Welke kinderwagen?
woensdag 8 september 2010 om 10:32
Wij verwachten half december een klein meisje en zijn druk bezig ons te orienteren op kinderwagengebied.
Onze voorkeur ging/ gaat uit naat de Mutsy 4rider, maar deze is zo groot wanneer je hem inklapt en ik vraag mij af in welke kofferbak deze wagen dan zal passen (ik ben nog op zoek naar een "kleine"auto).
Ook de Maxicosy mura 4, deze is wat kleiner om op te vouwen, maat is zo zwaar!
Wat we zoeken is:
- een wagen met 4 luchtbanden
- een wagen die stevig is
- een wagen die ook het bos en ongelijke grond aankan
- redelijk compact is in te klappen.
Ik hoor graag jullie bevindingen en tips, zodat we tot een goede keuze kunnen komen.
Onze voorkeur ging/ gaat uit naat de Mutsy 4rider, maar deze is zo groot wanneer je hem inklapt en ik vraag mij af in welke kofferbak deze wagen dan zal passen (ik ben nog op zoek naar een "kleine"auto).
Ook de Maxicosy mura 4, deze is wat kleiner om op te vouwen, maat is zo zwaar!
Wat we zoeken is:
- een wagen met 4 luchtbanden
- een wagen die stevig is
- een wagen die ook het bos en ongelijke grond aankan
- redelijk compact is in te klappen.
Ik hoor graag jullie bevindingen en tips, zodat we tot een goede keuze kunnen komen.
woensdag 8 september 2010 om 12:47
woensdag 8 september 2010 om 12:49
woensdag 8 september 2010 om 12:51
quote:DJ Momo schreef op 08 september 2010 @ 12:47:
[...]
ik zag het
maar toen had ik al gepost.
ja, geen idee of die hun laagste prijs garantie ook op de bug toepassen tijdens de mmd van prenatal.Nee, bugaboo doet daar niet aan mee. Telt bv ook niet mee met de uitzoekkorting enzo. Heeft niets te maken met Babydump, maar bugaboo wil dat niet.
[...]
ik zag het
ja, geen idee of die hun laagste prijs garantie ook op de bug toepassen tijdens de mmd van prenatal.Nee, bugaboo doet daar niet aan mee. Telt bv ook niet mee met de uitzoekkorting enzo. Heeft niets te maken met Babydump, maar bugaboo wil dat niet.
woensdag 8 september 2010 om 15:03
Ook voor mij de Bugaboo Cameleon. Inderdaad voor twee kleine zwenkwielen (ook vast te zetten). Maar doordat de handgreep heel eenvoudig andersom te zetten is, kun je met de grote wielen voor makkelijk door het bos rijden.
Daarnaast is het een ontzettend lichte wagen, zeker vergeleken met de Mutsy (die ik eerst ook wilde, maar te zwaar vond) en supercompact in te klappen. Evt. kunnen zelfs de wielen er af! Ideaal dus.
Daarnaast is het een ontzettend lichte wagen, zeker vergeleken met de Mutsy (die ik eerst ook wilde, maar te zwaar vond) en supercompact in te klappen. Evt. kunnen zelfs de wielen er af! Ideaal dus.
woensdag 8 september 2010 om 15:06
donderdag 9 september 2010 om 10:12
Hoi,
Ik heb zelf de mutsy slider (4wielen). En vindt hem echt goed!!!
Wij gaan dan zelf vaak naar de Ardennen. En daar maken wij best wel vaak boswandelingen, en dat is echt goed te doen. Het is ook makkelijk om in t klappen.
Je moet even anders bij Babypark gaan kijken daar heb je echt veel verschillende kinderwagens.
Ik heb zelf de mutsy slider (4wielen). En vindt hem echt goed!!!
Wij gaan dan zelf vaak naar de Ardennen. En daar maken wij best wel vaak boswandelingen, en dat is echt goed te doen. Het is ook makkelijk om in t klappen.
Je moet even anders bij Babypark gaan kijken daar heb je echt veel verschillende kinderwagens.