Zo lekker, moet altijd in 1 keer op....

03-09-2010 13:46 143 berichten
dat heb ik met zachte noga, van die brokjes in pastel kleurtjes... oooo zalig!

Dus koop het niet te vaak, of eigenlijk zelden, maar als ik ongegeneerd kon snoepen en niet aan tanden of lijn hoefde denken dan wist ik het wel!

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
M en M's. Zonder pinda, natuurlijk.
Chips. En stokbrood waar al knoflook/kruidenboter in zit. Hmmmmmmm.
uhhmm... chipsverslaafde..... liefst de hele zak in 1x op
Chips en nootjes!

En ik geef daar ook gewoon aan toe.
drop
Daarom haal ik het gewoon niet in huis.
Cum non tum age
en ter aanvulling:

Ik heb bijna nooit drop, maar soms koop ik een grote zak en eet zoveel dat ik er echt misselijk van word. En dan heb ik weer genoeg gehad voor 2 maanden.
Ik heb het met niets. Ook niet met de overheerlijke slagroomtruffels van de AH of van een banketbakker. Na 1 of 2 zit ik vol. En heb ik met alles. Ik heb wel dat ik een paar uur later weer trek heb maar helaas ken ik het niet.

Soms wel lastig als de een genoeg eet om een avond vol te zitten en ik na een paar uur wel een lichte trek heb. Maar meestal geen probleem.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
If there is no chocolate in heaven, I'm not going.

Echt ik ben zo'n chocoladejunkie. Moet het ook niet te vaak kopen. Alleen de pure kan ik onbeperkt kopen, die lust ik dan weer niet..
quote:Mevrouw75 schreef op 03 september 2010 @ 13:53:

en ter aanvulling:

Ik heb bijna nooit drop, maar soms koop ik een grote zak en eet zoveel dat ik er echt misselijk van word. En dan heb ik weer genoeg gehad voor 2 maanden.Zo werkt het voor mij ook precies!
Bonbonbloc, caloriënbom, maar niet te versmaden...

(koop het ook nooit)
speculaasjes, caldeirada, drop, chocola, friet, chips.
Computer says nooooo
Koekjes! Welke soort maakt me niet zoveel uit; bastogne, bitterkoekjes, zeeuwse rondjes, speculaas, enz. enz.. Als ik zin heb in hartig; tuc-koekjes. = mijn alterego.
Chocoladerozijnen en drop! Daarom koop ik het bijna nooit.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
O ja, bastognekoeken moeten ook in 1 keer op.
eigen heel veel dingen, een lekkere spagetti!!!, chocola met daim er in, paprikachips, en vaak met van die snoepjes zoals fishermens friends met anijs of diele keelsnoepjes...als het aan mij ligt gaat het doosje in 1 keer leeg.

ik ben wel meer van het hartig als zoet,maar ik eet eigenlijk alles wat ik voorgeschoteld krijg....ik vind alleen mokkasmaak niet lekker en advocaat....voor de rest eet ik alles...en dan nog maatje 34 hebben....mn aderen zullen binnenkort wel dicht zitten haha
En cheetos kaassmaak. Zo chemisch, maar zo lekker! De hele zak moet leeg.
Chocoladerozijnen idd! of van die choco-rozijn-noot repen.. En van die stoepkrijt-drop dingen, die kan ik echt niet laten liggen.

Geef er soms aan toe. maar meestal in de vermijding door de supermarkt
Vifit rode vruchten, de volle versie (dus niet dat vieze light product). Alles gaat leeg, een heel literpak. Tot ik er misselijk van ben. Maar het verveelt nog steeds niet, na 9 jaar. Misschien omdat ik het juist daarom niet vaak in huis haal. Verder heb ik het met chocola, M&M's en met pepadews.
maar ben deze week netjes en verantwoord aan het eten.

dus moet hier niet teveel gaan lezen krijg ik rare ideeën van..
Nu maar hopen dat tontoetje dit topic niet leest! Dan worden dood gegooid met toetjes!!!
Ik heb altijd ineens zin in iets specifieks, iets wat we dan niet in huis hebben. Wanneer we het dan uiteindelijk wel in huis hebben valt het tegen en staat het weer te verpieteren in de kast. Er is weinig wat hier in één keer op gaat.
Ben&Jerry ijs. En Dorito's.
Noga inderdaad, liefst nog die met een chocoladelaagje, en losse snoepjes!

en augurken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven