Genante momenten

20-09-2009 20:45 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een topic dat gesloten is, ging het o.a. over genante momenten. Vond ik wel leuk. Nog een genant moment van mij (daar grossier ik namelijk in):

Ik was een poos geleden in een kroeg, 1 wijntje te veel op, en zie mijn voormalige leidinggevende aan de bar staan. Leuk! Dat was de leukste baas die ik ooit gehad heb! Ik loop dus enthousiast naar de man toe, sla mijn armen om 'm heen, geef 'm drie stevige pakkerds terwijl ik kir: "Hallooooooooo, hoe is het met jouououououou, wat leueueueueueueuk, ik heb je al zo lang niet gezieieieieieieieieieien!!!". De man meldt dat het hem goed gaat, excuseert zich en loopt weg, iets over "even naar het toilet" mompelend. Hmmmmm, denk ik, vroeger was je leuker.

Kom ik terug bij mijn vriendin, zegt ze: "Waar ken jij Harm Edens van?'.

Wie heeft er nog meer leuke blunders te melden?
.
Ajajaj, wat naar
Heb er ook nog wel 1 in mijn geheugen gegrift staan.

Ik was op een feest, had het heuuul erg naar mijn zin. Op een gegeven moment zie ik een bekende DJ lopen, leek me leuk om hem te vragen samen op de foto te gaan. Dus snel aan mijn vriendin gevraagd of ze de camera wilde halen en daarna naar de DJ gelopen.

In flink benevelde toestand spreek ik hem aan, zeg hoe goed ik hem altijd vind en of hij op de foto wil met mij. Wilde hij wel, hij keek me trouwens wel een beetje geringschattend aan vanwege gezien mijn toestand

Op het moment dat mijn vriendin eraan komt lopen met de camera lal ik tegen de DJ: ohhhhhh man, je hebt zooooooo geweldig gedraaid net......heeeel erg bedankt!!!

Hij kijkt me aan en zegt droog: ik moet zo draaien, ben nog niet geweest hoor....

Ik was verbijsterd, zag toen pas dat hij zijn jas zelfs nog aan had en een platenkoffer in zijn hand

Precies op dat moment wil vriendinlief de fotoshot maken. Heb iets gemompeld tegen de DJ en siste tegen vriendin: wegwezen met die camera!!!!!!! Vervolgens gevlucht.

De volgende dag had ik nog het schaamrood op mijn kaken staan. En wat zie ik: meneer de DJ heeft mijn vriendschap aangevraagd op een site

De illusie dat hij het al vergeten was kon ik laten dus wel laten varen.

Als ik hem nu tegenkom is het ook direct zo van: heeeee.....jij was toch die ene fan van die blunder?????

Pffff!
Dat is dus mijn grootste nachtmerrie, dat dat me overkomt met mijn spastische darm.

Ik had het laatst bijna. Dacht dat het al zover was, maar gelukkig was mijn broek nog schoon. Maar in de trein had ik een buikpijn, niet normaal. En dan niet naar de wc durven he. (Heb een grote angst dat er iemand vlak na mij moet, die dan heel lang moet wachten en in mijn stank zit.)
(Kan me vaag herinneren al 's mijn grootste blunder te hebben gepost, maar geen idee of dat hier was of een ander topic over blunders...)

Ik vloog naar Australië (vakantie), was alleen, zat naast een man, beetje lezen, wegdommelen, wat kletsen met de man naast me en het meisje aan de andere kant van het gangpad. Vervolgens uren liggen pitten. Toen ik wakker werd, keek de man me niet meer aan en het meisje alleen nog maar heel stiekem vanuit haar ooghoek.

Het enige dat ik kan bedenken wat er is gebeurd: (komt 'ie...) ik heb me in m'n slaap gevingerd - m'n broek stond open en m'n vingers roken naar poes

Hoe gênant...
quote:Lizzl schreef op 07 september 2010 @ 11:10:

(Kan me vaag herinneren al 's mijn grootste blunder te hebben gepost, maar geen idee of dat hier was of een ander topic over blunders...)

Ik vloog naar Australië (vakantie), was alleen, zat naast een man, beetje lezen, wegdommelen, wat kletsen met de man naast me en het meisje aan de andere kant van het gangpad. Vervolgens uren liggen pitten. Toen ik wakker werd, keek de man me niet meer aan en het meisje alleen nog maar heel stiekem vanuit haar ooghoek.

Het enige dat ik kan bedenken wat er is gebeurd: (komt 'ie...) ik heb me in m'n slaap gevingerd - m'n broek stond open en m'n vingers roken naar poes

Hoe gênant...
quote:Wageningen1985 schreef op 20 augustus 2010 @ 12:19:

[...]

Holly shit woon je ver van je werk? anders zou ik maar heel snel naar huis gaan! om de holy shit (na zo'n verhaal!)

Hoe gênant...
Nee, dit is echt raar. In je slaap (in een vliegtuig!) je broek opendoen en jezelf uitgebreid vingeren???

Hoe gênant...

OMG!!!
Ik ben wel eens met 2 rechterschoenen wezen spinnen (auw).

Als kind had ik een poster gekregen van mn ma en die zat in zo'n koker weet je wel. Ik hou die koker bij mijn muts en roep MAMA KIJK EENS WAT EEN GROTE PIEMEL!!!!
quote:Konela schreef op 10 juni 2010 @ 22:13:

Volgens mij heb ik deze al wel eens ergens geschreven, maar weet niet meer of het hier was.

Ik was aan het shoppen in Den Haag en voor mij stond een hele mooie, hippe vent kleding af te rekenen. Echt zo'n type stoere bink. Terwijl hij aan de beurt was begint er buiten een drumband te spelen. Het begon met kei hard trom geroffel en om het moment dat de eerste klap klonk, duikt die stoere bink voorover en gaat op zijn buik op de grond liggen. Hij dacht dat er een schietpartij was, maar op het moment dat hij ging liggen, begonnen de trompetten en andere instrumenten vrolijk mee te doen. Iedereen keek echt zo van "wát doe jij nou???". Oh, die man wist niet hoe snel hij de winkel uit moest rennen, en wij piesten echt in onze broek!! Die had kennelijk een slecht geweten

ja of een overval meegemaakt, in dat geval kan ik het wel begrijpen

of idd zoals al eerder genoemd een oorlogstrauma.

Kan niet inzien wat daar grappig aan is...
Quote:

emaille, 41 minuten geleden

Nee, dit is echt raar. In je slaap (in een vliegtuig!) je broek opendoen en jezelf uitgebreid vingeren???

Wat ik al schreef - dat is mn beste gok. Weet ik veel of het uitgebreid was.... lag te slapen dus zou t niet weten. Weet wel dat als dat het geval zou zijn geweest, dat iemand van het cabinepersoneel me wakker zou hebben gemaakt of er een deken overheen zou hebben gegooid. Althans... dat zou ik in zo'n geval doen.

Maar vind je dat al raar wat een mens in zn slaap kan doen??? Dan wil je de rest niet eens horen... slaan, skippyballen, nagels lakken, koffer inpakken, kussen op het gezicht drukken van persoon die naast me lag te pitten, kerstboomversiering voor de helft eruit gehaald - was een verrassende kerstochtend
dan zou ik hulp gaan inschakelen...
Pardon?
Ik heb in mijn slaap ook eens de tv op beeldbuis gelegd (kleine tv) en op de (toen) bovenkant gaan slaan. Die wekker moest nl uit....

Kaarsen uitblazen en lampen uitmaken nadat ik opstond (terwijl ik op de bank lag t pitten) zodat vriend in het donker zat...

Het is een vorm van slaapwandelen, die kwam bij mij vroeger voor wanneer ik erg veel spanningen had.
Ja, dat vind ik echt.
Maar vingeren? nee. Dat zou met recht een stoornis mogen heten.
Ja, dat vind ik echt.
Wat leuk al die psycholoogjes hier!

Oh jeetje.... Dus.... fuck zeg..... ik loop al sinds 1995 rond met een stoornis???

Zolang ik geen topic open in de trant van: Help! Ik doe rare dingen in m'n slaap!!!, is advies echt niet nodig...

quote:Lizzl schreef op 07 september 2010 @ 19:05:

Pardon?Voor je slaapproblemen?
Lizzl dat is wel héél genant

Ik had je toch even wakker gemaakt hoor
Nou idd, het vliegtuig is al ongemakkelijk genoeg, laat staan als iemand zich naast je ligt te vingeren!

Het is wachten op de forummer die zich een genant moment in een vliegtuig weet te herinneren: de passagier naast me lag zich te vingeren
quote:Lizzl schreef op 07 september 2010 @ 19:26:

Wat leuk al die psycholoogjes hier!

Oh jeetje.... Dus.... fuck zeg..... ik loop al sinds 1995 rond met een stoornis???

Zolang ik geen topic open in de trant van: Help! Ik doe rare dingen in m'n slaap!!!, is advies echt niet nodig...

SLAAP stoornis.... *zucht*
Ja, dat vind ik echt.
Nee hoor, het gebeurt heel vaak.

Heb er laatst iets over gelezen, volgens mij hier op het forum.

Jezelf bevredigen in je slaap.

Mensen kunnen rare dingen doen ik hun slaap, zoals jullie net al beschreven, dus waarom geen zelfbevrediging?

Ik heb mijn vriend laatst lens geslapen toen ik lag te pitten.

Hij is van pure ellende op de bank gaan liggen, wilde mij niet wakker maken.

Pfff... blunders.

Ik heb naar alle waarchijnlijkheid ADHD dus het gebeurt regelmatig dat ik mensen in de rede val in een halve zin, al antwoord geef, terwijl de vraag dan anders eindigt dan in dacht.

Dan voel ik me weleens dom.
Ja nog 1, gisteren nog.

Ik had ook een diarre aanval, nice :s

En ik had buikpijn, dus ik naar de wc (was op mijn werk) en dat is nogal gehorig, dus ik dacht, ik laat het zo voorzichtig mogelijk lopen, laat ik me ineens een wind! Nee niet te zuinig, was te horen tot in het kantoor en mijn baas kon alles horen.

Dus ik zat daar met het schaamrood op mijn kaken, op de wc, komt er even later nog 1, nog harder.

Ik schaam me nog steeds als ik eraan denk.
Ach, iets is pas een probleem als ik er hinder aan ondervind. Dat is niet het geval - bovendien heeft dat alles zich afgespeeld in de jaren '90. Alweer een tijdje geleden dus...

Er zijn moorden gepleegd door mensen die slapend hebben gehandeld. Dat is pas een probleem.
Ik stapte laatst de bus in op weg naar mijn werk. Net toen ik op zo'n klapstoeltje wilde gaan zitten trok de bus op en donderde ik languit in de bus. Was in m'n uniform (stewardess), dus lekker met die benen wijd haha zag er niet uit natuurlijk. Gelukkig kon de rest van de bus er hard om lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven