net bedenk... over een maand is ons jubileum!!
Alle reacties Link kopieren
lief van je chooc!
Alle reacties Link kopieren
goed gedaan Chooc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
dank je chooc!

Fijn
Alle reacties Link kopieren
Dames ik ga in bed liggen. Als ik een sms krijg horen jullie dat van me. En morgen geef ik een update over mijn doktersgesprek



Trusten alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven