Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ooooook naar de speeltuin

Vanmiddag naar verjaardag van nichtje, hebben gisteren hun nieuwe witte puppy gehaald, ben benieuwd of ik Ceetje er vanaf moet slaan
Leuk, puppy snuffelen. Ben benieuwd of je Ceetje weer mee terug krijgt naar huis
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, lekker naar de speeltuin! En ik maar werken vandaag haha (was leuke dag).

Compu, hoe gaat het met de kleine man? Tja, ben echt aan het ontzwangeren, niks aan. Sorry Mal, kan je ook geen advies geven over wiegjes en zo. Kun je wel wat vinden? Leuk shoppen? Fijn dat je ouders de voortuin onder handen nemen! Wow!

Star, oh een nieuwe pup, wat leuk (voor je nichtje)!
Mal, fijn dat het busjesprobleem is opgelost. Mooie tijd 8.15 uur! Onze voortuin ziet er ook niet zo sjiek uit zeg maar. Voor de deur wel, dat is netjes, maar waarom komt er nog zo´n stuk onkruid voor..........

Mamax, schoolfoto´leuk zeg! Mogen de venten dan ook samen op de foto? Dat jij langskomt met jongste?
Jin, voor het ontzwangeren. Mannen mochten niet samen, alleen als ze samen op school zitten. Nog een jaartje geduld dus.
Voortuin... Ik zeg maar niks..

Jinny, mannetje wordt man! Hij groeit de wieg uit. Ging vandaag foto's vergelijken, van CG en van ons van vroeger. Dan vergelijk ik ze met een baby van 4 maanden! Gaat goed dus.

Jij dus nog omringd door mannen. Geeft ook wel wat vrijheid of niet?
Mamax, wat jammer dat dat niet mocht! Nou ja, een jaartje is te doen he? Wanneer krijg je de foto´s?

Star, hoe is het met de ziekenboeg?

Compu, heerlijk dat ie de wieg uit groeit! Fijn te lezen dat het zo goed gaat. Is het een hele andere kraamtijd dan bij Cg? Misschien een domme vraag hoor, pure interesse.
Ojaaa Jin! Helemaal niet dom gevraagd. We hebben het er dagelijks over, zien nu pas in hoe we het toen hebben beleefd. Daarbij had ik achteraf gezien dus duidelijk een traumaatje van de bevalling.

Dit gaat zo vanzelf en zo zorgeloos, heerlijk!

Zo wil ik er nog wel een paar.
Compu, ik vind het zo heerlijk je te lezen! Wat een bij jullie. Zo fijn! Jullie hebben het zo verdiend! Hoe is het in het nieuwe huis? Woont het fijn?
[quote]Jinny schreef op 06 september 2010 @ 19:10:

Bam, lekker naar de speeltuin! En ik maar werken vandaag haha (was leuke dag).

Je zou het niet zeggen, maar ik heb vandaag ook gewoon gewerkt hoor
Zaterdag overigens de Airborn gelopen met een vriendin ( 10km)

en ik zag me er toch een berg tegenop. maar het was heel goed te doen, en nog gezellig ook. Dat heb ik maar weer gefikst.

Ohh Jinny,nog even antwoord op jou vraag, moest vanavond wegen dus dacht dat tik ik vanavond wel even.

8,3 eraf nu!
Jinny: Verder stil hier, want weet gewoon niet wat ik moet zeggen, maar wel een hele dikke knuffel voor jou!
Gaat echt goed met me hoor! Geen zorgen maken .

Wow, 10 kilometer en -8,3 kilo (was dat voor of na de Airborne ). Knap zeg! Ik heb hard gewerkt, jij ook?
Schoolfoto; Ceetje vond het zo leuk, ze wilde nog een keer

Morgen begin ik aan mijn nieuwe taak op school
Jin, weer door APK van gyn heen gekomen?
Oooh ja, als tussendemiddageetmevrouw. Leuk! Gaat Eetje dan ook mee? Doe je dat alleen? Een klein modelletje in spe dus, Ceetje. ben benieuwd naar het resultaat!
quote:Star schreef op 06 september 2010 @ 21:12:

Jin, weer door APK van gyn heen gekomen?Half, wat ongemakjes en nu nog die borstecho in oktober.
Eetje blijft morgen even bij mijn moeder, want eerste keer wel wat uitleg enzo.

Hmmmm,volgens mij had ik al gevraagd of je door APK heen was; je antwoord komt me zo bekend voor

Nou goed, ik ben een zeef, maar het is niet minder gemeend.

Vind je het spannend morgen? Fijn dat ze bij je aardige moeke blijft!
En bedankt, lekker rustig wel als het mokkeltje op bed ligt dachten de dames vanmiddag zeker.. Gevolg Heppy de Peppy kijkt samen met mama tv...
quote:Jinny schreef op 06 september 2010 @ 21:08:

Gaat echt goed met me hoor! Geen zorgen maken .

Wow, 10 kilometer en -8,3 kilo (was dat voor of na de Airborne ). Knap zeg! Ik heb hard gewerkt, jij ook?

Hahaha grapjas.

Ik vind het wel goed, zo in 9 weken bijna 1 kilo per week gemiddeld.
Ik werk toch altijd hard, Jinny
quote:Jinny schreef op 06 september 2010 @ 21:21:

Vind je het spannend morgen? Fijn dat ze bij je aardige moeke blijft!Ik las: 'Fijn dat je zo'n aardig moeke blijkt'
Ik vind het echt heel erg knap Bam! Wat is je streven?

Suze, hoi!
Heppy de Peppyeen lastige tante Suus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven