Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Waar is die rel trouwens?
Dris helegaar geen rel. Tsssk.

Pamman zit al de hele avond naast me te bokken, gezelligerd Hij zoekt het maar fijn uit, ik ga lekker slapen.

Byebye!
Alle reacties Link kopieren
Ai, Citro, wat naar die enkel! Beetje beter vandaag? Anders een taxi pakken naar de cardioloog, hoor, dat moet dan maar!

Beetje in de stress, weer een (leuke) training vandaag, en collega belde net af, moet een beetje improviseren. Doei.
Hoest met enkel?

Ze mogen die mevrouw hier naast wel eens wat warmer aankleden. Zo vat 't arme mensen nou kou. Brr.
Het voelt ietsje beter vandaag gelukkig, ik kan er nog niet op lopen, maar een beetje strompelen gaat wel, gelukkig. Man heeft me net naar de cardioloog gebracht, in het ziekenhuis hebben ze ook rolstoelen dus dat ging allemaal prima, we kwamen alleen onze woonplaats niet uit, en de stad van het ziekenhuis niet in, werkelijk alles zat vast, de snelweg, de binnendoorwegen, dus was 3 kwartier te laat. Ach ja.

Ik heb na 2 jaar nog geen bureau weten te bemachtigen op het werk, we hebben maar 4 werkplekken voor 6 tot 8 collega's, dus iedereen is de hele dag aan het in en uitloggen, best irritant, maar we hebben ook geen kantoorruimte over om nieuwe werkplekken te creeren.

Succes met improviseren Nitro.
Nino lijkt aan de nacht te zijn begonnen... Al vierenhalf uur sinds de vorige voeding.

t Was leuk hier vanmorgen: Nino was na een uur speentje teruggeven net in slaap gevallen toen Pluis over de rand van het potje plaste. Ravage opgeruimd, en toen riep Pluis trots dat hij een boek teruggevonden had. Pal naast Nino's hoofd, die hard huilend wakker werd. Nino op schoot om te troosten dus, en Pluis wil er ook bij. Dat kon nog wel, maar dat hij vervolgens zijn appelsap over ons alledrie kieperde was net wat minder. Dat is al die regen ook , trouwens.

Citro, nog iets bijzonders bij de cardioloog?

Improviseer ze, Nitro.
nee hoor, ieder jaar hetzelfde, een hartfilmpje, bloeddruk meten, hoe gaat het? goed.. tot volgend jaar..hij zei nog wel tussen neus en lippen door dat ik aan een andere hartklep een klein ruisje heb, maar dat was normaal, dat hebben veel mensen zei hij, dat vond ik dan weer minder leuk om te horen al deed hij er heel luchtig over. Nou ja, goed, het is een goede cardioloog dus heb er wel vertrouwen in hoor.

Leuk staaltje pech op pech Miffy.

heeft ie nog steeds geen dag/nachtritme gevonden Miffy? of ie ie eenmalig van de leg qua ritme?
fijn, Miffy, zo'n ochtend... pfffff ik zou er depressief van worden en helemaal met dit weer. nou ja, utkomtvastgoed

fijn dat het goed was bij de cardio, Citro, en ik zou ook niet blij worden van zo'n tussen-neus-en-lippen-dooropmerking. leg het ff rustig uit, denk ik dan. Zo iemand beseft niet (meer) wat voor reacties hij bij de patienten oproept.

Eikel.

fijn dat het wel wat beter gaat met je enkel.
Dagje op de bank is in ieder geval nog ergens goed voor, heb eindelijk de belastingaangifte de deur uit, nou nog even het formulier van de kinderopvangtoeslsag invullen dan ben ik weer bij.
klaar! (opgelucht)
Fijn Citro, is dat stomme klusje weer geklaard!

Mif, wat een rampenochtend. Gelukkig heb je vrij

Ik heb vandaag al de hele dag echt, zelfstandig gewerkt. Lekker man. Leidinggevende is erg blij met me, ze zat vanmiddag glunderend achter haar pc dat ik haar agenda op orde had (wat helemaal niet zo was maar alle dubbele eruit gooien ruimt wel lekker op )

Boven roept iemand dat ik niet aardig ben. Heel onaardig van mij om een 7-jarige aan haar afspraak te houden. Vorige week hebben we afgesproken dat ze wat langer mocht spelen in bed. Eerste keer: mislukt. Pamman was er al helemaal klaar mee en gilde meteen dat ze het nu nooit meer mocht. Ik vond dat niet bijzonder opbouwend dus gunde haar een tweede kans, die was vanavond. Drie keer raden: hoewel ze feilloos kon aangeven waar het vorige keer fout ging en wat ze nu anders zou doen en wat onze afspraak is, kon ze zich er tóch niet aan houden. Ze heeft pech vanavond, ik hou haar er wel aan. Ze kan gillen tot ze een ons weegt.

Ik heb net lekker een uur in bad gezeten met de nieuwe Ikea-gids. Nu ga ik broer bellen, ik maak me ernstig zorgen om hem
Oeoeoe beter Pammeke (Ja, ben weer aan het werk dus gebruik pubertaal). Fijn dat het, tot nu toe, lekker gaat op je nieuwe werk.

Hmm citro, van zo'n opmerking zou ik ook niet blij worden. Het betekent idd vaak niets, maar toch. Wel fijn d at de klus geklaard is trouwens

Wat is er met broer Pammie?

Ik ben nu voor de tweede week aan het werk en hij gaat lekker. Leuke klassen, nieuwe literatuurmethode en da's ook leuk. Ik ben alleen zo moe pffff. Vandaag bleek dat ik niet de enige was, veel collega's hadden er last van.
Fijn gevoel Pammie, als je al lekker zelfstandig aan de slag kunt en leidinggevende blij met je is. En niet leuk, zorgen om broer, wil je er meer over kwijt?

Ik heb besloten morgen ook nog niet te gaan werken, heb al sinds het weekend een nare hoest, hoofdpijn, en kom nog niet hard vooruit met mijn enkel, individueel misschien geen reden om thuis te blijven, maar alles bij elkaar denk ik dat ik thuis beter af ben dan op het werk, voelt rot, net een dag gewerkt na de vakantie en dan ziek melden maar ja.
Pfff. Mini is net stil. Blijkbaar was het enige wat ze wilde horen dat ik na 10 minuten even boven kom kijken of ze al slaapt. Ze begon zo verdrietig te snikken toen ik dat beloofde, in plaats van dat hele boze geschreeuw . Ik word er soms een beetje moedeloos van.

Niet gek dat je moe bent Remma, het is toch allemaal nieuw soort van.

Citro, ik had nog helemaal niet gereageerd op je controle maar fijn dat het goed was. Raar dat die cardio het zo even aangeeft maar ik neem even aan dat ze je met jouw achtergrond niet zomaar laten weglopen als ze het niet vertrouwen. Misschien bij de volgende controle aangeven dat je dat soort opmerkingen niet zo prettig vindt? Kan die arts ook alleen maar van leren nietwaar?

En blijf morgen maar lekker thuis, je klinkt nog niet erg fit.

Ik zet even wat in de ak over broer.
Kan ik me me voorstellen Pammie, dat je er moedeloos van wordt. Zit met Limoen regelmatig met zelfde soort dilemma's, en heb ook de gebruiksaanwijzing nog niet.

Ik heb op de een of andere manier altijd artsen die op medisch vlak uitblinken maar die qua communicatie van die rare botte kwibussen zijn... niet heel fijn, maar aan de andere kant heb ik ook wel weer vertrouwen in hun kunnen, hij legde ook wel uit dat het niet ernstig was enzo, en ze houden me echt wel goed in de gaten.

Balen Remma, van vermoeidheid, hoe is het verder met je/jullie?
voor Pammie
Ze slaapt, als een blok. Prul.

Heb jij nog huisartsplannen voor Limoen Citro?
Op zich wel, soms vraag ik me af of er wat mis met haar is, maar vaak ook denk ik dat er niet persé iets mis is met haar maar dat wat zij nodig heeft ik haar gewoon niet kan geven, zeeeen van aandacht, tijd en geduld, rust en de mogelijkheid alles in haar eigen ritme en tempo te doen daar zou ze wel bij varen, denk ik. Maar dat heb ik gewoon niet, ik ben niet geduldig, ik heb die tijd niet, en ze moet mee in het ritme en de drukte van het gezin, en dan hebben wij volgens mij helemaal niet zo'n ontzettend druk gezin. Bij Mandarijn gaat alles wat 'normaler' bij Limoen alles wat extremer. Ik twijfel vaak of we gewoon te veel van haar verwachten en te weinig begrip voor haar hebben, dat wij als ouders haar ongemak veroorzaken, zeg maar, of dat wat zij nodig heeft/van ons vraagt ook gewoon te veel gevraagd is.
Maar is het dan niet fijn om gewoon eens aan iemand die er verstand van heeft (no offence) voor te leggen? Wie weet met wat voor een simpele ingrepen je het leven voor Limoen en jullie makkelijker kunnen maken. Misschien is dit het ook wel, is jullie combinatie niet ideaal. Dat zou kunnen. Maar ik zou wel willen onderzoeken of dat zo is of niet.
ja, dat moeten we ook wel gaan doen, er komt iedere keer iets tussen, man ziek, enkel geblesseerd, al 3 andere medische afspraken plus een huisbezichtinging staan, het valt toch wel weer mee deze week, iedere keer wel een reden het nog even aan te kijken/ uit te stellen, iets anders dat prio heeft op dat moment, redenen waarom het modderen is, einde schooljaar, vakantie, begin schooljaar, nieuwe oppas, maar het blijft modderen, en wat opvalt is dat dat met Mandarijn veel minder is, met haar veel meer, dus ja, we moeten er toch wel iets mee.
Kinderopvangtoeslag, die moest ik ook nog aanvragen. Bedankt, CItro!

Even naar de AK.
Allemensen Sok, wat een wachttijd!

Lekker Pam een eigen bureau. Ik kan ook niet tegen continu verhuizen. Word ik onrustig van.

(ik vond het wel een rel trouwens)

Fijn dat het op werk goed gaat!

Oh sorry Mif, maar ik moest echt even lachen om Murphy die bij jullie op visite was. Kan mij voorstellen dat jij iets minder moest lachen...

Een paar simpele tips kunnen jullie wellicht al verder helpen met Limoen. Ik heb het nu met Mini, maar die reageert meer als Pammie's Mini. Heel hard gillen of huilen. Ben bang dat het zware maanden worden totdat mevrouw naar school mag.

Foto's zitten allemaal in lijstjes. We komen er wel
Zelfde hier hoor, en het blijft gedonder en ik weet het nog steeds niet. Zo makkelijk als Mannie is (vooral met slapen), zo moeizaam gaat het met Mini.

Maak die afspraak nou gewoon, straks heb je spijt dat je maar bent blijven aanmodderen.
quote:esmee1975 schreef op 07 september 2010 @ 22:36:

(ik vond het wel een rel trouwens)Waar ging die rel dan over???
4e kind waar een forummer flink werd aangepak. Oude nick werd onthuld en zo. Maar misschien vind iets te snel een rel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven