Ik heb bijna nooit drop, maar soms koop ik een grote zak en eet zoveel dat ik er echt misselijk van word. En dan heb ik weer genoeg gehad voor 2 maanden.
Ik heb het met niets. Ook niet met de overheerlijke slagroomtruffels van de AH of van een banketbakker. Na 1 of 2 zit ik vol. En heb ik met alles. Ik heb wel dat ik een paar uur later weer trek heb maar helaas ken ik het niet.
Soms wel lastig als de een genoeg eet om een avond vol te zitten en ik na een paar uur wel een lichte trek heb. Maar meestal geen probleem.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Mevrouw75 schreef op 03 september 2010 @ 13:53:
en ter aanvulling:
Ik heb bijna nooit drop, maar soms koop ik een grote zak en eet zoveel dat ik er echt misselijk van word. En dan heb ik weer genoeg gehad voor 2 maanden.Zo werkt het voor mij ook precies!
Koekjes! Welke soort maakt me niet zoveel uit; bastogne, bitterkoekjes, zeeuwse rondjes, speculaas, enz. enz.. Als ik zin heb in hartig; tuc-koekjes. = mijn alterego.
eigen heel veel dingen, een lekkere spagetti!!!, chocola met daim er in, paprikachips, en vaak met van die snoepjes zoals fishermens friends met anijs of diele keelsnoepjes...als het aan mij ligt gaat het doosje in 1 keer leeg.
ik ben wel meer van het hartig als zoet,maar ik eet eigenlijk alles wat ik voorgeschoteld krijg....ik vind alleen mokkasmaak niet lekker en advocaat....voor de rest eet ik alles...en dan nog maatje 34 hebben....mn aderen zullen binnenkort wel dicht zitten haha
Vifit rode vruchten, de volle versie (dus niet dat vieze light product). Alles gaat leeg, een heel literpak. Tot ik er misselijk van ben. Maar het verveelt nog steeds niet, na 9 jaar. Misschien omdat ik het juist daarom niet vaak in huis haal. Verder heb ik het met chocola, M&M's en met pepadews.
Ik heb altijd ineens zin in iets specifieks, iets wat we dan niet in huis hebben. Wanneer we het dan uiteindelijk wel in huis hebben valt het tegen en staat het weer te verpieteren in de kast. Er is weinig wat hier in één keer op gaat.