Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb gereageerd in AK overigens.

En ga nu lekker slapen. Trusten mutsjes.
Oh, die had ik niet gevonden. Volgende keer als je een rel signaleert moet je wel even vertellen wáár

Ik ga ook naar bed. Beetje spookkinderen de laatste dagen.
Sjoooooooo, lekker kopje koffie, net broodje gegeten, de boodschappen zijn binnen en zo maar eens aan de strijk (ofzo). Het is hier onwijs zeikweer, bah.

Ben je al uit bed Remma? Ik heb over jou gedroomd vannacht, ik logeerde bij je. Was een beetje vaag allemaal.

Citro, hoe gaat het met het pootje vandaag? Voel je je wat beter?
Sjoooooooo, strijk gedaan, badkamer schoon, opgeruimd, vaatwasser leeg, was draait en met zus bijgekletst. En nu is mijn 'vrije' ochtend weer voorbij
Sjoooooo, Nino is zelf in slaap gevallen in de kinderwagen. Hij leert het wel! Vanmorgen hebben we eerst lekker samen uitgeslapen. Ik was moe, en hij kennelijk ook. Heerlijk, zo'n knus warm kind tegen je aan.

Ik ben dus iets minder ver gekomen dan Pammie: was draait. Punt.

Hier ook onwijs zeikweer. Morgen schijnt het iets beter te worden, maar ik wil eigenlijk gewoon een behoorlijke nazomer.
Knappe Nien! Dat bijslapen heb ik met Mannie ook veel gedaan destijds. Héérlijk.

Mijn kinderen zijn toch een partij gezellig, echt leuk Mini heeft er al een zooi wijsheden uitgegooid die ze 'gewoon weet'. We hebben al een heel gesprek over het in balans houden van de wildstand tot aan vegetarisch zijn. Strakjes komt haar gloednieuwe vriendinnetje spelen, ik ben benieuwd.

Nu wasje wisselen.
De meisjes spelen zoet en zoonlief en ik hebben geganzenbord. Hij won want hij kan héél charmant valsspelen Nu is hij de ganzenbordgansjes aan het omschieten met zijn gogo's. Multi-inzetbaar, die gansjes.

Ik ga het eten klaarmaken. Ik eet vanavond bij vriendin in Mifstad en wil meteen weg als Pamman thuis komt.
Kennen jullie dit filmpje? Mummy

Mini en Mannie vinden dit zó grappig dat ze het de hele godgansedag na doen
ganzebordgansjes: mooi woord. en veel plezier vanavond in Mifstad!

ik was vanmorgen nog bij jouw werkgever, Miffy (nou ja, bij het grote gebouw, zeg maar) het blijft toch wel Fort Knox hoor

oja: aan het werk.
Nog meer mensen aan het kijken naar SBS6? (102 minutes ...)

Pammie, als je nou nog eens in Mifstad bent, kom je dan even op de koffie? (Stuur het thuisfront maar naar de Mac )

Sok, was je in het gebouw vlakbij de ingang, of in het hele grote grijze betonnen gebouw een klein stukje ervandaan? Ik werk in dat laatste gebouw - vanaf oktober weer dan. En Fort Knox, tsja, je moet toch voorkomen dat er zomaar mensen met een kinderstoel het terrein af lopen
Ja, ik ben ook aan het kijken Miffy.
quote:Miffy schreef op 08 september 2010 @ 20:49:

Sok, was je in het gebouw vlakbij de ingang, of in het hele grote grijze betonnen gebouw een klein stukje ervandaan? Ik werk in dat laatste gebouw - vanaf oktober weer dan. En Fort Knox, tsja, je moet toch voorkomen dat er zomaar mensen met een kinderstoel het terrein af lopen

geen van beiden: in het noodgebouwtje dat ergens in het midden staat. en dat door de receptie al nauwelijks meer wordt gevonden, want het staat al ruim een jaar niet meer op de plattegrond: het moet toch weg.

en elke keer als ik daar ben, moet ik aan je kinderstoel denken, ja
Ik vind het knap van je dat je de receptie gevonden hebt. Toen ik er afgelopen maandag even was, was die nergens te bekennen

Remma, blijft indrukwekkend he?
hier Criminal Minds door Sokman en PC door mij.

Slof had vandaag ook weer een leuke: hij werd nogal driftig voordat-ie naar bed ging en raakte zo over de flos dat-ie ging spugen. Ik weet dat Pammannie dat ook kan doen, maar ik heb het nog nooit mee gemaakt, dus ik was wel even verbaasd. het zal ook wel niet hebben meegeholpen dat hij wel heel erg veel pannenkoeken had gegeten (ik ook trouwens )

En mijn vader belde: hij moet morgen geholpen worden aan zijn 'nastaar' en daarna wordt hij, naar eigen zeggen, opgenomen op de longafdeling. Hij heeft al maanden een rotte hoest en al diverse antibiotica gehad, maar niks helpt. Hij zegt dus dat hij een paar dagen moet blijven, maar hij had het er ook over dat, als hij niet kan worden opgehaald, ik maar moest komen. Zuslief is op vakantie en zusnietlief (je moet wat) kon ik niet bereiken, dus ik weet even niet wat ik er mee aanmoet. Hij maakt zich wel een beetje zorgen; ik denk niet dat er iets kwaadaardigs zit (al diverse longfoto's gemaakt waar neits op te zien is) maar goed is anders natuurlijk
quote:Miffy schreef op 08 september 2010 @ 21:12:

Ik vind het knap van je dat je de receptie gevonden hebt. Toen ik er afgelopen maandag even was, was die nergens te bekennen

vandaag stond er een armoedig hokje met A4-tjes waar je moest zijn. het was tenminste iets.
en ik zag net op de rekening van de greenwheels dat ze de rit, waarin ik dat ongeluk kreeg, 5 dagen hebben opgerekt. dan loopt de rekening wel op ja en aangezien dat niet de bedoeling is, kan ik er dus maar weer achteraan. Niet dat we nou zoveel gedoe met de Greenwheels hebben, maar het wordt wel automatisch afgeschreven, en het was een behoorlijk fors bedrag.
quote:Miffy schreef op 08 september 2010 @ 21:12:

Remma, blijft indrukwekkend he?Nou. Behoorlijk inderdaad.
Oh wat lekker Miffy. Ze zijn maar zo kort zo klein dat ze zo heel lekker bij je slapen. Genieten dus!

Nog niet aan oktober denken Mif, nog even thuis.

Ik ben dat zeikweer zo zat. Lekker op je vrije dag heen en weer fietsen om kind naar school te brengen/halen en iedere keer nat... 'Gelukkig' is Esman ziek thuis en kon ik de kleintjes thuis laten.

Wat leuk die wijsheden van Mini. Mannie zat vanavond tijdens het eten van zijn kibbelng vol trots te vertellen dat vis in de zee zwemt en dat je die kan eten. Mini kreeg er beduidend minder trek van .

Niet leuk van je vader Sok. Maakt je toch ongerust.

Ik ruim op want hulp komt morgen. Mooie stok achter de deur haha.

Goed nieuws over ons AK-project, het is rond. Laatste dingen afhandelen, maar het ei is gelegd. Ik blijf het spannend vinden hoor!
anoniem_29955 wijzigde dit bericht op 08-09-2010 21:36
Reden: Sok zag dubbel ;-)
% gewijzigd
eee...... ik zie dubbel?

en wat goed van jullie 'ei'! Spannend indeed!
Eh...ik vond het al zoveel tekst haha.
Esmee, goed nieuws zeg, dat het rond is! Spannend zeg..

En Sok, naar dat je vader moet worden opgenomen. Beetje vaag ook, die als ze op foto's niets kunnen vinden, wat dan wel..

Ik ben het zeikweer ook zat, eerst denk je dat het een keimooie zomer wordt en dan heb je vakantie en regent het weken achtereen. En dan moet je weer werken en regent het nog. Stom.

Niet dat ik al aan het werk ben, mijn hoest is nog steeds erg aanwezig en irritant, heb er helemaal spierpijn in mijn nek van inmiddels. Ik ga morgen ook nog niet werken, ik zou sowieso maar een ochtend werken, dus kan beter nog uitzieken. Enkel gaat trouwens al veel beter, kan er nog niet vol op gaan staan, maar ben een stuk mobieler.

Ik vond nog een heleboel ongebruikte wissellijsten dus ik ben vakantiefoto's aan het printen op A4 formaat, er hangt toch nog te weinig aan de muren hier. Nou is alleen het inktpatroon én mijn fotopapier op, dus ik kan niet verder, jammer, was net zo lekker op dreef.
Sok, had helemaal je ongeluk gemist, in de vakantie gebeurd natuurlijk, en ben ondanks goede voornemens niet aan teruglezen toegekomen, zie net je blog met deuk. Wat naar.
Gelukkig had ik niks, alleen stond ik wel te trillen op mijn beetnjes.

Goed idee, van dat fotopapier! ik heb ook nog erg veel wissellijsten, moet toch wel iets mee te doen zijn. Alleen niet zoveel muur over...
Even snel melden dat ik naar bed ga. Etentje vanavond was met vriendin van ak-verhaal dus emotioneel, daarna anderhalf uur broer aan de lijn over zijn ak-verhaal, ik ben nu behoorlijk sufgeluld. Trusten

heb je die 4 allemaal nodig, Pammie, of red je het met één?

heftig, zo gisteren. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen en niet hebt liggen malen.

Goedemorgen btw

ik mag om half 11 naar de tandarts; nog weer een extra controle voor de brug. Slof moet maar mee. joepie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven