Dezelfde dag jarig als.....

06-09-2010 17:25 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er net achter dat ik op dezelfde dag jarig ben als Geert Wilders. En nu?



Ik schaam me dood. In mijn beleving is Geert de ergste, engste man die rondloopt hier in Nederland.



Hoe kom ik dit te boven?
Ik vind het toch wel apart dat er geprotesteerd wordt tegen knopjes vanwege je privacy, maar dat er bij de vleet foto's van de huiskamer, vakanties, huisdieren en tuinen worden gedeeld, en nu zelfs de verjaardag!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 september 2010 @ 17:31:

■Carla Honing (7 september 1957)

■Peter Heerschop (7 september 1960)

■Do (7 september 1981)En Jippertje, Jippertje is dan óók jarig!
Morgen dus gaarne felicitatietopics openen voor BGB en Jippertje! (en de 25ste voor mij)
Alle reacties Link kopieren
Bekende celebs nog niet gekeken. Ik weet wel dat ik op dezelfde dag, en dacht ook jaar jarig was met forumster Junikreeft en Citroentekkel (laatste is dacht ik niet meer op het forum).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op dezelfde dag jarig als Osama bin Laden. Die vind ik nog net iets erger dan geert Wilders.

Wel een bewijs dat astrologie onzin is.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Adolf Hitler is op dezelfde dag geboren als ik, maar ik kan er niet wakker van liggen. En Miranda Kerr, die vind ik dan wel weer leuk.
Alle reacties Link kopieren
Geert wie??
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 06 september 2010 @ 18:24:

Ik ben op dezelfde dag jarig als Osama bin Laden. Die vind ik nog net iets erger dan geert Wilders.

Wel een bewijs dat astrologie onzin is.Wat dacht je van mijn Saddam Hussein dan??? Nou ja... die doet nu natuurlijk geen vervelende dingen meer voor de wereld... maar toch...
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 06 september 2010 @ 18:30:

[...]



Wat dacht je van mijn Saddam Hussein dan??? Nou ja... die doet nu natuurlijk geen vervelende dingen meer voor de wereld... maar toch...

Zullen we er een wedstrijdje van maken?



Ik ben ook nog op dezelfde dag jarig als mijn nichtje, dat vond ik als kind wel erg, want mijn allerliefste oma kwam altijd maar eventjes, want moest ook nog naar mijn nichtje.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
quote:emaille schreef op 06 september 2010 @ 18:12:

Ik vind het toch wel apart dat er geprotesteerd wordt tegen knopjes vanwege je privacy, maar dat er bij de vleet foto's van de huiskamer, vakanties, huisdieren en tuinen worden gedeeld, en nu zelfs de verjaardag!Ja, daar verbaas ik me ook over. Maakt je voor sommigen wel erg herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taha schreef op 06 september 2010 @ 17:32:

Dit is actueel, want vandaag. Ik stel mij niet aan volgens mijn maatstaven. Ik vind Wilders echt heeeeeeeeeeeel erg.



Ik schaam mij kapot.



Ik wil best aandacht, maar hoef dat niet voor mijn verjaardag. Ik ben geschokt.





Zeur niet ik ben van hetzelfde geslacht als Geert Wilders! Da's veeeel erger, tevens ben ik genetisch gezien ook vrijwel identiek!



AAAAAAAAHHHHHHHHH
Alle reacties Link kopieren
8 december:



Theo Maassen

Teri Hatcher

Jim Morrisson

Kim Basinger



Maar ook: de dag van de decembermoorden in Suriname (1982) en de sterfdag van John Lennon (1982)
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is jarig op 6 december.... met sinterklaas dus.

Ik ben vaak met pasen jarig, mijn oudste dochter is tweede pinksterdag geboren, en van mijn jongste had ik weeen met kerst, maar is net na de kerst geboren: wij zijn gewoon een feest-familie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 06 september 2010 @ 18:31:

[...]



Zullen we er een wedstrijdje van maken?



Ik ben ook nog op dezelfde dag jarig als mijn nichtje, dat vond ik als kind wel erg, want mijn allerliefste oma kwam altijd maar eventjes, want moest ook nog naar mijn nichtje.

Nee, dat hoeft ook weer niet... Maar om ff aan te geven dat er wel ergere mensen bestaan dan Geert Wilders Waaronder dus jouw Osama en mijn Saddam...



Och, dat is ook sneu... die pech heb ik dan gelukkig nog nooit gehad...
Alle reacties Link kopieren
Ik deel mijn dag met Jeanne d'Arc, Nigella Lawson en Tanja Jess. Niet verkeerd.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 06 september 2010 @ 18:31:

[...]



Zullen we er een wedstrijdje van maken?



Ik ben ook nog op dezelfde dag jarig als mijn nichtje, dat vond ik als kind wel erg, want mijn allerliefste oma kwam altijd maar eventjes, want moest ook nog naar mijn nichtje.Ok, dan win ik...mijn zoon en ik EN de dochter van mijn zus op dezelfde dag...
Alle reacties Link kopieren
quote:emaille schreef op 06 september 2010 @ 18:12:

Ik vind het toch wel apart dat er geprotesteerd wordt tegen knopjes vanwege je privacy, maar dat er bij de vleet foto's van de huiskamer, vakanties, huisdieren en tuinen worden gedeeld, en nu zelfs de verjaardag!

Ik heb niet echt geprotesteerd tegen de knopjes hoor... mij maakte het niet zoveel uit.. Ik heb meer tegen de knopjes gestemd omdat die tot gevolg hadden dat er veel mensen weg zouden gaan...



Daarnaast kun je met die knopjes niet zelf weten wat je deelt en dat kun je nu wel.



Verder vraag ik me af wat iemand kan met mijn nick en mijn verjaardag...
Alle reacties Link kopieren
quote:Annicka schreef op 06 september 2010 @ 18:41:

[...]





Ok, dan win ik...mijn zoon en ik EN de dochter van mijn zus op dezelfde dag... Zijn dat erge mensen dan???? Zo ja... dan win jij, zo nee... staan Solomio en ik op kop... d.w.z. Solomio op 1, want mijn schurk is al overleden...
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 06 september 2010 @ 18:44:

[...]



Zijn dat erge mensen dan???? Zo ja... dan win jij, zo nee... staan Solomio en ik op kop... d.w.z. Solomio op 1, want mijn schurk is al overleden...Van mijn schurk is volgens mij helemaal niet duidelijk of ie nog leeft.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 06 september 2010 @ 18:44:

[...]



Zijn dat erge mensen dan???? Zo ja... dan win jij, zo nee... staan Solomio en ik op kop... d.w.z. Solomio op 1, want mijn schurk is al overleden...Nee, dat was n.a.v. dat ik zielig was omdat ik op dezelfde dag jarig ben als mijn nichtje, maar Annicka is zieliger, dat moet ik toegeven.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 06 september 2010 @ 18:45:

[...]



Van mijn schurk is volgens mij helemaal niet duidelijk of ie nog leeft.Zolang het niet duidelijk is dat ie is overleden, leeft ie nog denk ik... (tenminste... dat is mijn strategie... op het ergste voorbereid zijn)
Alle reacties Link kopieren
Meid, ik ben met iemand samen jarig,dat is erger dan erg.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 06 september 2010 @ 18:46:

[...]



Nee, dat was n.a.v. dat ik zielig was omdat ik op dezelfde dag jarig ben als mijn nichtje, maar Annicka is zieliger, dat moet ik toegeven.Jajaja.... jij wilt gewoon niet de zieligste zijn
Alle reacties Link kopieren
Om de boel een beetje op te vrolijken: ik ben ook op dezelfde dag jarig als Brigitte Kaandorp.

Oftewel: soms zit het mee, soms zit het tegen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 06 september 2010 @ 18:49:

[...]



Jajaja.... jij wilt gewoon niet de zieligste zijn

Ik wil juist heel graag de zieligste zijn, zodat ik van iedereen aaitjes over mijn bol krijg enzo. Maar helaas.

Ik heb een vriendin die drie kinderen heeft, waarvan er twee op haar verjaardag geboren zijn. Is dat ook nog een beetje zielig? (Of gewoon een waardeloze planning?)
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven