Hellep!

04-09-2010 19:20 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mischien kunnen jullie me helpe, ik weet niet meer wat ik moet doen!

Ik ben getrouwt met me man, alweer 24 jaar.

We gaan op zaterdag altijd naar de snakbar, voor een lekker patatje en een frikadelletje, vaak ook nog een kreketje erbij. De man die daar achter de frituur staat lacht altijd heel liev naar me, knipoogd er soms ook bij. Soms krijg ik zelfs extra saus bij mijn patat spesiaal.

Ik voel kriebels in me buik!

Ik weet inmidels hoe hij heet, Sjon. Ik heb geen idee of hij vrijgesel is en of hij me wel op die manier ziet staan.

Aan de ene kant wil ik me man niet bedondere, aan de andere kant denk ik dat Sjon wel eens de liefde van me leve kan zijn.

Wat moet ik nouw doen!

Hellep!!

Anita
Wie is onze mystery guest van vanavond?
Nou ja seg, dit is me eigen ik hoor!
Nou, dan is het geen suus.
quote:Anita_lov_Andre schreef op 04 september 2010 @ 21:48:

Nou ja seg, dit is me eigen ik hoor!Tulek!
Dat ik traag van begrip ben, oké, maar dat ik zowaar op de láte zaterdagavond nog een vrijmiboto weet te missen...

Suus, zet je Raggel-pruikje maar af heur!
quote:Anita_lov_Andre schreef op 04 september 2010 @ 21:48:

Nou ja seg, dit is me eigen ik hoor!

Weedt je al wat je gaat doen?

Morrigen lonke bij de snakbar?
quote:Zamirah schreef op 04 september 2010 @ 22:05:

[...]

Weedt je al wat je gaat doen?

Morrigen lonke bij de snakbar?

Neej, dat hep ik toch al gesegd, ik ga alleen op zaterdag naar de snakbar.

Morgen eten wij aardaapelpure, dopertjes en een slavinkie.

En neej, ik weet nog steeds niet wat ik nouw moet doen!
quote:Tia Dalma schreef op 04 september 2010 @ 22:04:

Dat ik traag van begrip ben, oké, maar dat ik zowaar op de láte zaterdagavond nog een vrijmiboto weet te missen...

Suus, zet je Raggel-pruikje maar af heur!

Wat is een raggel?

En en vrijmobitoto?
quote:Anita_lov_Andre schreef op 04 september 2010 @ 22:07:

[...]

Neej, dat hep ik toch al gesegd, ik ga alleen op zaterdag naar de snakbar.

Morgen eten wij aardaapelpure, dopertjes en een slavinkie.

En neej, ik weet nog steeds niet wat ik nouw moet doen!Stop die slafink in de strodt van je man, en gaat heen! naar Sjonnie wel te vestaan.
Ja? Sal ik dat doen?

Denk je dat ik een kans maakt?
quote:Anita_lov_Andre schreef op 04 september 2010 @ 22:09:

[...]

En en vrijmobitoto?
quote:Anita_lov_Andre schreef op 04 september 2010 @ 22:09:

[...]

En en vrijmobitoto?

Da's een vrijdag-morgen-bitterballen-toto. Oftewel een gezellig doch licht-competitief samenzijn op de laatste werkdag van de week waarbij de spel-onderdelen eerst de frituur in moeten en aan het eind van de ochtend ook daadwerkelijk verdwenen zijn, icm alle mosterd die die dag op het forum is uitgesmeerd .

Hier een kiekje van de kekke VIVA-meiden in het plaatselijk wijkcentrum, om de hoek bij Sanoma in Hoofddorp (zo houdt de webredactie vinger aan de pols bij haar doelgroep, namelijk)

Dat is toevalig!

Ik hep net zon broek als die mevrauw aan de rechterkant.

Zou Sjon het een moie broek vinden? Dan trek ik die aan volgende week saterdag.
Messchien moe je volgende week wel effe een smoes bedenken dat je iets aan je hand heb. En offie je wil hellepe de kreket bij je naar binnen te douwe. Met een flinke knipoog kan het niet mislukke toch?
Dat ken ik wel doen jah!

Maar me man heeft net nieuwe handkrem voor me gekochd, dus ik ken dat natuulijk niet als smoes gebruiken.

Goed spul trauwens:

Messchien dat ik toch de stap ga wagen volgende week saterdag.

As ik het durf teminste!
Ik denk dat je het pas egg weet as je telt hoeveel aa's er in zn haaaai zitten of oo's in zn hooooooi as ie je begroet. 't Presiese aantal weet ik zo effe niet, maar ik weet van hier, van dit forum, dat dat heul belangrijke informasie ken wese
Maar hij segt altijd 'heeey'. Ik denk met 3 eees.
quote:Garden_of_Sarah schreef op 04 september 2010 @ 19:21:

O. M. F. G.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja dan kon het nog wel us moeilek worre ook..

Dan gewoon een nieuwe tradisie doen, en ook op sondag petat ete.. Messchien is ie wel zo van zn appere appro eeh in de war as ie je op een andere dag siet dat je daar wijs uit ken worre
Maar ik wil je wel veel sukses wense hoor Anita, is een moeluke situasie waarin je nu zit. Blijf je bij je man, of kies je voor een karriejere as snackbarvrouw. Laatste is toch ook wel uitdagend, je weet nooit of je die dag bitterballen moet friture of bereklauw, elke dag ziet er weer anders uit!
Ik zeg doen.
quote:maroon5 schreef op 04 september 2010 @ 23:28:

appere appro eeh in de war
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Fiesiek vind ik Sjon echt heel aantrekelek, maar me man ook.

Op intelegensie gebied denk ik dan me man dan weer een streepie voor hebt.

Uit wellek oogpunt moet ik nu kiesen, of moet ik er gewoon voor gaan met het risiko dat me man bij me wegaat?

Radeloos wort ik ervan!
Ja, as je de gok wil nemen ken je her erop wagen dat je man bij je weggaat, dan heb je je handen vrij om naar Sjon te gaan, en heb je dus gelijk 2 vliegen in 1 klap!
nou, zou er eerst maar is ff seker van sijn dat Sjonnie jou ook ech leuk vin hoor ;) en anders neem je se gewoon allebei :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven