Mode & Beauty alle pijlers

Emami Dress

04-09-2010 22:13 23 berichten
In een 'gekke' bui heb ik deze jurk besteld; de emami dress. Op meer dan 30 verschillende manieren te dragen. Over een week komt hij binnen. Ik ben reuze benieuwd.

Iemand deze al in de kast hangen?
Alle reacties Link kopieren
Niet ikzelf maar mijn vriendin heeft hem in het grijs. Zij is er enthousiast over. Heeft nu ook de top gekocht die je bv als tuniek kan dragen. Ik vind hem leuk maar erg duur voor het soort stof dat is gebruikt. De top is qua stof beter. Al met al wel een heel leuk ding hoor !
Buurvrouw heeft hem. Enorm enthousiast. Ik wil hem ook! Lijkt me super handig en mooie stof.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Klinkt goed! Was alleen enorm aan het twijfelen qua kleur, ik heb zwart genomen. Maar die kleur uit het filmpje (grijs) leek me ook wel wat.
HoowwW ik willl eeemmm! Is het makkelijk die verschillende stijlen te maken?

En hoeveel kost tie?
Ow en waar te koop?

Mobiel internet, dus kan niet veel openen
129 euro via wehkamp..

Ervaringen pas na volgende week...
Grappig idee, maar ik keek het filmpje en van de 30 manieren blijft meer dan de helft de onderkant hetzelfde waarbij de voorkant van het rokgedeelte korter is dan de achterkant en dat spreekt mij niet aan.
Goh, dit is de eerste keer dat ik hier positieve dingen over hoor! Ik hoop dat ie het waarmaakt.
Bij perfectlybasics.nl is ie volgens mij 60 euro nu. (zwarte, lange)

hoop dat de link werkt, hij staat in de outlet

Dit is dus wel de langere Emami.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik weet niet.... Veel modellen vond ik niet zo leuk. Wat borderwalk ook al zei, die rokmodellen dattie aan de voorkant korter is, vind ik niet leuk. Ook niet dat je zo een blote rug hebt. Maar de blousedingen die ze ermee in elkaar knoopte, vind ik wel leuk.

En, voor die 60 euro die Jas tipt, zou ik het best willen proberen
Ik heb hem vorige zomer gekocht in het zwart.

Vooral ideaal voor op vakantie en strand,

Tip: Koop er vast wat bijpassende topjes en leggings bij, die heb je echt nodig.

Van de 30 variaties gebruik ik er maar 3 ofzo. Maar het is een leuke jurk, krijg veel comlimentjes.
Heb niet het hele topic gevolgd, maar het lijkt me een ideaal ding voor als ik ga backpacken. Wat is het verschil tussen de lange en de korte versie?
Volgens mij is er maar 1 model Georgie
Zie de link en het berichtje van Jas Francisca. Dat is de Emami Long...
Op de site emami.dk zie je in de online catalogus dat er veel verschillende soorten zijn.

klik hier voor de catalogus

klik hier voor de diverse modellen

Volgens de site perfectly basics is de peculiar piece dezelfde als de limitless dress maar dan met langere band.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
ben ook nieuwsgierig naar je ervaringen volgende week TO!
Tvp
Ik vond hem veel te ingewikkeld, maar ben benieuwd naar jullie ervaring met het andere model.
Ik ben nooit zo kapot van dit soort wikkel-zouave-lappen. Een kledingstuk moet, wat mij betreft, een beetje je lijf volgen. En het babage-criterium gaat voor mij ook niet op, want wat wegen zomerjurkjes nou helemaal. Liever vier mooi aansluitende tricootjes in mijn tas of koffer dan een zo'n enorm laken
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Na even Googelen uit nieuwsgierigheid, vind ik deze dan nog wel leuk; het is en blijft gewoon een classy jurkje maar je varieert vnl. de bovenkanten;

Multi Dress
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 05 september 2010 @ 12:35:

Na even Googelen uit nieuwsgierigheid, vind ik deze dan nog wel leuk; het is en blijft gewoon een classy jurkje maar je varieert vnl. de bovenkanten;

Multi Dressdie vind ik ook leuker, maar je ziet wel bijvoorbeeld bij de tweede en derde optie, dat de pasvorm daar minder geschikt voor is.

dan mag je echt wel met zo'n speciale plakband die stof aan je borst vastplakken en dat vind ik dan weer een stuk minder praktisch.
Ik heb de bestelling geannuleerd. Ik was niet zeker over de maat. Ik bedacht me ook dat ik er alleen een strapless beha onder kan dragen of niets. Aangezien ik nog borstvoeding geef, pas ik mijn oude beha (nog) niet en zou ik een nieuwe aan moeten schaffen (die waarschijnlijk binnen de kortste keren weer te groot is). Ik wacht nog even af.

Voor het geld van deze ene jurk heb ik vandaag 3 H&M jurkjes, een paar hoge hakken en een mooie riem gekocht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven