Gigolo

03-09-2010 22:34 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben vaak op vakantie naar de canarische eilanden,waar ik kitesurf en dus veel mensen ontmoet! Vooral in de avond uren...

Ik ben regelmatig gevraagt om voor geld sex met iemand te hebben. Om eerlijk te zijn, wil ik hier graag mee door gaan, in Nederland.

Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

Ik ben 19 jaar, slank, getint (indo), 1,80m, en (al zeg ik het zelf) lig goed in de markt.

Wat zou ik eventueel kunnen vragen, en wat zou ik moeten doen om klanten te vinden?

(Ik wil alleen vrouwen doen, tot een maximale leeftijd van 40 jaar) (dit zijn mijn ervaringen op de canarische eilanden)

vriendelijke groet
www.ikwilgigoloworden.nl
Hoer a we hebben er weer eentje

Wie heeft het hek van de vieze mannetjes open laten staan?
Wat is dat toch? De stand van de maan? Storm op komst? 't Is weer raak vandaag...
erg leuk...
Een indo van 1.80 , dat is al een bezienswaardigheid op zich
TO als je toch al ervaring hebt om te neuken voor geld, dan weet je toch hoe het werkt en wat je moet doen? Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een knulletje van 19 bevredigend is maar dit terzijde
Yea, haha.. ben kwart indo trouwens. Maar hoe zit dat hier? Hebben jullie iets tegen gigolo's/hoeren?
Alweer eentje die zich aanbiedt?

Kom je op viva uit als je googled op "vrouwen die al eeuwen droog staan, maar bloedgeil zijn en graag betalen voor een neuk zodat ze man dubbel plezieren"?
quote:dangeensuus schreef op 03 september 2010 @ 22:37:

Hoer a we hebben er weer eentje

Wie heeft het hek van de vieze mannetjes open laten staan?
Nee hoor, alleen wel tegen 19 jarige snotneuzen die zich te grabbel gooien op internet.
quote:dangeensuus schreef op 03 september 2010 @ 22:38:

TO als je toch al ervaring hebt om te neuken voor geld, dan weet je toch hoe het werkt en wat je moet doen? Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een knulletje van 19 bevredigend is maar dit terzijde

je zou eens moeten weten.

wat ik vraag is wat jullie zouden doen, ik wil graag suggesties horen voor ik uberhaupt ergens mee begin in nederland.

Tevens hoeft niemand het te weten hier waar ik woon.
quote:iSmile schreef op 03 september 2010 @ 22:37:

erg leuk...Oh sukkel, heb je nou echt geklikt?
quote:iSmile schreef op 03 september 2010 @ 22:39:

Hebben jullie iets tegen gigolo's/hoeren?Ik heb ook niets tegen kaasbolletjes, maar ik koop ze nooit.
quote:dangeensuus schreef op 03 september 2010 @ 22:40:

Nee hoor, alleen wel tegen 19 jarige snotneuzen die zich te grabbel gooien op internet.

yea sure,

Maar goed, hier schiet ik dus niks mee op...

ltrs!
Een personal trainer kan 100 euro per uur vragen. Ik zou voor een soortgelijk bedrag gaan.

Alhoewel....met 19 zit je natuurlijk nog met minimum jeugdloon. Lastig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou knul, ik weet het al
quote:iSmile schreef op 03 september 2010 @ 22:40:

[...]

je zou eens moeten weten.

Weet je wat. Jij geeft mij gratis de meest geweldige beurt van mijn leven en dan zal ik hier vertellen hoe fantastisch je bent,
Dacht je echt dat je hier goede tips zou krijgen? Op een vrouwenforum?

Hoeveel gigolo's zitten hier denk jij

( even buiten beschouwing gelaten dat het hek open is blijven staan vandaag)
Als ik al voor een gigolo zou betalen, dan wil ik er echt 1 met km's op de teller en geen tiener.
quote:iSmile schreef op 03 september 2010 @ 22:41:

yea sure,

Maar goed, hier schiet ik dus niks mee op...

ltrs!Je moet nog een beetje werken aan je uithoudingsvermogen.
Met 19 zit je nog aan de kinderaspirine!
Door wie werd je geld geboden? meiden van 19? MILFS van rond de veertig of nog ouder?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Leef je lekker uit ofzo :|

Ik ben hier weg, sneu forum hier :|
quote:Zinderend schreef op 03 september 2010 @ 22:39:

Kom je op viva uit als je googled op "vrouwen die al eeuwen droog staan, maar bloedgeil zijn en graag betalen voor een neuk zodat ze man dubbel plezieren"?quote:Zinderend schreef op 03 september 2010 @ 22:42:

[...]

Weet je wat. Jij geeft mij gratis de meest geweldige beurt van mijn leven en dan zal ik hier vertellen hoe fantastisch je bent,Niet zeiken, je houdt het zelf in stand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven