Misdragen op je werk
dinsdag 7 september 2010 om 17:47
Vorig weekend hadden we een uitje met het werk. Het was allemaal supergezellig en ik weet nog niet goed hoe het heeft kunnen gebeuren, maar ik werd superdronken. Daarna moesten we ook nog in een bus. Ik ben altijd erg autoziek en toen werd het nog erger. Ik kon bijna de bus niet meer uit. Ze hebben mij geholpen. Buiten op een bankje gezeten en binnen ook. Toen naar de kamer. Ik schaam mij nu zo erg. Ik durf morgen bijna niet meer naar het werk. De collega's deden niet moeilijk. Maar ik ben best netjes en heb altijd wel de controle. Dit is mij nog nooit overkomen! Ik heb nu al buikpijn voor morgen. Hebben jullie dit wel eens gehad? Gelukkig heb ik geen gekke dingen gezegd. Ik zag er alleen maar heel erg dronken uit hoorde ik. De volgende dag werd ik wakker met mijn kleren nog aan. Bleek dat een collega mij in bed had gelegd. Ik weet er niets meer van, echt vreselijk!
dinsdag 7 september 2010 om 17:53
quote:Carola schreef op 07 september 2010 @ 17:47:
Vorig weekend hadden we een uitje met het werk. Het was allemaal supergezellig en ik weet nog niet goed hoe het heeft kunnen proberen, maar ik werd superdronken.
Volgens mij heb je nog steeds een delirium?
Geintje. Ik denk indd wel een paar dagen gniffelen, maar dan gaat iedereen weer over tot de orde van de dag.
Vorig weekend hadden we een uitje met het werk. Het was allemaal supergezellig en ik weet nog niet goed hoe het heeft kunnen proberen, maar ik werd superdronken.
Volgens mij heb je nog steeds een delirium?
Geintje. Ik denk indd wel een paar dagen gniffelen, maar dan gaat iedereen weer over tot de orde van de dag.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 7 september 2010 om 17:54
dinsdag 7 september 2010 om 17:56
Je kan het ook van de andere kant bekijken... Je bent in elk geval een gezellige collega 
Als je nou hele gekke dingen had gedaan of had gezegd dan was het misschien anders geweest,
Ik zou het wel leuk vinden een collega te zien die aangeschoten is..
Klinkt misschien raar maar kan daar wel sympathie voor opbrengen.. Zie je iemand ook eens van een andere kant..
En daarbij het is menselijk!
Als je nou hele gekke dingen had gedaan of had gezegd dan was het misschien anders geweest,
Ik zou het wel leuk vinden een collega te zien die aangeschoten is..
Klinkt misschien raar maar kan daar wel sympathie voor opbrengen.. Zie je iemand ook eens van een andere kant..
En daarbij het is menselijk!
dinsdag 7 september 2010 om 17:57
@Carola, dan was je goed dronken dat je niet meer weet wie je in bed gelegd heeft.
Maar goed, morgen met een fris en fruitig gezicht naar je werk.
Lach lekker met je collega's mee, ga vooral niet huilen/balen e/o jammeren. Foutje bedankt zeg maar. Oorzaak? Tja teveel drank op een nuchtere maag of zo.
Succes.
Maar goed, morgen met een fris en fruitig gezicht naar je werk.
Lach lekker met je collega's mee, ga vooral niet huilen/balen e/o jammeren. Foutje bedankt zeg maar. Oorzaak? Tja teveel drank op een nuchtere maag of zo.
Succes.
dinsdag 7 september 2010 om 17:58
Waar ben je bang voor? Dat ze minder over je denken? Dat ze je minder serieus nemen?
Als je mijn collega was, zou ik het alleen maar erg grappig vinden, en het zeker niet kunnen laten om er grappen over te maken. Maar ik zou niks minder over je denken. Ik zou je waarschijnlijk zelfs een leuker persoon vinden, omdat het menselijk is, en het veel mensen ooit wel eens een keer is overkomen op wat voor manier dan ook.
Gewoon mee lachen en er zelf als eerste grappen over maken. Wees ze voor.
Als je mijn collega was, zou ik het alleen maar erg grappig vinden, en het zeker niet kunnen laten om er grappen over te maken. Maar ik zou niks minder over je denken. Ik zou je waarschijnlijk zelfs een leuker persoon vinden, omdat het menselijk is, en het veel mensen ooit wel eens een keer is overkomen op wat voor manier dan ook.
Gewoon mee lachen en er zelf als eerste grappen over maken. Wees ze voor.
dinsdag 7 september 2010 om 17:59
dinsdag 7 september 2010 om 18:00
Het had mij ook zo kunnen overkomen! Even door de zure appel heen morgen en daarna is alles waarschijnlijk weer als vanouds. Iedereen doet wel eens iets genants. Gelukkig heb je geen rare dingen gezegd, anders was het nog veel erger geweest.
*Flauwe grappen zul je ongetwijfeld nog jaren naar je hoofd geslingerd krijgen*
*Flauwe grappen zul je ongetwijfeld nog jaren naar je hoofd geslingerd krijgen*
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
dinsdag 7 september 2010 om 18:09
Mijn moeder die bijna nooit dronk heeft toen ze jong was (zo'n 50 jaar geleden) eens teveel gedronken in het bijzijn van de hoge heren van het bedrijf. Ze heeft wel gepraat en tegen de mannen gezegd dat het eigenlijk schandalig was wat zij (en haar collega's) aan salaris kregen. En dat voor een lief bleu meisje. Achteraf natuurlijk enorme spijt. Een paar dagen later moest ze bij de hoge baas komen. Ze dacht ontslagen te worden.......maar kreeg salarisverhoging. Zo zie je maar weer, alles kan meevallen.
dinsdag 7 september 2010 om 18:16
quote:dikkiedik1966 schreef op 07 september 2010 @ 18:09:
Mijn moeder die bijna nooit dronk heeft toen ze jong was (zo'n 50 jaar geleden) eens teveel gedronken in het bijzijn van de hoge heren van het bedrijf. Ze heeft wel gepraat en tegen de mannen gezegd dat het eigenlijk schandalig was wat zij (en haar collega's) aan salaris kregen. En dat voor een lief bleu meisje. Achteraf natuurlijk enorme spijt. Een paar dagen later moest ze bij de hoge baas komen. Ze dacht ontslagen te worden.......maar kreeg salarisverhoging. Zo zie je maar weer, alles kan meevallen.
Schitterend ,kan heel positief zijn dus !!
Schitterend ,kan heel positief zijn dus !!