Gigolo
vrijdag 3 september 2010 om 22:34
Hallo iedereen,
Ik ben vaak op vakantie naar de canarische eilanden,waar ik kitesurf en dus veel mensen ontmoet! Vooral in de avond uren...
Ik ben regelmatig gevraagt om voor geld sex met iemand te hebben. Om eerlijk te zijn, wil ik hier graag mee door gaan, in Nederland.
Heeft iemand een idee wat ik moet doen?
Ik ben 19 jaar, slank, getint (indo), 1,80m, en (al zeg ik het zelf) lig goed in de markt.
Wat zou ik eventueel kunnen vragen, en wat zou ik moeten doen om klanten te vinden?
(Ik wil alleen vrouwen doen, tot een maximale leeftijd van 40 jaar) (dit zijn mijn ervaringen op de canarische eilanden)
vriendelijke groet
Ik ben vaak op vakantie naar de canarische eilanden,waar ik kitesurf en dus veel mensen ontmoet! Vooral in de avond uren...
Ik ben regelmatig gevraagt om voor geld sex met iemand te hebben. Om eerlijk te zijn, wil ik hier graag mee door gaan, in Nederland.
Heeft iemand een idee wat ik moet doen?
Ik ben 19 jaar, slank, getint (indo), 1,80m, en (al zeg ik het zelf) lig goed in de markt.
Wat zou ik eventueel kunnen vragen, en wat zou ik moeten doen om klanten te vinden?
(Ik wil alleen vrouwen doen, tot een maximale leeftijd van 40 jaar) (dit zijn mijn ervaringen op de canarische eilanden)
vriendelijke groet
vrijdag 3 september 2010 om 23:55
zaterdag 4 september 2010 om 00:02
quote:carotte schreef op 03 september 2010 @ 23:55:
aan iSmile,
Groot gelijk, ga ergens anders je vraag stellen. Deze tutmutsen hier op het forum menen altijd iedereen en alles te moeten afzeiken. Gezien de tijden dat ze reageren zijn het sneue huismutsjes
ja, ja kom maar op met jullie commentaar........ vooral BGBKweenie hoor... maar jij reageert op ongeveer dezelfde tijden... collega?
aan iSmile,
Groot gelijk, ga ergens anders je vraag stellen. Deze tutmutsen hier op het forum menen altijd iedereen en alles te moeten afzeiken. Gezien de tijden dat ze reageren zijn het sneue huismutsjes
ja, ja kom maar op met jullie commentaar........ vooral BGBKweenie hoor... maar jij reageert op ongeveer dezelfde tijden... collega?
zaterdag 4 september 2010 om 00:03
quote:carotte schreef op 03 september 2010 @ 23:55:
aan iSmile,
ja, ja kom maar op met jullie commentaar........ vooral BGB
Dat zegt iemand wiens naam " peentje " betekent?
Pfffffff.
aan iSmile,
ja, ja kom maar op met jullie commentaar........ vooral BGB
Dat zegt iemand wiens naam " peentje " betekent?
Pfffffff.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 4 september 2010 om 00:31
quote:FlorisFlorijn schreef op 04 september 2010 @ 00:30:
Zit Jan-Julius weer eens zonder werk?Of Aad-Harley is eindelijk thuis, na een dag vol woeste. wilde , spectaculaire hoogstandjes tussen klamme lappen met een vrouw van maakt-niet-uit-hoe-oud-ze-is.
Zit Jan-Julius weer eens zonder werk?Of Aad-Harley is eindelijk thuis, na een dag vol woeste. wilde , spectaculaire hoogstandjes tussen klamme lappen met een vrouw van maakt-niet-uit-hoe-oud-ze-is.
zaterdag 4 september 2010 om 00:31
zaterdag 4 september 2010 om 00:33
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2010 @ 00:31:
[...]
Of Aad-Harley is eindelijk thuis, na een dag vol woeste. wilde , spectaculaire hoogstandjes tussen klamme lappen met een vrouw van maakt-niet-uit-hoe-oud-ze-is.Whahaha! Inderdaad, heel kritisch beginnen, en eindigen met een bericht alla "als het maar een gat hep".
[...]
Of Aad-Harley is eindelijk thuis, na een dag vol woeste. wilde , spectaculaire hoogstandjes tussen klamme lappen met een vrouw van maakt-niet-uit-hoe-oud-ze-is.Whahaha! Inderdaad, heel kritisch beginnen, en eindigen met een bericht alla "als het maar een gat hep".
zaterdag 4 september 2010 om 00:40
Nou ja, alles beter dan Benno Zundapp
http://www.youtube.com/watch?v=0eszqDVC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=0eszqDVC ... re=related

zaterdag 4 september 2010 om 00:45
Ach gossie, nou ben ik te oud voor de gigolo-in-spe... Wat baal ik daar nu toch van....
Overigens is mijn man ook indo en 1.86... T kan dus wel....
Overigens is mijn man ook indo en 1.86... T kan dus wel....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 4 september 2010 om 00:48

zaterdag 4 september 2010 om 01:00
quote:twompie schreef op 04 september 2010 @ 00:58:
Ah.. náah jeeezus rotwijven hebben jullie 'm weg gejaagd!?
We hadden 'm op z'n minst toch een fotootje kunnen ontlokken van zijn uberhotmama body pfff sjeezus jullie weten het wel te verneuken zeg.
Hij moest toestemming van zijn ouders hebben om een foto te plaatsen.....tja, jammer he? Ik zat al klaar met mijn plastic knuffels!
Ah.. náah jeeezus rotwijven hebben jullie 'm weg gejaagd!?
We hadden 'm op z'n minst toch een fotootje kunnen ontlokken van zijn uberhotmama body pfff sjeezus jullie weten het wel te verneuken zeg.
Hij moest toestemming van zijn ouders hebben om een foto te plaatsen.....tja, jammer he? Ik zat al klaar met mijn plastic knuffels!

zaterdag 4 september 2010 om 01:06
quote:FlorisFlorijn schreef op 04 september 2010 @ 01:01:
Uhhhhh..... Twomp! Jan-Julius is van ons hoor! Hoogst persoonlijk zelf, uit naam van alle 3000 plussers, per opbod gekocht vorig jaar.
Het is alleen een beetje een opstandige Gigolo. We waren hem al even kwijt en ik lees nu dat hij dus op Ibiza zat.
Ja!
Jááán Júúúliussss terug naar waar je hoort!
Hop naar 3000 om al onze wensen op welk vlak dan ook te bevredigen vervullen.
Hop, snel een beetje.
En je hebt strafcredits nu he, weet je even dat je tien stappen harder moet lopen dan voorheen.
Hop hop terug naar je plek jij.
Uhhhhh..... Twomp! Jan-Julius is van ons hoor! Hoogst persoonlijk zelf, uit naam van alle 3000 plussers, per opbod gekocht vorig jaar.
Het is alleen een beetje een opstandige Gigolo. We waren hem al even kwijt en ik lees nu dat hij dus op Ibiza zat.
Ja!
Jááán Júúúliussss terug naar waar je hoort!
Hop naar 3000 om al onze wensen op welk vlak dan ook te bevredigen vervullen.
Hop, snel een beetje.
En je hebt strafcredits nu he, weet je even dat je tien stappen harder moet lopen dan voorheen.
Hop hop terug naar je plek jij.