Werk & Studie alle pijlers

Misdragen op je werk

07-09-2010 17:47 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig weekend hadden we een uitje met het werk. Het was allemaal supergezellig en ik weet nog niet goed hoe het heeft kunnen gebeuren, maar ik werd superdronken. Daarna moesten we ook nog in een bus. Ik ben altijd erg autoziek en toen werd het nog erger. Ik kon bijna de bus niet meer uit. Ze hebben mij geholpen. Buiten op een bankje gezeten en binnen ook. Toen naar de kamer. Ik schaam mij nu zo erg. Ik durf morgen bijna niet meer naar het werk. De collega's deden niet moeilijk. Maar ik ben best netjes en heb altijd wel de controle. Dit is mij nog nooit overkomen! Ik heb nu al buikpijn voor morgen. Hebben jullie dit wel eens gehad? Gelukkig heb ik geen gekke dingen gezegd. Ik zag er alleen maar heel erg dronken uit hoorde ik. De volgende dag werd ik wakker met mijn kleren nog aan. Bleek dat een collega mij in bed had gelegd. Ik weet er niets meer van, echt vreselijk!
Ze heeft toch niet in de bus gekotst?
quote:rosanna08 schreef op 07 september 2010 @ 18:50:

zijn we al met 4 suffe mutsen, zijn we nu Het Groepje? Nee, vijf! zeven. Ik verbaas me over de milde reacties hier. Oh meid, moet kunnen.

Nee. Kan dus echt niet. Als je mijn collega was, had je het niet alleen morgen zwaar te verduren maar zou mijn respect voor jou tot het nulpunt gedaald zijn. Daar dan.
bellatrixvandetta wijzigde dit bericht op 07-09-2010 20:39
Reden: Tellen Bella.
% gewijzigd
Huts!
quote:FutureLegend schreef op 07 september 2010 @ 20:35:

Ze heeft toch niet in de bus gekotst?Enkele van haar fans wel geloof ik, maar goed, wel gekotst, niet gekotst, uit alles blijkt dat ze zich als een proleet gedragen heeft onder collega's. Hoe dom kan je zijn?
Nee FL, niet in de bus, ik weet niet eens of ze gekotst heeft, en dat weet ze zelf ook niet, alleen dat een collega haar op bed gelegd heeft

Ik had liever gekotst in de bus denk ik................
Kun je doen Rider, over mij heenkotsen in de bus

Weet alleen wel dat ik altijd een koekenpan bij me heb en ik er niet voor terugdeins deze te gebruiken
quote:rider schreef op 07 september 2010 @ 20:28:

zo, mag ik nu ook in het groepje?Niet in de mijne in ieder geval.
Volgens mij heeft ze wel ergens uit het zicht gekotst.

Hoe dan ook, noem mij maar ouderwetsch, maar ik vind dit liedelijk gedrag en een dame onwaardig.
quote:iris1969 schreef op 07 september 2010 @ 20:48:

Volgens mij heeft ze wel ergens uit het zicht gekotst.

Hoe dan ook, noem mij maar ouderwetsch, maar ik vind dit liedelijk gedrag en een dame onwaardig.Pfffffff Een dame onwaardig. Schrijf dan mens onwaardig.
Ik vind die persoon die haar BAAS een sms had gestuurd dat hij een lekker ding was eigenlijk veel erger.

Het Viva forum is papaja.
quote:hanZie schreef op 07 september 2010 @ 20:53:

[...]

Pfffffff Een dame onwaardig. Schrijf dan mens onwaardig.Nee, van kerels zijn we het gewend
quote:hanZie schreef op 07 september 2010 @ 20:53:

[...]

Pfffffff Een dame onwaardig. Schrijf dan mens onwaardig.Ze is toch een vrouw of niet soms? Als het een man had geweest had ik geschreven een heer onwaardig.
Ik zie het punt ook niet zo. Tuurlijk, is het jammer en had het beter niet kunnen gebeuren. Een beetje genant is het ook wel. Maar laten we het vooral niet groter maken dan het is.

Djee.... ze heeft niemand in elkaar geslagen of uitgescholden, ze is niet dronken in de auto gestapt, ze is niet vreemd gegaan enz.

Niet zo veel aan het handjepetandje wat mij betreft.
Ik ben dronken geworden op de vivameet en daar schaamde ik me al zo voor. Kan me voorstellen hoe TO zich moet voelen.
rider, waar slaat het woord 'fans' op? Voor diegenen die het niet zo erg vinden? Of voor diegenen die hun eigen verhaal vertellen? Ik vind wat TO heeft gedaan niet verschrikkelijk maar ben daarom ook zeker geen 'fan'

DGS, TO weet wel dat ze heeft gekotst btw. Apart dat jij dat voor haar invult?

Nu verder naar geen-kots onderwerpen
quote:Nijntje schreef op 07 september 2010 @ 21:01:

Ik ben dronken geworden op de vivameet en daar schaamde ik me al zo voor. Kan me voorstellen hoe TO zich moet voelen. Goffer.... dat heb ik gemist!
Ik maak het niet groter Floor, maar sommige hier maken het in mijn ogen kleiner met opmerkingen als "dat moet kunnen" enz. Ik vind gewoon niet dat zo dronken worden als TO moet kunnen bij een bedrijfsuitje.
Ik had een heel nette collega (onderwijs) die bij zo'n gelegenheid over haar vulva-correctie ging vertellen. We hadden allemaal wel iets op, en op dat moment deden we net alsof we 't allemaal de normaalste zaak van de wereld vonden.

Uiteraard lag dat de tijd erna, nuchter op de werkvloer, anders.
Ach, ik vind het wel meevallen hoor. Heb veel genantere drama`s meegemaakt, zowel bij mezelf als bij collega`s. (Ik zit altijd in het liederlijke groepje ja.) Gevoelens van spijt en schaamte zijn ook een beetje inherent aan de kater. Sterkte ermee en overmorgen denkt niemand er meer aan hoor, want is er allang weer een nieuw verhaal.
FL, punt was dat het niet zo boeit of ze al dan niet gekotst heeft, ze heeft zich dermate laten gaan dat ze zich nu schaamt om naar haar werk te gaan, en terecht.Ik vind het bijzonder onprofessioneel om jezelf zo te laten gaan op een bedrijfsfeestje ( of ieder ander feestje for all I care)
Ik ben zelf ook helaas weleens dronken geweest op personeelsuitjes. Best wel vaak eigenlijk. Ik geef niet over, maar ga mensen altijd de liefde verklaren. Heel irritant. Zo hebben wat mannen gedacht dat ik verliefd op ze was (wat helemaal niet waar was).
Het idee dat iedereen het zo weer zou zijn vergeten kunnen mensen echt uit hun hoofd zetten. Als jij je misdraagt op een bedrijfsuitje dan wordt dat echt niet vergeten...
quote:dangeensuus schreef op 07 september 2010 @ 21:07:

FL, punt was dat het niet zo boeit of ze al dan niet gekotst heeft, ze heeft zich dermate laten gaan dat ze zich nu schaamt om naar haar werk te gaan, en terecht.Ik vind het bijzonder onprofessioneel om jezelf zo te laten gaan op een bedrijfsfeestje ( of ieder ander feestje for all I care)Heb jij betaald werk? Of schenk je overdag koffie in het buurthuis als de bejaarden vergaderen?
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
quote:Nelladella1 schreef op 07 september 2010 @ 21:09:

Ik ben zelf ook helaas weleens dronken geweest op personeelsuitjes. Best wel vaak eigenlijk. Ik geef niet over, maar ga mensen altijd de liefde verklaren. Heel irritant. Zo hebben wat mannen gedacht dat ik verliefd op ze was (wat helemaal niet waar was). er zijn ergere dingen..............
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
Is Erica Terpstra al genoemd? Kan je die niet aanhalen als je weer naar je werk gaat? Die was laatst dronken op tv, en iedereen ging alleen maar meer van haar houden.
Maargoed, het is nu eenmaal gebeurd. En hoe ga je daar vervolgens mee om, is dan de vraag.

Als het niet door de anderen ter sprake wordt gebracht, zou ik het zelf opbrengen tijdens een natuurlijk moment (bij de koffieautomaat ofzo), en er een beetje lacherig over doen. Zo van: ´Sjees, dat moest ik maar niet meer doen de volgende keer. Vooruit, aan de arbeid!`

Zo haal je de angel eruit en is de lol er snel af om jou uit te lachen of erger (roddelen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven