T-huis
zaterdag 4 september 2010 om 21:36
zaterdag 4 september 2010 om 21:46
Jaaa, en ik heb Miertje en Chica (en iEr natuurlijk) gezien! Mier is zo gróóóót geworden en ziet er zo lief uit met zijn blozende wangetjes en zijn triomfantelijke blik als hij staat! En Chicaatje is altijd zo kletserig en gezellig
Leuk van wandelen en picknick. Je bent inderdaad zó in het bos en ook zo bij nabijgelegen rivier (moet je alleen wel een pokke-eind omhoog wandelen om weer thuis te komen ).
Hardlopen in het donker klinkt eng inderdaad, brrr....
Leuk van wandelen en picknick. Je bent inderdaad zó in het bos en ook zo bij nabijgelegen rivier (moet je alleen wel een pokke-eind omhoog wandelen om weer thuis te komen ).
Hardlopen in het donker klinkt eng inderdaad, brrr....
zaterdag 4 september 2010 om 21:56
Jaaa, leuk. Ben benieuwd!
Had Xan t nog leuk gehad? Jammer dat we em gemist hebben.
Chica wil trouwens bij jou in de straat gaan wonen want die vond die speeltuin echt fantastisch. Ik ben trouwens nog met dat klimtouw op die paal geklommen
Nu echt bad in anders moet ik zweetstinkliestankie mijn bed in straks
Had Xan t nog leuk gehad? Jammer dat we em gemist hebben.
Chica wil trouwens bij jou in de straat gaan wonen want die vond die speeltuin echt fantastisch. Ik ben trouwens nog met dat klimtouw op die paal geklommen
Nu echt bad in anders moet ik zweetstinkliestankie mijn bed in straks
zaterdag 4 september 2010 om 22:01
Xan is nog steeds aan't feesten, ik ben een paar uurtjes met Doperwtje in de draagzak geweest. Was inderdaad jammer, zonder file hadden jullie 'm nog net getroffen. Stomme snelwegen.
Lijkt me wel gezellig met Chica als buurmeisje! Stoer hoor, dat klimtouw *overweegt vast te oefenen voor als Doperwtje dat ook van mij verwacht*
Hup in bad!
Lijkt me wel gezellig met Chica als buurmeisje! Stoer hoor, dat klimtouw *overweegt vast te oefenen voor als Doperwtje dat ook van mij verwacht*
Hup in bad!
maandag 6 september 2010 om 03:58
Hey wat leuk dat jullie gemeet hebben. Had het laatst nog met Star over een algehele theehuismeet.
Word gek van de jeuk hier. Wil die allergiepillen niet elke dag slikken maar mijn handen voelen zo naar aan. Eten van vandaag lijkt ook niet te zakken (slechte snackbarpatat) dus lig maar wat te draaien in bed. Ga de boerderie maar eens opruimen.
Word gek van de jeuk hier. Wil die allergiepillen niet elke dag slikken maar mijn handen voelen zo naar aan. Eten van vandaag lijkt ook niet te zakken (slechte snackbarpatat) dus lig maar wat te draaien in bed. Ga de boerderie maar eens opruimen.
maandag 6 september 2010 om 09:34
maandag 6 september 2010 om 20:59
maandag 6 september 2010 om 21:05
Joehoe kwam even loeren! Hoe is het met iedereen? Om meteen even betweterig te doen , denk een klein doperwtjeeditje, INad!
Erwt heb je nog verlof? Genietse!
Kezz wats geburt? Nieuwe naam? Helemaal 2010!
Star en Vish; haaaaaaaaaai!
Onze kindjes allemaal weer bijna 1...gek idee zo snel is het gegaan of hang ik nu weer emo moeder uit :-X
Erwt heb je nog verlof? Genietse!
Kezz wats geburt? Nieuwe naam? Helemaal 2010!
Star en Vish; haaaaaaaaaai!
Onze kindjes allemaal weer bijna 1...gek idee zo snel is het gegaan of hang ik nu weer emo moeder uit :-X
dinsdag 7 september 2010 om 07:56
Goedemorgen!
Vis, weet je baanteachnisch al wat? Ik heb nog steeds good vibes heur!
Haai Dier! Jaaaaa, mooie hippe naam, he? Kun jij er ook mee leven?
Ik vind zwnager zijn stom als je nog niet weet of alles wel goed zit. Ik voelde me bij de jongens veel zwangerder enzo en nu eigenlijk veel minder. Minder last van kwaaltjes ook, alhoewel dat eigenlijk fijn zou moeten zijn. Maar dan wel wer een buik die je niet meer weg kunt denken. Pas mijn broeken nu al niet meer. Had gelukkig nog wat liggen in maat 40, van vóór afvalleen van paar maanden geleden. E dat gaat wel. Verder draag ik nu jurken en rokken die meeveren, maar de legging zakt steeds af.... Pfffff.
Inad, Star: rekt King Louie de hele zwangerschap mee? Heb leuke jurk gezien en ik vind dat ik hem mag!
Vis, weet je baanteachnisch al wat? Ik heb nog steeds good vibes heur!
Haai Dier! Jaaaaa, mooie hippe naam, he? Kun jij er ook mee leven?
Ik vind zwnager zijn stom als je nog niet weet of alles wel goed zit. Ik voelde me bij de jongens veel zwangerder enzo en nu eigenlijk veel minder. Minder last van kwaaltjes ook, alhoewel dat eigenlijk fijn zou moeten zijn. Maar dan wel wer een buik die je niet meer weg kunt denken. Pas mijn broeken nu al niet meer. Had gelukkig nog wat liggen in maat 40, van vóór afvalleen van paar maanden geleden. E dat gaat wel. Verder draag ik nu jurken en rokken die meeveren, maar de legging zakt steeds af.... Pfffff.
Inad, Star: rekt King Louie de hele zwangerschap mee? Heb leuke jurk gezien en ik vind dat ik hem mag!