Werk & Studie alle pijlers

Misdragen op je werk

07-09-2010 17:47 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig weekend hadden we een uitje met het werk. Het was allemaal supergezellig en ik weet nog niet goed hoe het heeft kunnen gebeuren, maar ik werd superdronken. Daarna moesten we ook nog in een bus. Ik ben altijd erg autoziek en toen werd het nog erger. Ik kon bijna de bus niet meer uit. Ze hebben mij geholpen. Buiten op een bankje gezeten en binnen ook. Toen naar de kamer. Ik schaam mij nu zo erg. Ik durf morgen bijna niet meer naar het werk. De collega's deden niet moeilijk. Maar ik ben best netjes en heb altijd wel de controle. Dit is mij nog nooit overkomen! Ik heb nu al buikpijn voor morgen. Hebben jullie dit wel eens gehad? Gelukkig heb ik geen gekke dingen gezegd. Ik zag er alleen maar heel erg dronken uit hoorde ik. De volgende dag werd ik wakker met mijn kleren nog aan. Bleek dat een collega mij in bed had gelegd. Ik weet er niets meer van, echt vreselijk!
Zoooo, dat zal je nog jaren moeten horen, denk ik.

Ach, ja......... that's life.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Aiii, in ieder geval voorkomen dat zoiets nooit meer gebeurd.
Heb het nooit zelf gehad, maar wel eens bij een collega gezien. Kan me je schaamte voorstellen en je zult heus wel wat grinnikende collega's tegenkomen maar trek het je niet aan, het maakt je menselijk en daar is niets mis mee.
Gewoon als een boer met kiespijn meelachen met de rest van je collega's morgen.
quote:Carola schreef op 07 september 2010 @ 17:47:

Vorig weekend hadden we een uitje met het werk. Het was allemaal supergezellig en ik weet nog niet goed hoe het heeft kunnen proberen, maar ik werd superdronken.

Volgens mij heb je nog steeds een delirium?

Geintje. Ik denk indd wel een paar dagen gniffelen, maar dan gaat iedereen weer over tot de orde van de dag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Je hebt toch al weer mensen gesproken na het weekend? Hoe was hun reactie? Je weet iig dat je geen gekke dingen hebt gezegd of gedaan. Ik zou de collega die je naar bed heeft geholpen even aanspreken en extra bedanken.

En verder, iedereen maakt fouten. Leermoment voor het volgende uitje
Ik ben tijdens een personeelsfeestje als tiener/begin twintiger eens zo dronken geweest dat ik buiten de zaak in de bosjes heb gekotst
Je kan het ook van de andere kant bekijken... Je bent in elk geval een gezellige collega :D

Als je nou hele gekke dingen had gedaan of had gezegd dan was het misschien anders geweest,

Ik zou het wel leuk vinden een collega te zien die aangeschoten is..

Klinkt misschien raar maar kan daar wel sympathie voor opbrengen.. Zie je iemand ook eens van een andere kant..

En daarbij het is menselijk!
@Carola, dan was je goed dronken dat je niet meer weet wie je in bed gelegd heeft.

Maar goed, morgen met een fris en fruitig gezicht naar je werk.

Lach lekker met je collega's mee, ga vooral niet huilen/balen e/o jammeren. Foutje bedankt zeg maar. Oorzaak? Tja teveel drank op een nuchtere maag of zo.

Succes.
Waar ben je bang voor? Dat ze minder over je denken? Dat ze je minder serieus nemen?

Als je mijn collega was, zou ik het alleen maar erg grappig vinden, en het zeker niet kunnen laten om er grappen over te maken. Maar ik zou niks minder over je denken. Ik zou je waarschijnlijk zelfs een leuker persoon vinden, omdat het menselijk is, en het veel mensen ooit wel eens een keer is overkomen op wat voor manier dan ook.

Gewoon mee lachen en er zelf als eerste grappen over maken. Wees ze voor.
Gewoon doen alsof je totaal niet weet waar ze het over hebben; je was niet dronken, je deed maar alsof
Joh, kan gebeuren. Je hebt geen kwetsende dingen gezegd of gedaan dus maak je er niet te druk om. Volgende keer minder drinken dan is er niets aan de hand.
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
Het had mij ook zo kunnen overkomen! Even door de zure appel heen morgen en daarna is alles waarschijnlijk weer als vanouds. Iedereen doet wel eens iets genants. Gelukkig heb je geen rare dingen gezegd, anders was het nog veel erger geweest.

*Flauwe grappen zul je ongetwijfeld nog jaren naar je hoofd geslingerd krijgen*
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Dorah schreef op 07 september 2010 @ 17:59:

Joh, kan gebeuren. Je hebt geen kwetsende dingen gezegd of gedaan Misschien weet ze dat ook niet meer
Ik vind het ook wel grappig om sommige collega's eens totaal anders uit de hoek te zien komen, vooral als je het niet verwacht!

Kin vooruit!
Ik zou maar een andere baan gaan zoeken.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Als je niet eens meer weet wie je in bed heeft gedaan... Hoe weet je dan of je niets geks hebt gezegd?

Maar ja... Genant maar hé, 's avons een meid... 's ochtens een meid ;)
Been there done that. Als je collega's oke zijn, blijft het bij wat geplaag.

Heb zelf eens tijdens de jaarlijkse wintersport met collega's de inhoud van mijn maag op de tafel gedeponeerd (in een restaurant dus).
quote:Jannemaan schreef op 07 september 2010 @ 18:01:

[...]

Misschien weet ze dat ook niet meer Na morgen wel..............
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
Ik heb het ook weleens meegemaakt met een collega. Ze had teveel wijn gedronken en daar werd ze heel emotioneel van. Huilen dus! Het gezellige bbq-avondje was opeens niet meer zo gezellig.
Mijn moeder die bijna nooit dronk heeft toen ze jong was (zo'n 50 jaar geleden) eens teveel gedronken in het bijzijn van de hoge heren van het bedrijf. Ze heeft wel gepraat en tegen de mannen gezegd dat het eigenlijk schandalig was wat zij (en haar collega's) aan salaris kregen. En dat voor een lief bleu meisje. Achteraf natuurlijk enorme spijt. Een paar dagen later moest ze bij de hoge baas komen. Ze dacht ontslagen te worden.......maar kreeg salarisverhoging. Zo zie je maar weer, alles kan meevallen.
Volgende keer wat meer zelfbeheersing behouden dan.
quote:Sam32 schreef op 07 september 2010 @ 17:49:

Aiii, in ieder geval voorkomen dat zoiets nooit meer gebeurd.Voorkomen dat het nooit meer gebeurt of voorkomen dat het wel weer gebeurt?
quote:dikkiedik1966 schreef op 07 september 2010 @ 18:09:

Mijn moeder die bijna nooit dronk heeft toen ze jong was (zo'n 50 jaar geleden) eens teveel gedronken in het bijzijn van de hoge heren van het bedrijf. Ze heeft wel gepraat en tegen de mannen gezegd dat het eigenlijk schandalig was wat zij (en haar collega's) aan salaris kregen. En dat voor een lief bleu meisje. Achteraf natuurlijk enorme spijt. Een paar dagen later moest ze bij de hoge baas komen. Ze dacht ontslagen te worden.......maar kreeg salarisverhoging. Zo zie je maar weer, alles kan meevallen.

Schitterend ,kan heel positief zijn dus !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven