Dezelfde dag jarig als.....

06-09-2010 17:25 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er net achter dat ik op dezelfde dag jarig ben als Geert Wilders. En nu?

Ik schaam me dood. In mijn beleving is Geert de ergste, engste man die rondloopt hier in Nederland.

Hoe kom ik dit te boven?
Nou als we er een wedstrijd van maken dan win ik zeker. Ik ben nl op dezelfde dag jarig als die enge duitse man met dat kleine snorretje. Die ja, nee dat is lekker, daar is Geert nog onschuldig bij hoor. Wat heb ik nu gewonnen?
quote:Scuba schreef op 06 september 2010 @ 19:02:

Nou als we er een wedstrijd van maken dan win ik zeker. Ik ben nl op dezelfde dag jarig als die enge duitse man met dat kleine snorretje. Die ja, nee dat is lekker, daar is Geert nog onschuldig bij hoor. Wat heb ik nu gewonnen?Toch win ik (volgens de spelregels van Yraatje), want ook jouw schurk is dood.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vind Hitler toch wel iets erger hoor, ik win!
Ik ben dezelfde dag jarig als de ex van mijn vriend en elk jaar vraagt ie weer 'Moet je mij niet feliciteren met mijn ex?'. En, alsof dat nog niet erg genoeg is, mijn moeder is op dezelfde dag jarig als zijn ex schoonmoeder, dus je raadt het al hè?

En jij maakt je zorgen omdat je op dezelfde dag jarig bent als Wilders, tssssss
9 november

- Rick Nieman

- Erice Dane

- Nick Lachey

- Alessandro del Piero

- Bridget Maasland (ook zelfde jaar 1974)

Op 9 november hebben ook een aantal 'grote' gebeurtenissen in de geschiedenis plaatsgevonden, waarvan ikzelf De Kristallnacht en de Val van de Berlijnse Muur de belangrijkste vind.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:flip123456789 schreef op 06 september 2010 @ 19:05:

Ik vind Hitler toch wel iets erger hoor, ik win! He zelfde dag jarig. Ik vind dat we dus beide gewonnen hebben. Ik zeg eregalerij allebei
quote:Taha schreef op 06 september 2010 @ 17:39:

Vroeger was ik op dezelfde dag jarig als Prins Claus, ook niet leuk, maar daar kon ik wel mee leven (vlaggetjes overal).....maar Geert Wilders? Echt niet!En waarom was dat niet leuk?
En ik ben samen jarig met mijn oma en dat was vroeger altijd dubbel feest
quote:Poezewoes schreef op 06 september 2010 @ 18:40:

Ik deel mijn dag met Jeanne d'Arc, Nigella Lawson en Tanja Jess. Niet verkeerd.Nieuwsgierig dat ik ben en wil weten wanneer je dan jarig bent, heb Nigella opgezocht op Wiki. Zij is 50!!! Als je zou zeggen dat ze nog in de 30 is zou ik het ook geloven!
Gefeliciteerd, ik ben ook vandaag jarig. Ik had er echt geen flauw idee van dat Geert Wilders ook vandaag jarig is. Vroeger was het leuk wakker worden met het Wilhelmus toen prins Claus nog leefde.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
1165 - Philip II Augustus, 1st great Capetian king of France (1179-1223)

Whooheeee, had ik al op gehoopt!

Zelfde verjaardag als Philip. Jippie!
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Sun lover schreef op 06 september 2010 @ 20:11:

Gefeliciteerd, ik ben ook vandaag jarig. Ik had er echt geen flauw idee van dat Geert Wilders ook vandaag jarig is. Vroeger was het leuk wakker worden met het Wilhelmus toen prins Claus nog leefde.

Jij ook gefeliciteerd.

Mijn conclusie: de schrok was groot te ontdekken dat ik op dezelfde dag jarig ben als Geert Wilders. Na enig beraad op het Viva-forum ingezien dat het nog veel erger kan. Van de forumster(s) die vonden dat ik me aanstelde zou ik graag willen weten of ze pro of anti wilders zijn. Zich dus wel of niet in mijn afschuw kunnen verplaatsen.......

.....ach over 2 uur is het probleem weer voorbij.
quote:Taha schreef op 06 september 2010 @ 17:32:

Dit is actueel, want vandaag. Ik stel mij niet aan volgens mijn maatstaven. Ik vind Wilders echt heeeeeeeeeeeel erg.

Ik schaam mij kapot.

Ik wil best aandacht, maar hoef dat niet voor mijn verjaardag. Ik ben geschokt.Waarom open je dan dit topic? Als je dit niet had gedaan, had niemand er om gemaald. Aandachttrekker!
quote:‘De datum van Christus geboorte moet geplaatst worden op 28 maart, omdat op die dag de materiële zon geschapen is’.

(Hoofdstuk 4. Geschreven in 243 en heel lang ten onrechte aan Chyprian* toegeschreven.)

IK dacht.. ik google ook eens op mijn verjaardag, en wat denk je? Tegelijkertijd met Jezus himself! In maart! Dat had ik zeker niet verwacht

bron
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven