3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
donderdag 2 september 2010 om 22:37
quote:friezinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:35:
[...]
Nou Roos is nu toch aan het bellen met hem? En ik heb een extra afstandsbediening aan hem gegeven. Moet genoeg zijn toch?
Hem kennende... als ik maar gewoon even net doe alsof het me niks interesseert hoe hij is en of hij er uberhaupt is, dan draait ie wel weer bij!
Stompzinnig en nutteloos eigenlijk he!
En bij alles wat ik vanavond schrijf moet ik aan IBI denken... en HIH.. en mijn god wat zouden ze blij zijn als ze gezond thuis zouden zitten en eens lekker ruzie zouden kunnen maken
Ik vergelijk geen leed maar dat denk ik echt vrijwel constant!
[...]
Nou Roos is nu toch aan het bellen met hem? En ik heb een extra afstandsbediening aan hem gegeven. Moet genoeg zijn toch?
Hem kennende... als ik maar gewoon even net doe alsof het me niks interesseert hoe hij is en of hij er uberhaupt is, dan draait ie wel weer bij!
Stompzinnig en nutteloos eigenlijk he!
En bij alles wat ik vanavond schrijf moet ik aan IBI denken... en HIH.. en mijn god wat zouden ze blij zijn als ze gezond thuis zouden zitten en eens lekker ruzie zouden kunnen maken
Ik vergelijk geen leed maar dat denk ik echt vrijwel constant!