buggy die ook andersom kan?
zondag 5 september 2010 om 11:20
hoi allemaal, ik zou eigenlijk best een buggy erbij willen voor als H. iets ouder is. nou zou ik het liefste een buggy willen waarbij hij zowel naar voren als naar achteren kan kijken. dus dat je het zitgedeelte om kan draaien zodat hij ook gezellig naar mij kan kijken. wie weet welke buggy's dat kunnen?
het moet een lichtgewicht buggy zijn, makkelijk mee te nemen, liefst ook op de fiets en in het OV.
ben benieuwd
het moet een lichtgewicht buggy zijn, makkelijk mee te nemen, liefst ook op de fiets en in het OV.
ben benieuwd
zondag 5 september 2010 om 11:45
Ja de Quinny Buzz dus...
Maarrrr die heb ik zelf en ben er helemaal niet tevreden over, wat een k*tding!!!
Als je gewoon op de straat rijdt met dat ding gaat t goed maar zodra je in een winkel komt haperen die voorwielen...
Waarom wil je er eentje die allebei de kanten op kan zetten??
Kinderen vinden t toch veel leuker om vooruit te kijken?
Maarrrr die heb ik zelf en ben er helemaal niet tevreden over, wat een k*tding!!!
Als je gewoon op de straat rijdt met dat ding gaat t goed maar zodra je in een winkel komt haperen die voorwielen...
Kinderen vinden t toch veel leuker om vooruit te kijken?
zondag 5 september 2010 om 11:47
zondag 5 september 2010 om 12:08
Die gewone simpele buggy's kun je idd niet omdraaien. Wij hebben de bugaboo en daar kun je eerst de buggy naar je toe zetten en als kind wat ouder is, kan ie omgedraaid worden en kan kind de wereld inkijken. Maar ja, ik denk eigenlijk niet dat je dat bedoelt voor erbij? Maar tegen de tijd dat ze in zo'n 'simpele' buggy kunnen zitten, zijn ze toch oud genoeg om vooruit te kijken. Dat vinden de meesten dan zelfs leuk, i.p.v. alleen maar mama te zien. Maar ik snap dat jij graag naar je lieve ventje wilt kijken hoor
zondag 5 september 2010 om 12:27
quote:Renee09 schreef op 05 september 2010 @ 11:45:
Ja de Quinny Buzz dus...
Kinderen vinden t toch veel leuker om vooruit te kijken?Als ze klein zijn, of als je bijvoorbeeld wil dat ze in slaap vallen, of als je door een drukke menigte moet, kan het heel fijn zijn als je kindje jou ziet en niet 6 miljoen paar knieen.
Ja de Quinny Buzz dus...
Kinderen vinden t toch veel leuker om vooruit te kijken?Als ze klein zijn, of als je bijvoorbeeld wil dat ze in slaap vallen, of als je door een drukke menigte moet, kan het heel fijn zijn als je kindje jou ziet en niet 6 miljoen paar knieen.
zondag 5 september 2010 om 12:30
ja dat klopt nalaa, ik kan die ook vastzetten maar dan stuur ik helemaal moeilijk de bochten door in de winkel, haha
@arc, die gele heb ik ook, die is echt gaaf he dat kleurtje!!
Maar ik heb net nog eens zitten speuren en zag dat ik er ook andere voorwielen op kan zetten, heeft iemand daar ervaring mee?? Rijden die wielen dan wel fatsoenlijk??
@arc, die gele heb ik ook, die is echt gaaf he dat kleurtje!!
Maar ik heb net nog eens zitten speuren en zag dat ik er ook andere voorwielen op kan zetten, heeft iemand daar ervaring mee?? Rijden die wielen dan wel fatsoenlijk??
zondag 5 september 2010 om 13:24
zondag 5 september 2010 om 17:55
@tilailia,
ik neem aan dat als ze nog heel klein zijn dat ze dan nog niet in de buggy zitten...
Lijkt me dat ze dan nog in de maxi-cosi of in de reiswieg liggen...
Ik heb mijn dochtertje in het begin ook naar mij toe erin gezet, die heb ik toen 1 keer andersom gezet en ze wil niet anders meer...
En idd Sophy, mijn dochter kent mijn kop inmiddels ook wel en kijkt liever vooruit ( ook al is het druk )...
ik neem aan dat als ze nog heel klein zijn dat ze dan nog niet in de buggy zitten...
Lijkt me dat ze dan nog in de maxi-cosi of in de reiswieg liggen...
Ik heb mijn dochtertje in het begin ook naar mij toe erin gezet, die heb ik toen 1 keer andersom gezet en ze wil niet anders meer...
En idd Sophy, mijn dochter kent mijn kop inmiddels ook wel en kijkt liever vooruit ( ook al is het druk )...