Zo lekker, moet altijd in 1 keer op....

03-09-2010 13:46 143 berichten
dat heb ik met zachte noga, van die brokjes in pastel kleurtjes... oooo zalig!

Dus koop het niet te vaak, of eigenlijk zelden, maar als ik ongegeneerd kon snoepen en niet aan tanden of lijn hoefde denken dan wist ik het wel!

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Cashewnoten, daar kan ik echt niet van afblijven. Denk maar niet aan al die calorieen die in zo'n zak zitten
Ontbijtspek moet altijd op als ik een pakje in huis heb, en dan het liefst op grof bruin brood of gewoon zo uit het pakje.

Of gewoon van die gerookte spekjes, ook zo uit het pakje.

Bereslecht natuurlijk, daarom haal ik het maar zelden in huis, maar als het er dan een keer is ben ik niet te houden.

En roze koeken.
Lonka fudge en biggetjes!
Pure chocola

Chocolate chip cookies

After eight

Chocolade muffins

(Zou ik van chocola houden?)

Maar ook:

Een lekker kaasje (eenmaal aangesneden en geproefd ben ik niet meer te houden

Naturel chips, lekker zout

Oesters (doe mij er nog maar een dozijn)
O wat een heerlijkheden allemaal

Ik ben zooo blij dat ik niet de enige ben. Ik lees over chocoladepasta.... Daar steek ik ook rustig mijn mes (eh of lepeltje) in. Koop ik niet meer dus.

Epoisse lees ik. Dat was vorig jaar - voordat het roer omging - een zonde...... zo'n kaasje at ik rustig op, als het héél zacht was niet met de korst, maar dan lepelde ik de (volvette) zachte kaas eruit. Zalig gewoon

Filet americain lees ik ook. Grappig, want als ik heel vroeg ben bij AH en lekker zin heb, dan haal ik een kaiserbrotchen met een bakje filet (met uitjes dan) en euh.... dan smeer ik een bakje rustig op 2 broodjes leeg, de rest eet ik zo op (schaam).

Frutje houdt van chocolade. Nu in de hamsterweken.... de cote d'or blokken... 2 voor de prijs van 1. Heb wel gekocht maar even bij iemand in bewaring gegeven

Het roer qua eten is echt om en ik eet normaal en kook normaal maar er zijn dingen die zoooo lekker zijn en blijven En dan kan ik ook achter elkaar iets op(vr)eten ben ik bang. Hahaha maar ik ben dus niet de enige.
Owwww Cote d'or!

Kwijl....

*rent richting ah*
Oude kaas, het liefst Old Amsterdam...
quote:Frutje schreef op 08 september 2010 @ 10:46:

Owwww Cote d'or!

Kwijl....

*rent richting ah*hahaha weet niet of het jouw favorieten zijn maar het zijn die lekkere blokken. vorige week waren het die dunnere maar ook zalig. in no time uitverkocht natuurlijk.
Theeleutjes, m&m's (gewoon de bruine zak, zonder nootjes enzo), Bastogne, After Eight en vast nog wel meer, maar dit zijn toch wel de favorieten. Maar goed, ik word altijd zo traag van al die suikers, dus er moet wel geminderd worden.
zie mijn avatar
Lays Balsamico light chips.

En Nutella.

En cote d'or chocolade.

En filet americain, en osseworst, en rosbief...

En nu heb ik honger.
Ik lust eigenlijk alles..

Maar vooral chocolade en van die droge Galette wafels eet ik in een keer helemaal op.. Die wafels vullen eigenlijk niet, dus dat eet ik totdat het op is :$

Maar alles wat ik in huis haal van chips, koek, snoep en chocola eet ik net zolang tot het op is..

Soms zit ik even vol, maar dan ga ik een paar uur later gewoon weer door..

Daarom haal ik het ook niet zovaak in huis :D
En vooral Kinderchocolade.. kleine verpakte reepjes met dat witte erin.. daar ga ik s'nachts mn bed gewoon nog voor uit hihi.. en natuurlijk Kinderbueno..
mijn verslavingen:

komkommer, tomaat en dan het liefst cherrytomaatjes ik kan daar echt heel veel van op.

tuc

lay's bolognese chips

en aardbeien, banaan, appel, kiwi, druiven

en zoals gisteravond hadden me man en ik samen een pakje snijworst leeggegeten. hahaha ik had daar zoooo een zin in, en ja dat heb je met zwangerschapshormonen.

straks als ik bevallen ben ga ik osseworst en filet americain eten tot het me keel uit komt hahaha.

ik zie dat het over het algemeen wel gezonde dingen zijn hahahah
Alle borrelgarnituurtjes:

- blokjes kaas

- chorizo

- olijfjes

- met roomkaas gevulde peppertjes

- bitterballen

- vlammetjes

- etc.etc.etc
Oh, en de fles wijn die bij de borrelgarnituur hoort! Die moet ook op!
Kletskoppen... heerlijk. Koop ik eigenlijk niet meer. Ham gevuld met roomkaas. Ook verrukkelijk.
oooooooooooooooo die ferero rocher met kokos zag ze op me vorige werk op mijn laatste werkdag liggen in een kastje hehehe.. heb er 5 op maar vind ze wel prijzig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven