Dies gek.
zondag 5 september 2010 om 22:43
http://frontpage.fok.nl/n ... felverkoper-opgepakt.html
De politie heeft een 32-jarige Tilburger aangehouden die op een wel zeer agressieve manier stroopwafels aan de man probeerde te brengen. In een winkel in Gorinchem bood hij een personeelslid de zoete koeken aan. Toen die dit weigerde werd het slachtoffer uitgescholden en met de dood bedreigd.
De stroopwafelverkoper kon zaterdagmiddag op de Langedijk worden aangehouden. Hij had eerder in een winkel in dezelfde straat geprobeerd zijn waar te slijten. Na de scheldkanonnade die het personeelslid ten deel viel, liep de verkoper het pand uit en spuugde tegen het raam.
De politie zag hem kort na het voorval lopen en hield hem aan.
---------------
"als jij nu godverredomme niet mijn stroopwafels koopt, dan schuif ik hem in een plek waar de zon niet schijnt, lul. "
Whats next ?
De eierboer die mensen met rotte eieren bekogelt als ze zijn stalletje voorbij lopen.
Om je oren geslagen worden met brandnetels als je weigert een bosje veel te dure tulpen te kopen ?
De kaasboer die je met de kaasschaaf bedreigd omdat je geen extra oude brokkel kaas van slechts viertienvijfennegentig de kilo koopt ?
Wie heeft er wel eens echt agressief personeel mee gemaakt ? ( Winkel, postbode, leesmapverkopert enz. )
De politie heeft een 32-jarige Tilburger aangehouden die op een wel zeer agressieve manier stroopwafels aan de man probeerde te brengen. In een winkel in Gorinchem bood hij een personeelslid de zoete koeken aan. Toen die dit weigerde werd het slachtoffer uitgescholden en met de dood bedreigd.
De stroopwafelverkoper kon zaterdagmiddag op de Langedijk worden aangehouden. Hij had eerder in een winkel in dezelfde straat geprobeerd zijn waar te slijten. Na de scheldkanonnade die het personeelslid ten deel viel, liep de verkoper het pand uit en spuugde tegen het raam.
De politie zag hem kort na het voorval lopen en hield hem aan.
---------------
"als jij nu godverredomme niet mijn stroopwafels koopt, dan schuif ik hem in een plek waar de zon niet schijnt, lul. "
Whats next ?
De eierboer die mensen met rotte eieren bekogelt als ze zijn stalletje voorbij lopen.
Om je oren geslagen worden met brandnetels als je weigert een bosje veel te dure tulpen te kopen ?
De kaasboer die je met de kaasschaaf bedreigd omdat je geen extra oude brokkel kaas van slechts viertienvijfennegentig de kilo koopt ?
Wie heeft er wel eens echt agressief personeel mee gemaakt ? ( Winkel, postbode, leesmapverkopert enz. )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 5 september 2010 om 22:49
quote:FlorisFlorijn schreef op 05 september 2010 @ 22:48:
(kopie uit 3000)
Ik had vanmorgen ook een cliënt die vond dat ik, de trut, de tering moest krijgen.
Ik zei;
'Hò... we gaan nu eerst aan de koffie, schelden doen we tussen 11:15 en 11:45 uur.'
Dat hoofd...
(En ik zei alleen maar goedemorgen hè!)Wat een geweldige reactie!
(kopie uit 3000)
Ik had vanmorgen ook een cliënt die vond dat ik, de trut, de tering moest krijgen.
Ik zei;
'Hò... we gaan nu eerst aan de koffie, schelden doen we tussen 11:15 en 11:45 uur.'
Dat hoofd...
(En ik zei alleen maar goedemorgen hè!)Wat een geweldige reactie!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
zondag 5 september 2010 om 22:49
zondag 5 september 2010 om 22:52
Do tell dear, do tell.
En dan de echte aso verhalen. Niet de ietwat onbeschofte klant die door blijft bellen ofzo. Maar de klant die echt finaal uit zijn plaat gaat omdat jij godverredomme geen groen gespikkelde met oranje gevoerde pannenlappen hebt.
Ik werkte in een bouwmarkt. Zo een die in heel het land staat.
Er komt een meneer ( bekende nederlander, werd me later verteld. ) die wilde de kast "sonja" met opzet stuk. Prima, 119 euro en hij is van u.
Meneer: "Kunt u hem ook bezorgen ? "
Ik : "Jazeker mijnheer, dat kost 25 euro "
M : "Mooi, bezorgt u hem dan maar naar Groningen* "
Ik : " -eh- , u bent nu in "dordrecht"* , onze bezorger gaat niet naar Groningen rijden met deze kast. Het spijt me.
Wel wil ik voor u bellen naar onze vestiging in Groningen en de kast reserveren op uw naam, zodat u die kast daar kan halen of laten bezorgen op het adres in Groningen.
M: Wel godverdomme, ben je nou helemaal gek geworden, achterlijk wijf dat je er bent. Ik zou je slaan als je geen wijf was. Weet jij wel wie ik ben, hé hé !! - Terwijl hij hé hé zei, kwam hij steeds dreigender op me af -
Ik : Meneer , ik weet helemaal niet wie u bent, en ik wil het ook niet weten, maar ik weet wel dat onze bezorger geen 300km gaat rijden met een kast van 120 euro. Nogmaals , als u hem hebben wilt , bel ik onze vestiging in Groningen en dan laat ik hem reserveren voor u.
De meneer is luid scheldend en briesend de winkel verlaten
Nog nooit van mijn leven zo'n mafkees meegemaakt. En als ik hem nog wel eens op tv zie ( in de herhaling van de herhalingen zeg maar ) dan krijg ik altijd moord neigingen. Wat een lul.
En dan de echte aso verhalen. Niet de ietwat onbeschofte klant die door blijft bellen ofzo. Maar de klant die echt finaal uit zijn plaat gaat omdat jij godverredomme geen groen gespikkelde met oranje gevoerde pannenlappen hebt.
Ik werkte in een bouwmarkt. Zo een die in heel het land staat.
Er komt een meneer ( bekende nederlander, werd me later verteld. ) die wilde de kast "sonja" met opzet stuk. Prima, 119 euro en hij is van u.
Meneer: "Kunt u hem ook bezorgen ? "
Ik : "Jazeker mijnheer, dat kost 25 euro "
M : "Mooi, bezorgt u hem dan maar naar Groningen* "
Ik : " -eh- , u bent nu in "dordrecht"* , onze bezorger gaat niet naar Groningen rijden met deze kast. Het spijt me.
Wel wil ik voor u bellen naar onze vestiging in Groningen en de kast reserveren op uw naam, zodat u die kast daar kan halen of laten bezorgen op het adres in Groningen.
M: Wel godverdomme, ben je nou helemaal gek geworden, achterlijk wijf dat je er bent. Ik zou je slaan als je geen wijf was. Weet jij wel wie ik ben, hé hé !! - Terwijl hij hé hé zei, kwam hij steeds dreigender op me af -
Ik : Meneer , ik weet helemaal niet wie u bent, en ik wil het ook niet weten, maar ik weet wel dat onze bezorger geen 300km gaat rijden met een kast van 120 euro. Nogmaals , als u hem hebben wilt , bel ik onze vestiging in Groningen en dan laat ik hem reserveren voor u.
De meneer is luid scheldend en briesend de winkel verlaten
Nog nooit van mijn leven zo'n mafkees meegemaakt. En als ik hem nog wel eens op tv zie ( in de herhaling van de herhalingen zeg maar ) dan krijg ik altijd moord neigingen. Wat een lul.
anoniem_110905 wijzigde dit bericht op 05-09-2010 22:53
Reden: * De plaatsnamen zijn gefigneerd :) de aftanden kloppen wel xD *
Reden: * De plaatsnamen zijn gefigneerd :) de aftanden kloppen wel xD *
% gewijzigd
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 5 september 2010 om 22:52
Ja met oud en nieuw een krantenloper aan de deur gehad die zijn kaartje wilde geven, maar ik heb helemaal geen kranten, het was een betaalde krant dus ik wist het heel zeker. Toen stond hij met zijn meerdere vriendjes voor mijn deur te dreigen dat ik moest betalen. En later die week nog een keer. En heb bij die krant melding hiervan gemaakt. Was wel hun krantenbezorger zeiden ze toen ik hem beschreef. Enge gasten waren het, ik had mazzel dat ik iemand aan de telefoon had dat ik opendeed, want NEE accepteerde ze niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 5 september 2010 om 22:55
quote:Boro schreef op 05 september 2010 @ 22:52:
Do tell dear, do tell.
En dan de echte aso verhalen. Niet de ietwat onbeschofte klant die door blijft bellen ofzo. Maar de klant die echt finaal uit zijn plaat gaat omdat jij godverredomme geen groen gespikkelde met oranje gevoerde pannenlappen hebt.
Ik werkte in een bouwmarkt. Zo een die in heel het land staat.
Er komt een meneer ( bekende nederlander, werd me later verteld. ) die wilde de kast "sonja" met opzet stuk. Prima, 119 euro en hij is van u.
Meneer: "Kunt u hem ook bezorgen ? "
Ik : "Jazeker mijnheer, dat kost 25 euro "
M : "Mooi, bezorgt u hem dan maar naar Groningen* "
Ik : " -eh- , u bent nu in "dordrecht"* , onze bezorger gaat niet naar Groningen rijden met deze kast. Het spijt me.
Wel wil ik voor u bellen naar onze vestiging in Groningen en de kast reserveren op uw naam, zodat u die kast daar kan halen of laten bezorgen op het adres in Groningen.
M: Wel godverdomme, ben je nou helemaal gek geworden, achterlijk wijf dat je er bent. Ik zou je slaan als je geen wijf was. Weet jij wel wie ik ben, hé hé !! - Terwijl hij hé hé zei, kwam hij steeds dreigender op me af -
Ik : Meneer , ik weet helemaal niet wie u bent, en ik wil het ook niet weten, maar ik weet wel dat onze bezorger geen 300km gaat rijden met een kast van 120 euro. Nogmaals , als u hem hebben wilt , bel ik onze vestiging in Groningen en dan laat ik hem reserveren voor u.
De meneer is luid scheldend en briesend de winkel verlaten
Nog nooit van mijn leven zo'n mafkees meegemaakt. En als ik hem nog wel eens op tv zie ( in de herhaling van de herhalingen zeg maar ) dan krijg ik altijd moord neigingen. Wat een lul.Vertel es, wie was het?
Do tell dear, do tell.
En dan de echte aso verhalen. Niet de ietwat onbeschofte klant die door blijft bellen ofzo. Maar de klant die echt finaal uit zijn plaat gaat omdat jij godverredomme geen groen gespikkelde met oranje gevoerde pannenlappen hebt.
Ik werkte in een bouwmarkt. Zo een die in heel het land staat.
Er komt een meneer ( bekende nederlander, werd me later verteld. ) die wilde de kast "sonja" met opzet stuk. Prima, 119 euro en hij is van u.
Meneer: "Kunt u hem ook bezorgen ? "
Ik : "Jazeker mijnheer, dat kost 25 euro "
M : "Mooi, bezorgt u hem dan maar naar Groningen* "
Ik : " -eh- , u bent nu in "dordrecht"* , onze bezorger gaat niet naar Groningen rijden met deze kast. Het spijt me.
Wel wil ik voor u bellen naar onze vestiging in Groningen en de kast reserveren op uw naam, zodat u die kast daar kan halen of laten bezorgen op het adres in Groningen.
M: Wel godverdomme, ben je nou helemaal gek geworden, achterlijk wijf dat je er bent. Ik zou je slaan als je geen wijf was. Weet jij wel wie ik ben, hé hé !! - Terwijl hij hé hé zei, kwam hij steeds dreigender op me af -
Ik : Meneer , ik weet helemaal niet wie u bent, en ik wil het ook niet weten, maar ik weet wel dat onze bezorger geen 300km gaat rijden met een kast van 120 euro. Nogmaals , als u hem hebben wilt , bel ik onze vestiging in Groningen en dan laat ik hem reserveren voor u.
De meneer is luid scheldend en briesend de winkel verlaten
Nog nooit van mijn leven zo'n mafkees meegemaakt. En als ik hem nog wel eens op tv zie ( in de herhaling van de herhalingen zeg maar ) dan krijg ik altijd moord neigingen. Wat een lul.Vertel es, wie was het?
Ja, dat vind ik echt.
zondag 5 september 2010 om 22:59