Dezelfde dag jarig als.....
maandag 6 september 2010 om 18:23
maandag 6 september 2010 om 18:24
maandag 6 september 2010 om 18:30
quote:Solomio schreef op 06 september 2010 @ 18:24:
Ik ben op dezelfde dag jarig als Osama bin Laden. Die vind ik nog net iets erger dan geert Wilders.
Wel een bewijs dat astrologie onzin is.Wat dacht je van mijn Saddam Hussein dan??? Nou ja... die doet nu natuurlijk geen vervelende dingen meer voor de wereld... maar toch...
Ik ben op dezelfde dag jarig als Osama bin Laden. Die vind ik nog net iets erger dan geert Wilders.
Wel een bewijs dat astrologie onzin is.Wat dacht je van mijn Saddam Hussein dan??? Nou ja... die doet nu natuurlijk geen vervelende dingen meer voor de wereld... maar toch...
maandag 6 september 2010 om 18:31
quote:Yraatje schreef op 06 september 2010 @ 18:30:
[...]
Wat dacht je van mijn Saddam Hussein dan??? Nou ja... die doet nu natuurlijk geen vervelende dingen meer voor de wereld... maar toch...
Zullen we er een wedstrijdje van maken?
Ik ben ook nog op dezelfde dag jarig als mijn nichtje, dat vond ik als kind wel erg, want mijn allerliefste oma kwam altijd maar eventjes, want moest ook nog naar mijn nichtje.
[...]
Wat dacht je van mijn Saddam Hussein dan??? Nou ja... die doet nu natuurlijk geen vervelende dingen meer voor de wereld... maar toch...
Zullen we er een wedstrijdje van maken?
Ik ben ook nog op dezelfde dag jarig als mijn nichtje, dat vond ik als kind wel erg, want mijn allerliefste oma kwam altijd maar eventjes, want moest ook nog naar mijn nichtje.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 6 september 2010 om 18:31
quote:emaille schreef op 06 september 2010 @ 18:12:
Ik vind het toch wel apart dat er geprotesteerd wordt tegen knopjes vanwege je privacy, maar dat er bij de vleet foto's van de huiskamer, vakanties, huisdieren en tuinen worden gedeeld, en nu zelfs de verjaardag!Ja, daar verbaas ik me ook over. Maakt je voor sommigen wel erg herkenbaar.
Ik vind het toch wel apart dat er geprotesteerd wordt tegen knopjes vanwege je privacy, maar dat er bij de vleet foto's van de huiskamer, vakanties, huisdieren en tuinen worden gedeeld, en nu zelfs de verjaardag!Ja, daar verbaas ik me ook over. Maakt je voor sommigen wel erg herkenbaar.
maandag 6 september 2010 om 18:35
quote:Taha schreef op 06 september 2010 @ 17:32:
Dit is actueel, want vandaag. Ik stel mij niet aan volgens mijn maatstaven. Ik vind Wilders echt heeeeeeeeeeeel erg.
Ik schaam mij kapot.
Ik wil best aandacht, maar hoef dat niet voor mijn verjaardag. Ik ben geschokt.
Zeur niet ik ben van hetzelfde geslacht als Geert Wilders! Da's veeeel erger, tevens ben ik genetisch gezien ook vrijwel identiek!
AAAAAAAAHHHHHHHHH
Dit is actueel, want vandaag. Ik stel mij niet aan volgens mijn maatstaven. Ik vind Wilders echt heeeeeeeeeeeel erg.
Ik schaam mij kapot.
Ik wil best aandacht, maar hoef dat niet voor mijn verjaardag. Ik ben geschokt.
Zeur niet ik ben van hetzelfde geslacht als Geert Wilders! Da's veeeel erger, tevens ben ik genetisch gezien ook vrijwel identiek!
AAAAAAAAHHHHHHHHH
maandag 6 september 2010 om 18:39
maandag 6 september 2010 om 18:40
quote:Solomio schreef op 06 september 2010 @ 18:31:
[...]
Zullen we er een wedstrijdje van maken?
Ik ben ook nog op dezelfde dag jarig als mijn nichtje, dat vond ik als kind wel erg, want mijn allerliefste oma kwam altijd maar eventjes, want moest ook nog naar mijn nichtje.
Nee, dat hoeft ook weer niet... Maar om ff aan te geven dat er wel ergere mensen bestaan dan Geert Wilders Waaronder dus jouw Osama en mijn Saddam...
Och, dat is ook sneu... die pech heb ik dan gelukkig nog nooit gehad...
[...]
Zullen we er een wedstrijdje van maken?
Ik ben ook nog op dezelfde dag jarig als mijn nichtje, dat vond ik als kind wel erg, want mijn allerliefste oma kwam altijd maar eventjes, want moest ook nog naar mijn nichtje.
Nee, dat hoeft ook weer niet... Maar om ff aan te geven dat er wel ergere mensen bestaan dan Geert Wilders Waaronder dus jouw Osama en mijn Saddam...
Och, dat is ook sneu... die pech heb ik dan gelukkig nog nooit gehad...
maandag 6 september 2010 om 18:41
quote:Solomio schreef op 06 september 2010 @ 18:31:
[...]
Zullen we er een wedstrijdje van maken?
Ik ben ook nog op dezelfde dag jarig als mijn nichtje, dat vond ik als kind wel erg, want mijn allerliefste oma kwam altijd maar eventjes, want moest ook nog naar mijn nichtje.Ok, dan win ik...mijn zoon en ik EN de dochter van mijn zus op dezelfde dag...
[...]
Zullen we er een wedstrijdje van maken?
Ik ben ook nog op dezelfde dag jarig als mijn nichtje, dat vond ik als kind wel erg, want mijn allerliefste oma kwam altijd maar eventjes, want moest ook nog naar mijn nichtje.Ok, dan win ik...mijn zoon en ik EN de dochter van mijn zus op dezelfde dag...
maandag 6 september 2010 om 18:43
quote:emaille schreef op 06 september 2010 @ 18:12:
Ik vind het toch wel apart dat er geprotesteerd wordt tegen knopjes vanwege je privacy, maar dat er bij de vleet foto's van de huiskamer, vakanties, huisdieren en tuinen worden gedeeld, en nu zelfs de verjaardag!
Ik heb niet echt geprotesteerd tegen de knopjes hoor... mij maakte het niet zoveel uit.. Ik heb meer tegen de knopjes gestemd omdat die tot gevolg hadden dat er veel mensen weg zouden gaan...
Daarnaast kun je met die knopjes niet zelf weten wat je deelt en dat kun je nu wel.
Verder vraag ik me af wat iemand kan met mijn nick en mijn verjaardag...
Ik vind het toch wel apart dat er geprotesteerd wordt tegen knopjes vanwege je privacy, maar dat er bij de vleet foto's van de huiskamer, vakanties, huisdieren en tuinen worden gedeeld, en nu zelfs de verjaardag!
Ik heb niet echt geprotesteerd tegen de knopjes hoor... mij maakte het niet zoveel uit.. Ik heb meer tegen de knopjes gestemd omdat die tot gevolg hadden dat er veel mensen weg zouden gaan...
Daarnaast kun je met die knopjes niet zelf weten wat je deelt en dat kun je nu wel.
Verder vraag ik me af wat iemand kan met mijn nick en mijn verjaardag...
maandag 6 september 2010 om 18:44
maandag 6 september 2010 om 18:45
quote:Yraatje schreef op 06 september 2010 @ 18:44:
[...]
Zijn dat erge mensen dan???? Zo ja... dan win jij, zo nee... staan Solomio en ik op kop... d.w.z. Solomio op 1, want mijn schurk is al overleden...Van mijn schurk is volgens mij helemaal niet duidelijk of ie nog leeft.
[...]
Zijn dat erge mensen dan???? Zo ja... dan win jij, zo nee... staan Solomio en ik op kop... d.w.z. Solomio op 1, want mijn schurk is al overleden...Van mijn schurk is volgens mij helemaal niet duidelijk of ie nog leeft.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 6 september 2010 om 18:46
quote:Yraatje schreef op 06 september 2010 @ 18:44:
[...]
Zijn dat erge mensen dan???? Zo ja... dan win jij, zo nee... staan Solomio en ik op kop... d.w.z. Solomio op 1, want mijn schurk is al overleden...Nee, dat was n.a.v. dat ik zielig was omdat ik op dezelfde dag jarig ben als mijn nichtje, maar Annicka is zieliger, dat moet ik toegeven.
[...]
Zijn dat erge mensen dan???? Zo ja... dan win jij, zo nee... staan Solomio en ik op kop... d.w.z. Solomio op 1, want mijn schurk is al overleden...Nee, dat was n.a.v. dat ik zielig was omdat ik op dezelfde dag jarig ben als mijn nichtje, maar Annicka is zieliger, dat moet ik toegeven.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 6 september 2010 om 18:49
maandag 6 september 2010 om 18:49
maandag 6 september 2010 om 18:50
maandag 6 september 2010 om 18:54
quote:Yraatje schreef op 06 september 2010 @ 18:49:
[...]
Jajaja.... jij wilt gewoon niet de zieligste zijn
Ik wil juist heel graag de zieligste zijn, zodat ik van iedereen aaitjes over mijn bol krijg enzo. Maar helaas.
Ik heb een vriendin die drie kinderen heeft, waarvan er twee op haar verjaardag geboren zijn. Is dat ook nog een beetje zielig? (Of gewoon een waardeloze planning?)
[...]
Jajaja.... jij wilt gewoon niet de zieligste zijn
Ik wil juist heel graag de zieligste zijn, zodat ik van iedereen aaitjes over mijn bol krijg enzo. Maar helaas.
Ik heb een vriendin die drie kinderen heeft, waarvan er twee op haar verjaardag geboren zijn. Is dat ook nog een beetje zielig? (Of gewoon een waardeloze planning?)
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar