Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik ga er wel van uit, dat het goed is
en toen waren we aan de beurt. vermoedelijk heeft Slof een lichte hersenschudding, maar verder niks aan de hand. Vanwege een ieniemienie risico toch een wekadvies.
Arme Slof en jullie. Vervelend, zo'n wekadvies.

Nino ligt op me te slapen. Hij is zo lief!

Pammie, nog steeds aan het werk?
He gets Sok, ik hoop dat het vannacht allemaal goed gaat en dat ie er niet te veel last van heeft.

En Anky, nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag meid, klapzoen!

We zijn weer thuis, op een boel spuugsessies van Limoen na ging de thuisreis toch heel vlotjes.

Irritant maar de wagenziekte pilletjes vinden ze allebei zo smerig dat ik ze er niet meer in krijg, met geen mogelijkheid. Jammer, want 1x lukte het wel en toen hielp het heel goed. De homeopathische aten ze wel, maar die werkten dan weer niet zo goed.
Ik ben helemaal gesloopt. Eerste dag was erg leuk maar daarna meteen door naar Rotterdam. Ook erg leuk maar goed, nu dus wel erg moe.

Ank, op de valreep: voor je verjaardag!
Alles goed gegaan vannacht met Slof? Arme jongen (en arme ouders voor wekadvies).

En mooi Pammie, dat eerste werkdag goed beviel. Mag je vandaag weer?

Welkom thuis Citronella. Wat irritant van dat spugen. Ik weet nog dat mijn zusje en mijn vader het ook zo erg hadden en je doet er gewoon weinig tot niets tegen.

Pillen verstoppen in een lik chocopasta trappen ze zeker ook niet in?

Gisteren nog lekkere dag gehad, lekker 's middags aangerommeld met de kinderen in huis, boterkoek gebakken voor trakteren op werk enz. Verder totaal niets aan verjaardag gedaan en ik vond dat prima zo.

Nu vandaag weer (vroeg) werken. Ik werk de laatste weken wat meer uur en ik ben echt een watje wat dat betreft, want ik vind het allemaal maar zwaar. Gisteren ook ouderavond gehad op de school van Sien en ik ben trots op mezelf, want ik heb me nergens kandidaat voor gesteld. Heb me echt in moeten houden toen niemand echt wilde, maar wist gewoon dat ik er spijt van zou krijgen en dus mezelf niet aangemeld. Ben er nu wel heel blij over (ik leer het nog weleens!). Nu mezelf volgende week op de Kindergarten nog een keer inhouden en dan heb ik een ouderraad- en klasseouderloos jaar .

Juf van Sien lijkt leuk mens zo op het eerste gezicht, dus dat is mooi.
En nu brood voor de kinderen en mezelf klaar maken en naar het werk (blehh, ik moet mezelf nog even motiveren).
En, leuk vooruitzicht, we gaan de eerste week van de herfstvakantie lekker een weekje weg. Idee van mijn moeder, zij heeft ook iets geboekt. Weet alleen nog niet waar we heen gaan .
En wellicht kunnen we opvang krijgen voor Sien in week 2 van de vakantie. Gaat via de middagopvang van de school. Weliswaar waarschijnlijk in naburige stad, maar zou wel heel mooi zijn als het zou lukken!
Goed van je Anky, dat je je niet aangemeld hebt voor dit of dat op school!

Succes met je 2e dag vandaag Pammie

Gets, maandag moet ik ook weer, heb helemaal geen zin.

Ik sliep trouwens in de vakantie zo heerlijk steeds, en na een paar dagen zaten de kinderen ook in het ritme en konden we regelmatig tot 8 uur blijven liggen (ze gingen dan ook steeds rond half 10 naar bed dus dan mag het ook wel, maar goed). Maar vanmorgen was ik al weer om half 7 wakker, hoorde geluiden en dacht dat onze buurman op de camping met de auto vertrok, lig ik opeens in mijn eigen bed

Ik ga van het weekend zeker een poging doen bij te lezen, ik meld het maar vast

En nu "even" de 600 foto's sorteren
Slof was vanmorgen zijn vrolijke zelf; hij is dus ook naar de creche. en wij zijn op het werk aan het survivallen; mén, wat ben ik brak! Ik voel me echt zo'n bejaarde, die na één nachtje minder slaap (want verder behoorlijk geslapen, met een break om 1 uur en om 3 uur en om 6 uur op) al niks meer kan. Dit is een doorsnee nacht voor mijn collega en ik denk dat Miffy ook niet moppert bij zo'n nacht. En ik wil ook niet mopperen, maar ik kan niet anders.

als het lukt, wil ik toch een uurtje eerder naar huis
Alles goed gegaan met Slof vandaag Sok? En heb jij het nog een beetje overleefd?

Limoen en Mandarijn moeten even omschakelen van gezellig met zijn tweeen/vieren gaan slapen naar alleen in je eigen bed gaan slapen, ze willen sinds we thuis zijn steeds dat je erbij blijft als ze gaan slapen, gelukkig hebben ze nog wat slaap in te halen van de vakantie en slapen ze allebei zo (ik klop het even af).

Ik heb veel wassen gedraaid, we hebben de tent schoon en opgeruimd, boodschappen gehaald, mijn ouders waren er dus we konden een beetje doorwerken terwijl de kinderen werden ge-entertaind.

Waar is iedereen? Hoe ging je 2e dagje Pammie?

Als je gaat kauwen op die pillen zijn ze ook vreselijk smerig, heb overwogen het in eten te verstoppen, maar ze proeven het waarschijnlijk onmiddellijk. Enige optie is doorslikken (het is maar een kwart pilletje) en snel wat drinken, maar ze vertikken het. Ga nog wel eens googlen op andere oplossingen, want ik denk dat we toch nog wel eens terug zullen gaan naar Frankrijk in de vakantie.

Lekker vooruitzicht Anky, weekje weg in de herfstvakantie.

Ben foto's aan het uploaden, we hadden er zoveel, was nog lastig selecteren.
met Slof was het heel goed gegaan, had zichzelf heel goed aan- en uitgekleed op de creche. Ze hadden gegrapt dat die val misschien in die bovenkamer van Slof de boel aardig had gereset

ik ben een uur eerder weggegaan, omdat ik het echt niet trok. Nu natuurlijk klaarwakker, maar ik ga er wel zo in. Morgen een lange dag (bedrijfsuitje, Sokman mag mee en de kinderen gaan logeren)

als het een kwartpilletje is, Citro, is die lik chocopasta van Anky nog wel een optie.

en fijn dat jullie weer een beetje opgeruimd zijn.

Anky: wat goeoeoed dat je je niet hebt aangemeld voor schoolacitiviteiten. Je leert het wel! en jouw verjaardag klinkt als erg lekker. Een beetje keutelen is toch het lekkerste wat er is. En ik vind je helemaal geen watje wat die extra uren werekne betreft: het ís ook allemaal gewoon zwaar. de enige collega met 3 koters op mijn werk werkt momenteel 2 dagen (contract van 3 dagen met ouderschapsverlof) en die heeft het er druk genoeg mee. Ík voelde me vandaag wel een mietje: één beetje brakke nacht en ik ben niks meer waard.
Werkt Pammie op vrijdag?

Sok, vorige week hadden we een keer een nacht met voedingen om 12, 3 en 6 uur, maar dat vind ik dan ook echt bagger hoor. Afgelopen nacht heb jij de wedstrijd om de baggerste nacht ruimschoots van me gewonnen: maar 1 nachtvoeding hier. En, voor de vierde nacht op rij, een droge Pluis zonder luier.

Citro, moeten ze bij jullie maandag weer naar school?

goedemorgen
Goedemorgen,

Ik werkte gister inderdaad omdat anders mijn eerste week maar zo kort was. En voortaan werk ik ook vaker op vrijdag; als de kinderen naar school moeten op vrijdag werk ik donderdag en vrijdag een halve dag. Zijn ze vrij op vrijdag dan werk ik donderdag de hele dag. Ik was gisteravond heel erg moe en ben met de kindertjes op stok gegaan om 8 uur.

Fijn dat het met Slofje allemaal meeviel. Ben jij weer bijgeslapen?

Ank

Ik ga stofzuigen, Mini wil graag dweilen en Pamman gaat boodschappen doen. En daarna sleur ik Mini mee naar de Gamma om behang en verf uit te zoeken want de klusjesman is al besteld voor haar kamer maar we hebben nog niets om mee te klussen. Vanmiddag hebben we een barbequefeestje bij onze beste vrienden, gezellig!
Goed. We hebben wat om mee te klussen. De freule werd eindelijk enthousiast over een behangetje. Van Pip. Voor zo onwijs veel geld dat ik nog in lichte shock verkeer

Gelukkig is het maar voor 1 muur. En dan nog een kleed en gordijnen.

Ik ga er nog een wasje ingooien en proberen beneden de troep te bezweren en dan gaan we.
Anky nog gefeliciteerd!

Goed trouwens dat je je nergens voor hebt aangemeld!

Wat een schrik met Slof zeg. Gelukkig liep het geod af.

Pluis zonder nachtluier, goed nieuws!

Ik begrijp weinig van je vrijdag school/vrij verhaal geloof ik Pam...

Leuk behang, maar ik wil de prijs niet weten, denk ik.

Musical was erg leuk, een aanrader wat mij betreft. Ik ging er vrij blanco heen, maar was blij verrast. Gisteravond met nicht uiteten, stond al tijden gepland. Beetje druk 2 avonden achter elkaar maar wel gezellig.

Kinderen hebben telefoon inderdaad ontdekt Miffy. Filmpjes kijken, foto's kijken. Ben nu op zoek naar leuk spelletje voor ze eigenlijk. Iemand nog tips? Ze zijn er nu al handiger mee dan Esman, maar daar is ook niet veel voor nodig haha.

Heb lekkere vegetarische flapjes gemaakt vanavond. Heerlijk, maar wat een rotspul is dat fillodeeg zeg.
Voor welke leeftijden zoek je, Esmee? Al je kinderen? Voor 2,5 en jonger heb ik wel vanalles.

Man zit al een half uur op de grond naast de kinderwagen waar Nino in ligt, met een hand op diens borst. Oh, nu sluipt hij weg. Dit is wel echt al vooruitgang, want eerst wilde Nino echt niet rustig in de kinderwagen liggen, en nu lijkt hij echt in slaap te vallen. Toch wel handig voor als hij straks naar het kdv moet.

Pammie, hoe bevalt je nieuwe werk?
Ik werk 24 uur per week Esmee. Soms in 3 volle dagen, soms in 2 volle dagen en 2 halve dagen. De vrijdagen dat de kinderen vrij zijn wil ik ze niet naar de gastouder laten gaan, dus die dagen ben ik thuis. Mijn leidinggevende wil graag dat ik op vrijdag werk dus dat doe ik als de kinderen naar school moeten. Maar vrijdag wil ik niet de hele dag werken dus verdeel ik dat over 2 dagen (donderdag 4 en vrijdag 4). Op mijn halve dagen breng ik ze naar school, ze blijven over, ik werk 4 uur en sta dan om half 4 weer op school. Zo duidelijker?

Werk is leuk, ben meteen al lekker bezig, contact met nieuwe leidinggevende is goed en collega's zijn lief en behulpzaam. En het sfeertje is leuk, heeft toch wat spannends

Moet Nino niet gewoon in bed liggen of ligt hij nog bij jullie?

Feestje was erg gezellig. Kinderen waren zo moe dat ze in de auto in slaap vielen, we konden ze zo uit de auto in bed gooien. Handig.
hier bedrijfsuitje gehad: was errug leuk! Solex gereden, wat is dat gaaf! Daarna met een kever gereden door de Bommelerwaard, was ook erg leuk. Daarna uilen- en roofvogelshow, was ook echt ontzettend leuk en bijzonder en daarna BBQ, die ook erg lekker was. Absoluut hele leuke dag!

Kinders blijven bij vriendin slapen, dus wij kunnen morgen uitslapen; lekker!
Dat klinkt leuk zeg Sokje! Solexrijden lijkt me erg gaaf (in een kever rijden trouwens ook).

Werkschema klinkt goed Pammie. Lekker dat je het zo kan regelen.

Hier weinig bijzonders te melden. Gisteren ben ik veel in de tuin bezig geweest die er nu weer toonbaar uit ziet en vandaag zijn we de hele dag weg (we moeten al vroeg weg, dus ik ga de kinderen zo uit bed plukken).

Ook nog mot gehad met A-man. Hij had ons iets beloofd en heeft toen zonder nadenken anderen een toezegging gedaan, waardoor onze afspraak in het water viel. Dat is bij ons schering en inslag en dus was ik even Erg Pissig. Nou jou, de boodschap is overgekomen, dus misschien dat hij het ooit nog weleens leert. Mannen....
Misschien moet je vaker EP worden Anky, dan gaat het wellicht nog eens doordringen.

Succes met drukke dag. Wel erg vroeg hoor, voor het weekend!

Sok nog niet wakker neem ik aan

Voor alle leeftijden vind ik leuk Mif maar als je tips voor tot 2,5 hebt, ben ik al blij. Merk dat sommige dingen beetje tegenvallen. Heb nu m.n. op gratis gezocht en een aantal dingen al vrijwel meteen weer verwijderd.

Pam, ik begrijp niet zoveel van schoolrooster eigenlijk. Maar dank voor uitleg verder Gaan ze om en om op vrijdag naar school of zo? Hier onderbouw alleen vrijdagochtend, maar wel iedere week. Vandaar mijn verbazing.

Manlief is bezig met laatste stukje schilderwerk, nu afplakken. De kleur moet er nog op en dan zijn we klaar. Ik ga straks nog even naar Ikea voor fotolijstjes. Dan foto's laten afdrukken en ophangen maar. Wil alles af hebben voor verjaardag, mooie stok achter de deur.
Goedemorgen,

EP worden, mooie term

De mannen vertrekken nu naar één of andere autoshow en Mini en ik gaan naar de stad vanmiddag. Vanavond gaan we met z'n viertjes bij McDonalds eten, ter afsluiting van de vakantie (en omdat we het Mannie al een tijdje beloofd hadden).

Esmee, hier gaan ze soms wel en soms niet op vrijdag naar school. Als ze gaan is het meteen een hele dag, of ze hebben de hele dag vrij.
EP houden we er in en terecht hoor, Anky, afspraak = afspraak

Goedemorgen allemaal.

om 10.10 was ik al wel wakker ,Esmee, maar dat was dan ook alles

Pammie, veel plezier in de stad en bij de Mac. en Emsee veel plezier in de IKEA. Hoop dat het niet al te druk is.

wij gaan zo koters ophalen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven