Mode & Beauty alle pijlers

De 7 schoonheden

09-09-2010 14:14 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens van de 7 schoonheden gehoord.

1. Kuiltjes in de wangen

2. Donker haar en blauwe ogen of blond haar en bruine ogen

3. Lange gekrulde wimpers

4. Amandelvormige ogen

5. Moedervlek op je bovenlip

6. Sproetjes

7. Spleetje tussen je tanden

Welke schoonheden heb jij? Misschien vind je iets anders aan jezelf ook wel erg mooi of iets waar je in ieder geval trots op bent. Vertel het hier!

Ik heb nummer 2 (blond en bruine ogen), 5 en 6. Geen complete 'schoonheid' haha. Zullen er mensen zijn die alles hebben?

Ik dacht trouwens dat lange benen ook een van de schoonheden was, dan had ik er 4 gehad haha
Ik heb 1 t/m 6 en dat ik 7 niet heb, daar ben ik de orthodontist nog altijd dankbaar voor.
Ik heb kuiltjes, blond haar/bruine ogen, lange wimpers die niet heel recht zijn maar ook niet heel krullend, amandelvormige ogen, een moedervlekje bij m'n neus (heel charmant - gelukkig is ie klein), een paar sproetjes en helaas ook een minispleetje tussen m'n voortanden, omdat ik geen zin had om terug te gaan naar de orthodontist toen m'n spalkje los ging. Ja met een beetje fantasie kom ik een heel eind met die schoonheden. Helaas ben ik keilelijk, dat dan wel weer.
Het verbaast me eerlijk gezegd dat zovelen een spleetje tussen de tanden zo negatief beoordelen. Ik heb er zelf eentje en ik heb er nog nooit iets negatiefs over gehoord, integendeel zelfs, ik krijg wel eens complimenten over mijn gebit.
Ik vind zoals Madonna het heeft wel mooi, maar dit is weer iets TE

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Ainne schreef op 09 september 2010 @ 15:52:

Mijn vriend griezelt echt van spleetjes tussen tanden.Is anders hardstikke makkelijk als je spaghetti eet hoor, slurp....
quote:Vl43inder schreef op 09 september 2010 @ 16:25:

Het verbaast me eerlijk gezegd dat zovelen een spleetje tussen de tanden zo negatief beoordelen. Ik heb er zelf eentje en ik heb er nog nooit iets negatiefs over gehoord, integendeel zelfs, ik krijg wel eens complimenten over mijn gebit.Helemaal mee eens !
quote:DeKenau schreef op 09 september 2010 @ 15:08:

[...]

Jouw wimpers zijn zo lang dat ze boven je wenkbrauwen uitkomen?

Meid, dat is niet een van de 7 schoonheden, maar een wereldwonder! ( Ik wist echt niet dat je zulke lange wimpers kon hebben)T is toch echt waar, en het ziet er niet uit kan ik je verzekeren. Mascara ligt hier dus al jaren te verstoffen in de badkamerkast..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
1. Kuiltjes in de bovenbenen

2. Krullend haar met onbestemde kleur (lees beginnend grijs) en grijs/groene ogen

3. Korte stompjes wimpers door in gewrijf in ogen door hooikoorts

4. Ontstoken ogen (door hooikoorts)

5. Eén bovenlip (gelukkig)

6. Sproeten

7. Spleetje tussen je benen (mijn bips)

Ik kan geloof ik wel inpakken....
Nope
Mijn dochtertje heeft ze -op 1 na- allemaal! Ze mist alleen dat spleetje, of telt een fietsenrekje ook?

In ieder geval, ik wist het altijd al: ze is echt zooo mooi

Fijn dat ik dat nu officieel bevestigd zie in dit lijstje, het ligt dus niet alleen aan mij, ik ben dus echt geheel objectief
Djeeezzz, heb ze alle 7! Ben alleen wel godsgruwelijk lelijk
This is not kosher!
Ik heb: 1, 3, 4 en 6. Ben ook best tevreden!
1. Kuiltjes in de wangen

4. Amandelvormige ogen

6. Sproetjes

ik heb alleen twee.

ik vind 1, 5 en 7 zelfs erg lelijk, zeker niet 1 van de 7 schoonheden!
ik vind trouwens blond haar met bruine ogen wel de allermooiste uit het rijtje!
Ik heb 4 + 6.

Had ook 7, maar dat is verholpen... zoiets vind ik absoluut niet mooi.

Waarom vallen 'volle lippen' niet onder die 7? En dan die tandspleet weglaten

Wellhello, 31 minuten geleden

Djeeezzz, heb ze alle 7! Ben alleen wel godsgruwelijk lelijk

Dus niet hè! :D
quote:roermondse schreef op 09 september 2010 @ 17:08:

1. Kuiltjes in de wangen

4. Amandelvormige ogen

6. Sproetjes

ik heb alleen twee.

ik vind 1, 5 en 7 zelfs erg lelijk, zeker niet 1 van de 7 schoonheden!Huh .... kuiltjes in wangen erg lelijk?
ze is gek Bergje, gewoon jaloers
Ik heb 2 en 6. En dan heb ik 2 ruim gerekend, want ik heb lichtgroene ogen. Maar dat vind ik eigenlijk mooier dan blauw

En voor de rest moet ik het hebben van mijn mooie persoonlijkheid en sprankelende borsten. Of omgekeerd.
Ik heb kuiltjes(maar alleen als ik lach) en sproetjes(voornamelijk op neusbrug.)
I choose happy!
Geldt een puist op je kin als voldoende voor nummer 5? Wel toch?
spleetje tussen mijn voortanden, maar die is in de loop der tijd wel kleiner geworden.

amandelvormige ogen, die dan wel weer iets naar beneden hangen.
Haha, nee hoor Lizzl was een grapje. Ik heb alleen heel lange wimpers, erg leuk maar niet zo handig met mijn bril! En in de zomer zit mijn neus vol met sproeten, maar die ziet er eerder een beetje vies uit, naar mijn mening.

Ik vind kuiltjes in de wangen altijd zo mooi! Het geeft een gezicht echt iets liefs, ben niet jaloers maar zou er geen nee tegen zeggen!

Geldt dit rijtje trouwens ook voor mannen?
This is not kosher!
4 en 6 en als puber vond ik het vreselijk. heb er alles aan geprobeerd te doen mn sproeten te bleken. Zonder resultaat uiteraard. Later kreeg ik steeds te horen dat mn sproetjes schattig zijn en ik mooie ogen heb, ben er nu wel blij mee.
hoort een kuiltje in de kin er ook niet bij?
Nee, want dat is niet mooi, lundaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven