De 7 schoonheden
donderdag 9 september 2010 om 14:14
Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens van de 7 schoonheden gehoord.
1. Kuiltjes in de wangen
2. Donker haar en blauwe ogen of blond haar en bruine ogen
3. Lange gekrulde wimpers
4. Amandelvormige ogen
5. Moedervlek op je bovenlip
6. Sproetjes
7. Spleetje tussen je tanden
Welke schoonheden heb jij? Misschien vind je iets anders aan jezelf ook wel erg mooi of iets waar je in ieder geval trots op bent. Vertel het hier!
Ik heb nummer 2 (blond en bruine ogen), 5 en 6. Geen complete 'schoonheid' haha. Zullen er mensen zijn die alles hebben?
Ik dacht trouwens dat lange benen ook een van de schoonheden was, dan had ik er 4 gehad haha
1. Kuiltjes in de wangen
2. Donker haar en blauwe ogen of blond haar en bruine ogen
3. Lange gekrulde wimpers
4. Amandelvormige ogen
5. Moedervlek op je bovenlip
6. Sproetjes
7. Spleetje tussen je tanden
Welke schoonheden heb jij? Misschien vind je iets anders aan jezelf ook wel erg mooi of iets waar je in ieder geval trots op bent. Vertel het hier!
Ik heb nummer 2 (blond en bruine ogen), 5 en 6. Geen complete 'schoonheid' haha. Zullen er mensen zijn die alles hebben?
Ik dacht trouwens dat lange benen ook een van de schoonheden was, dan had ik er 4 gehad haha
donderdag 9 september 2010 om 14:28
donderdag 9 september 2010 om 14:31
donderdag 9 september 2010 om 14:33
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 14:26:
[...]
Het verzoek kan in drievoud ingediend worden, en dan zal ik het overwegen quote:BadAss schreef op 09 september 2010 @ 14:23:
[...]
Komt dat ook in je motto? quote:BadAss schreef op 09 september 2010 @ 14:23:
[...]
[...]
Komt dat ook in je motto? Zo dan?
[...]
Het verzoek kan in drievoud ingediend worden, en dan zal ik het overwegen quote:BadAss schreef op 09 september 2010 @ 14:23:
[...]
[...]
[...]
Komt dat ook in je motto? Zo dan?
donderdag 9 september 2010 om 14:34
+/- 5 en 4. 7 had ik ook, maar das zo'n fijne eigenschap, daar wordt je alleen maar mee gepest.
Moedervlek zit naast mijn neus (dus een cm te hoog) en ik krijg vaak complimenten over mijn ogen (de vorm, maar ze zijn ook nog eens heel donkerbruin).
Ik zou de 5 overigens zo omruilen voor de 6! Ik vind sproeten zo mooi, maar ben de enige thuis die ze totaal niet heeft!
Moedervlek zit naast mijn neus (dus een cm te hoog) en ik krijg vaak complimenten over mijn ogen (de vorm, maar ze zijn ook nog eens heel donkerbruin).
Ik zou de 5 overigens zo omruilen voor de 6! Ik vind sproeten zo mooi, maar ben de enige thuis die ze totaal niet heeft!
donderdag 9 september 2010 om 14:39
quote:BadAss schreef op 09 september 2010 @ 14:36:
Ik heb wel kuiltjes en een moedervlek maar niet op de juiste plaats.
Haar kan alle kanten opgeverfd worden en wimpers kan je verlengen en krullen.
Alles is maakbaar.
Wat is dan de waarde van deze flauwekul nog?Het gaat om natuurlijke schoonheden, maar wat de ene mooi vind geldt niet voor iedereen. Dus waar die lijst vandaan komt?
Ik heb wel kuiltjes en een moedervlek maar niet op de juiste plaats.
Haar kan alle kanten opgeverfd worden en wimpers kan je verlengen en krullen.
Alles is maakbaar.
Wat is dan de waarde van deze flauwekul nog?Het gaat om natuurlijke schoonheden, maar wat de ene mooi vind geldt niet voor iedereen. Dus waar die lijst vandaan komt?