Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo weer terug van alles.

Enka, dank voor het zoeken, het lag dus niet aan mij . Die zijn het inderdaad net niet. Ik laat ze wel bij mijn ouders bezorgen. Zit niks anders op. Gek woord ook he, bullaugen .

Wat een topjuf heeft oudste toch. Sommige dingen zijn wel gek en zo, maar ze snapt mijn kind gewoon (knap hoor ). Ze doet het zo goed, gaat gewoon voor die klas. Het zijn haar kinderen en die wil ze zo goed mogelijk voorbereiden. Echt geweldig. Wat wel gek is, ze wil in het voorjaar op korte vakantie met de kinderen en nog een juf. Is hier geloof ik heel gebruikelijk. Echt gek, slik!
Even een snel vraagje aan jullie.

Kan de misselijkheid ook eerder afnemen dan na 12 weken?

Het neemt ineens heel snel af, en ik neem dus de medicatie dan ook maar niet meer. Ik word er een beetje onzeker van, of alles wel goed gaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
O, en Malman had een positief gesprek gisteren. Bazen hebben met boekhouder gepraat en wel wat oplossingen gevonden. Er is dus weer wat lucht, gelukkig!
Goedemorgen!

Ja hoor dat kan, elke zwangerschap is anders. Je niet zo veel zorgen maken hoor, kleine doemdenker

Juist fijn dat je niet zo misselijk meer bent, geniet ervan!
Nog meer goed nieuws, fijn voor Malman, dat zal lucht geven!
Jinny: Ze klinkt ook als een hele liever Juf.

Oef daar zou ik ook even van moeten slikken dat ze een paar dagen weg wil met de kleintjes.. blijven ze dan wel in de buurt?

En als je het niks vindt, laat je hem toch lekker thuis?
quote:bambino schreef op 03 september 2010 @ 08:34:

Ja hoor dat kan, elke zwangerschap is anders. Je niet zo veel zorgen maken hoor, kleine doemdenker ja, ik weet het gelukkig volgende week naar de gyn, dan hoop ik weer een mooi je te zien.
quote:Maleficent schreef op 03 september 2010 @ 08:37:

[...]

ja, ik weet het gelukkig volgende week naar de gyn, dan hoop ik weer een mooi je te zien.

Probeer te genieten van wat je hebt en niet van wat er kan gebeuren. Ik snap dat het moeilijk is, maar het is echt normaal dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is en niet in hokjes te plaatsen is. Ik heb zo,n beetje 9 maanden boven de pot gehangen, ook niet een gebruikelijk protocol ( probeer je wat op te fleuren)

Wanneer heb je de afspraak?

Hoever ben je nu 9 weken?
Ik ben nu 9 weken en 1 dag.

Dinsdag moet ik eerst naar de VK, en daarna meteen naar de gyn (afspraken sluiten aan op elkaar toevallig).

Ja, het gaat allemaal zo anders dan bij MR J, maakt me soms wel wat onzeker.

heb net al wel een lekker bolletje met hagelslag op, jammie.
Dat is heel fijn over een paar dagen al.

Je krijgt gewoon een meid met een eigen willetje

Dat is ook wel weer eens lekker, dan kotsend boven de plee
Heb je gemaild Malletje
Ze hebben een besliising gemaakt. vanmiddag gaan ze het beestje in laten slapen. bah. Maar goed wel beter voor het beestje!
Bam, zielig maar wel beter. Fijn dat ze dan toch nog redelijk snel een beslissing hebben genomen.

Mal, ik kan niet zeggen maak je niet druk want ik weet uit ervaring dat eigenlijk iedere zwangerschap "eng" is. Ik maakte me ook altijd zorgen. Ik zou anders voor je eigen gemoedsrust even de gyn of VK bellen. Daar zijn ze voor hoor en dat vinden ze echt niet raar als je belt.
Bam . Wat akelig. Ga je mee of blijf je thuis?

Mal, dat kan hoor! Kom op, niet doemdenken. Je had een prachtige echo. Wat fijn van Malman!
Bam, arm hondje ga je er nog naar toe straks?
Heerst het vandaag?

Zie topic van Arwen over poes aan het doodgaan. Bah, naar om te doen altijd.
Ja heel goed van ze.

Ze gaan samen, al zou ze willen dan zou ik nog niet meegaan, ik kan heel slecht tegen dat soort dingen. Of ik zou in de wachtkamer wachten.

Als het nodig is gaan we vanavond uiteraard. vermoed dat man het wel heel zwaar gaat krijgen, het beestje was zijn alles.

En ondanks dat het niet mijn vriend is heb ik wel heel erg met hem van doen nu.
Ik heb het topic gezien, maar ik open hem niet toch gedaan . ik ben nu al helemaal van de leg hahaha
Nou kom hier dan
Lieve Bam, nog een extra .
Mal irritant hè zwanger zijn . Geen zorgen, je weet bij iedereen is het anders. Op naar vlgnd week!

Bam beter voor dat beestje maar toch zielig.

Get meisje slaapt zo lekker maar L moet naar judo dus moet ik haar wakker maken. Sneu
Dan had ze maar geen derde moeten worden Amaal
Hebben ze ineens allemaal een leven hier
da's lekker, dankjewel. Ik moet me eens wat vaker zielig voelen
Een giraffeknuffel voor jou:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven