Hellep!
zaterdag 4 september 2010 om 19:20
Mischien kunnen jullie me helpe, ik weet niet meer wat ik moet doen!
Ik ben getrouwt met me man, alweer 24 jaar.
We gaan op zaterdag altijd naar de snakbar, voor een lekker patatje en een frikadelletje, vaak ook nog een kreketje erbij. De man die daar achter de frituur staat lacht altijd heel liev naar me, knipoogd er soms ook bij. Soms krijg ik zelfs extra saus bij mijn patat spesiaal.
Ik voel kriebels in me buik!
Ik weet inmidels hoe hij heet, Sjon. Ik heb geen idee of hij vrijgesel is en of hij me wel op die manier ziet staan.
Aan de ene kant wil ik me man niet bedondere, aan de andere kant denk ik dat Sjon wel eens de liefde van me leve kan zijn.
Wat moet ik nouw doen!
Hellep!!
Anita
Ik ben getrouwt met me man, alweer 24 jaar.
We gaan op zaterdag altijd naar de snakbar, voor een lekker patatje en een frikadelletje, vaak ook nog een kreketje erbij. De man die daar achter de frituur staat lacht altijd heel liev naar me, knipoogd er soms ook bij. Soms krijg ik zelfs extra saus bij mijn patat spesiaal.
Ik voel kriebels in me buik!
Ik weet inmidels hoe hij heet, Sjon. Ik heb geen idee of hij vrijgesel is en of hij me wel op die manier ziet staan.
Aan de ene kant wil ik me man niet bedondere, aan de andere kant denk ik dat Sjon wel eens de liefde van me leve kan zijn.
Wat moet ik nouw doen!
Hellep!!
Anita
zaterdag 4 september 2010 om 22:07
quote:Zamirah schreef op 04 september 2010 @ 22:05:
[...]
Weedt je al wat je gaat doen?
Morrigen lonke bij de snakbar?
Neej, dat hep ik toch al gesegd, ik ga alleen op zaterdag naar de snakbar.
Morgen eten wij aardaapelpure, dopertjes en een slavinkie.
En neej, ik weet nog steeds niet wat ik nouw moet doen!
[...]
Weedt je al wat je gaat doen?
Morrigen lonke bij de snakbar?
En neej, ik weet nog steeds niet wat ik nouw moet doen!
zaterdag 4 september 2010 om 22:09
zaterdag 4 september 2010 om 22:15
quote:Anita_lov_Andre schreef op 04 september 2010 @ 22:07:
[...]
En neej, ik weet nog steeds niet wat ik nouw moet doen!Stop die slafink in de strodt van je man, en gaat heen! naar Sjonnie wel te vestaan.
[...]
En neej, ik weet nog steeds niet wat ik nouw moet doen!Stop die slafink in de strodt van je man, en gaat heen! naar Sjonnie wel te vestaan.
zaterdag 4 september 2010 om 22:45
quote:Anita_lov_Andre schreef op 04 september 2010 @ 22:09:
[...]
En en vrijmobitoto?
Da's een vrijdag-morgen-bitterballen-toto. Oftewel een gezellig doch licht-competitief samenzijn op de laatste werkdag van de week waarbij de spel-onderdelen eerst de frituur in moeten en aan het eind van de ochtend ook daadwerkelijk verdwenen zijn, icm alle mosterd die die dag op het forum is uitgesmeerd .
Hier een kiekje van de kekke VIVA-meiden in het plaatselijk wijkcentrum, om de hoek bij Sanoma in Hoofddorp (zo houdt de webredactie vinger aan de pols bij haar doelgroep, namelijk)
[...]
En en vrijmobitoto?
Da's een vrijdag-morgen-bitterballen-toto. Oftewel een gezellig doch licht-competitief samenzijn op de laatste werkdag van de week waarbij de spel-onderdelen eerst de frituur in moeten en aan het eind van de ochtend ook daadwerkelijk verdwenen zijn, icm alle mosterd die die dag op het forum is uitgesmeerd .
Hier een kiekje van de kekke VIVA-meiden in het plaatselijk wijkcentrum, om de hoek bij Sanoma in Hoofddorp (zo houdt de webredactie vinger aan de pols bij haar doelgroep, namelijk)
zaterdag 4 september 2010 om 23:20
zaterdag 4 september 2010 om 23:32
zaterdag 4 september 2010 om 23:35