Emami Dress
zaterdag 4 september 2010 om 22:20
zondag 5 september 2010 om 08:44
Ik weet niet.... Veel modellen vond ik niet zo leuk. Wat borderwalk ook al zei, die rokmodellen dattie aan de voorkant korter is, vind ik niet leuk. Ook niet dat je zo een blote rug hebt. Maar de blousedingen die ze ermee in elkaar knoopte, vind ik wel leuk.
En, voor die 60 euro die Jas tipt, zou ik het best willen proberen
En, voor die 60 euro die Jas tipt, zou ik het best willen proberen
zondag 5 september 2010 om 09:06
zondag 5 september 2010 om 10:25
Op de site emami.dk zie je in de online catalogus dat er veel verschillende soorten zijn.
klik hier voor de catalogus
klik hier voor de diverse modellen
Volgens de site perfectly basics is de peculiar piece dezelfde als de limitless dress maar dan met langere band.
klik hier voor de catalogus
klik hier voor de diverse modellen
Volgens de site perfectly basics is de peculiar piece dezelfde als de limitless dress maar dan met langere band.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
zondag 5 september 2010 om 12:30
Ik ben nooit zo kapot van dit soort wikkel-zouave-lappen. Een kledingstuk moet, wat mij betreft, een beetje je lijf volgen. En het babage-criterium gaat voor mij ook niet op, want wat wegen zomerjurkjes nou helemaal. Liever vier mooi aansluitende tricootjes in mijn tas of koffer dan een zo'n enorm laken
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 5 september 2010 om 13:03
quote:Very Cherry schreef op 05 september 2010 @ 12:35:
Na even Googelen uit nieuwsgierigheid, vind ik deze dan nog wel leuk; het is en blijft gewoon een classy jurkje maar je varieert vnl. de bovenkanten;
Multi Dressdie vind ik ook leuker, maar je ziet wel bijvoorbeeld bij de tweede en derde optie, dat de pasvorm daar minder geschikt voor is.
dan mag je echt wel met zo'n speciale plakband die stof aan je borst vastplakken en dat vind ik dan weer een stuk minder praktisch.
Na even Googelen uit nieuwsgierigheid, vind ik deze dan nog wel leuk; het is en blijft gewoon een classy jurkje maar je varieert vnl. de bovenkanten;
Multi Dressdie vind ik ook leuker, maar je ziet wel bijvoorbeeld bij de tweede en derde optie, dat de pasvorm daar minder geschikt voor is.
dan mag je echt wel met zo'n speciale plakband die stof aan je borst vastplakken en dat vind ik dan weer een stuk minder praktisch.
zondag 5 september 2010 om 22:40
Ik heb de bestelling geannuleerd. Ik was niet zeker over de maat. Ik bedacht me ook dat ik er alleen een strapless beha onder kan dragen of niets. Aangezien ik nog borstvoeding geef, pas ik mijn oude beha (nog) niet en zou ik een nieuwe aan moeten schaffen (die waarschijnlijk binnen de kortste keren weer te groot is). Ik wacht nog even af.
Voor het geld van deze ene jurk heb ik vandaag 3 H&M jurkjes, een paar hoge hakken en een mooie riem gekocht...
Voor het geld van deze ene jurk heb ik vandaag 3 H&M jurkjes, een paar hoge hakken en een mooie riem gekocht...