Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huh, net stond er nog niks!
quote:Suze02 schreef op 08 september 2010 @ 21:54:

Mal, als je wat wil vragen over testen roep je wel he?

Ja, ik weet dat jij goed op de hoogte bent.

Goedemorgen allemaal. Ik ga zo bloed prikken, aaaargh altijd fijn als je niet tegen prikken kan en dan op de nuchtere maag
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Jinny schreef op 08 september 2010 @ 23:00:

Huh, net stond er nog niks!
quote:Maleficent schreef op 08 september 2010 @ 21:31:

Nou, ik stond er met Mr J wat meer blanco in, toen had ik meer zoiets van; kindje is welkom zoals het is. Nu heb ik meer zoiets van; nog een kindje wat veel zorg nodig heeft, dan wordt het wel erg zwaar. Maar ik vind het al heel moeilijk om dit zo te schrijven hoor. Bovendien weet ik ook wel, dat er nog zoveel mis kan gaan, behalve Down, wat gewoon niet ontdekt kan worden. Dus een kind willen, dat brengt sowieso risico's met zich mee.Kan het me voorstellen, al is het natuurlijk moeilijk om te zeggen.
Ik krijg echt een dikke ..... van angel 1

Weten jullie waar ik een klacht kan indienen?

Ik heb het haar zelf al gevraagd, maar of ze er antwoord opgeeft!?

Ze heeft mijn posting ook gewoon verwijderd.

Best sneu als je niet met kritiek om kan gaan en dan gauw het knopje delete gebruiken!
quote:Jinny schreef op 08 september 2010 @ 22:59:

Zo, ik heb iedereen afgeschrikt met die taarten (sorry Bam voor deze Bridges-actie )Afgeschrikt? Dan heb je niet goed gelezen; je bent bedolven onder de tips en links
Ik laat me niet zomaar afschrikken hoor Jinny
quote:bambino schreef op 09 september 2010 @ 08:55:

Ik krijg echt een dikke ..... van angel 1

Weten jullie waar ik een klacht kan indienen?

Ik heb het haar zelf al gevraagd, maar of ze er antwoord opgeeft!?

Ze heeft mijn posting ook gewoon verwijderd.

Best sneu als je niet met kritiek om kan gaan en dan gauw het knopje delete gebruiken!

Da's de regel Bam, mod topics mag je niet off topic gaan en da's kennelijk off topic

Klacht kan je bij Naomi indienen, maar die is pas maandag weer terug van vakantie.
Ik ging niet off topic, ik reageerde alleen op haar besluit!

Ik las het al van Kipstra, zij heeft het daar al neergelegd!

dat ik toch nog eens ooit zou weten waar je een klacht in kan dienen
Ja en dat is tegenwoordig off topic volgens de zeikerds. Want mod topic is voor verzoeken tot wijzigen titels en dat soort dingen. Ze kregen teveel commentaar

Mooi, dan moet jij net als Kip ook klacht indienen, hoe meer hoe beter. Alhoewel...
alhoewel?

Dit is gewoon lekker makkelijk om je daarop te beroepen!

Zo lust ik er nog wel 3
en ik krijg er ook een dikke .... van dat ik achter mijn geld aan moet hobbelen
Je mag altijd je beklag doen in het napraattopic toch?

Heb daar ook nog maar een keer gezegd dat jij en Vivamp dezelfde straf zouden moeten krijgen voor bekendmaken oude nick in een topic. Maar daar moet Naomi uitsluitsel over geven maandag.
Zucht.........
Je moet dus nog even wachten tot maandag
het zit ne niet mee vandaag haha
goodmeurining!

Sjors is weer naar school, ik hoorde daar van een moeder dat ze ook "groeikoorts" kunnen hebben, nog nooit van gehoord maar dat zal het wel geweest zijn.

Jin gaaf een taart maken! Heb je al genoeg tips? Al lezende kom ik ze zo wel tegen denk ik. Dick Bruna heeft een plaatje van een leeuw, deze zijn heel makkelijk te "puzzelen" . Ik gebruik het liefst marsepein. Je kan het beste rollen/kneden op een plastic tafelkleed, een beetje poedersuiker onder op je marsepein leggen dan gaat het niet plakken, die kant wel onderop houden anders wordt de kleur zo vaal.

Puzzelen 1:

kopieer je de afbeelding die je wilt hebben 2x, 1 stop je in een doorzichtig insteekhoesje en de andere knip je langs de lijnen uit. Die uitgeknipte stukken leg je op de juiste kleur en op de insteekhoes pas je ze weer in elkaar.

Puzzelen 2, de snelle manier:

1 afbeelding in een insteekhoes. De andere afbeelding leg je op de kleur die hebben wil en dan trek je met iets met een punt over de lijnen van de tekening heen, dan drukt het door op het marsepein en kun je het zo uitsnijden en hoef je niet te knippen.

Mal wij hebben jets. Sjors vindt het heerlijk, Sjimmie vindt ze nog te hard, ze maken wel wat herrie, ik weet niet of hij daar gevoelig voor is?

Jaa Lipfish rules! Sjimmie had het ook aan en het blijft zo mooi!

Bam wat een gezeik met de engels, jammer dat er zoveel tijd overheen moet gaan voor je een duidelijk antwoord krijgt.
quote:bambino schreef op 09 september 2010 @ 09:16:

alhoewel?

Dit is gewoon lekker makkelijk om je daarop te beroepen!

Zo lust ik er nog wel 3Nou alhoewel, daar bedoelde ik mee dat het volgens mij geen hol uitmaakt hoeveel klachten er komen, Naomi houdt ze toch altijd de hand boven het hoofd.
ik snap het woord engel ook niet
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 09:25:

Je moet dus nog even wachten tot maandag

Mwa, ik zet in op dinsdag

D'r mailbox zal wel erg ontpoft zijn.
quote:Star schreef op 09 september 2010 @ 09:32:

[...]

Nou alhoewel, daar bedoelde ik mee dat het volgens mij geen hol uitmaakt hoeveel klachten er komen, Naomi houdt ze toch altijd de hand boven het hoofd.Daar moet ze dan eens rap mee ophouden! Anders houden ze dadelijk alleen engeltjes over
Moordlustige forummers brengen engelen om.

Zoiets?
Nee Engelen Jagen forummers weg
Nou ja, ik vind het wel een beetje selectief zoals het nu is gegaan.

Dat vind ik overigens wel vaker als het om V gaat.

Zoals HPL moest weg vanwege het verzieken van de sfeer, dan vraag ik me echt oprecht af waarom dit hier niet gebeurt.
quote:Juud_ schreef op 09 september 2010 @ 09:29:

Mal wij hebben jets. Sjors vindt het heerlijk, Sjimmie vindt ze nog te hard, ze maken wel wat herrie, ik weet niet of hij daar gevoelig voor is?

Ja, dat verschilt een beetje, de föhn vindt hij heel naar bijvoorbeeld.

Maar ik denk dat we het wel gaan doen. De installateur zei dat het kon qua groepen en het kost ons niks extra's. Alleen de jets zelf dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven