Good Luck!
maandag 6 september 2010 om 19:10
Bam, lekker naar de speeltuin! En ik maar werken vandaag haha (was leuke dag).
Compu, hoe gaat het met de kleine man? Tja, ben echt aan het ontzwangeren, niks aan. Sorry Mal, kan je ook geen advies geven over wiegjes en zo. Kun je wel wat vinden? Leuk shoppen? Fijn dat je ouders de voortuin onder handen nemen! Wow!
Star, oh een nieuwe pup, wat leuk (voor je nichtje)!
Compu, hoe gaat het met de kleine man? Tja, ben echt aan het ontzwangeren, niks aan. Sorry Mal, kan je ook geen advies geven over wiegjes en zo. Kun je wel wat vinden? Leuk shoppen? Fijn dat je ouders de voortuin onder handen nemen! Wow!
Star, oh een nieuwe pup, wat leuk (voor je nichtje)!
maandag 6 september 2010 om 19:17
Mal, fijn dat het busjesprobleem is opgelost. Mooie tijd 8.15 uur! Onze voortuin ziet er ook niet zo sjiek uit zeg maar. Voor de deur wel, dat is netjes, maar waarom komt er nog zo´n stuk onkruid voor..........
Mamax, schoolfoto´leuk zeg! Mogen de venten dan ook samen op de foto? Dat jij langskomt met jongste?
Mamax, schoolfoto´leuk zeg! Mogen de venten dan ook samen op de foto? Dat jij langskomt met jongste?
maandag 6 september 2010 om 20:11
maandag 6 september 2010 om 20:18
Mamax, wat jammer dat dat niet mocht! Nou ja, een jaartje is te doen he? Wanneer krijg je de foto´s?
Star, hoe is het met de ziekenboeg?
Compu, heerlijk dat ie de wieg uit groeit! Fijn te lezen dat het zo goed gaat. Is het een hele andere kraamtijd dan bij Cg? Misschien een domme vraag hoor, pure interesse.
Star, hoe is het met de ziekenboeg?
Compu, heerlijk dat ie de wieg uit groeit! Fijn te lezen dat het zo goed gaat. Is het een hele andere kraamtijd dan bij Cg? Misschien een domme vraag hoor, pure interesse.
maandag 6 september 2010 om 20:21
maandag 6 september 2010 om 21:03
Zaterdag overigens de Airborn gelopen met een vriendin ( 10km)
en ik zag me er toch een berg tegenop. maar het was heel goed te doen, en nog gezellig ook. Dat heb ik maar weer gefikst.
Ohh Jinny,nog even antwoord op jou vraag, moest vanavond wegen dus dacht dat tik ik vanavond wel even.
8,3 eraf nu!
en ik zag me er toch een berg tegenop. maar het was heel goed te doen, en nog gezellig ook. Dat heb ik maar weer gefikst.
Ohh Jinny,nog even antwoord op jou vraag, moest vanavond wegen dus dacht dat tik ik vanavond wel even.
8,3 eraf nu!
maandag 6 september 2010 om 21:23