Mode & Beauty alle pijlers

De 7 schoonheden

09-09-2010 14:14 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens van de 7 schoonheden gehoord.

1. Kuiltjes in de wangen

2. Donker haar en blauwe ogen of blond haar en bruine ogen

3. Lange gekrulde wimpers

4. Amandelvormige ogen

5. Moedervlek op je bovenlip

6. Sproetjes

7. Spleetje tussen je tanden

Welke schoonheden heb jij? Misschien vind je iets anders aan jezelf ook wel erg mooi of iets waar je in ieder geval trots op bent. Vertel het hier!

Ik heb nummer 2 (blond en bruine ogen), 5 en 6. Geen complete 'schoonheid' haha. Zullen er mensen zijn die alles hebben?

Ik dacht trouwens dat lange benen ook een van de schoonheden was, dan had ik er 4 gehad haha
Als je ze alle 7 hebt zie je er volgen mij nogal freakerig uit....
Ik heb 4&7, man heeft 2&7, grappen zijn nooit van de lucht...

Dochter heeft ook 7 als haar voortand door is niet meer
Mijn jongste is heel mooi, die heeft heel veel spleetjes tussen d'r tanden.

Jammer dat er straks weer tanden groeien.
Volgens mij zijn wij als lompe Hollanders niet zo goed voor die lijstjes. Ik denk dat veel oosterse vrouwen veel meer van die schoonheden hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vind een diasteem oftewel spleet tussen tanden echt niet mooi. Hele volksstammen lopen met een beugel om dat tegen te gaan.

Oh en ik heb een klein moedervlekje net boven de lip... Of dat nou mooi is, vind van niet hoor.
k heb 1,2,3,4 en 6

maar heb vooral sproetjes in de zomer...

maar of ik nou een schoonheid ben, dat weet ik niet.
a docter a day keeps the apple away
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 14:46:

Volgens mij zijn wij als lompe Hollanders niet zo goed voor die lijstjes. Ik denk dat veel oosterse vrouwen veel meer van die schoonheden hebben.Ik vind de oosterse wereld bevolking toch niet zo mooi.
quote:marmul schreef op 09 september 2010 @ 14:47:

maar of ik nou een schoonheid ben, dat weet ik niet.Nou, ik heb er geen 1 van de lijst, maar ik ben me toch een lekker ding
Nou ja, 10 jaar geleden dan
Sleet tussen mijn voortanden is voor veel geld rechtgetrokken :O

(maar liever zonder spleet dan een schoonheid bezitten :D)

moedervlekken kan ik ook nooit als mooi benoemen eigenlijk.

ik heb alleen gekrulde wimpers maar niet erg lang.

Nou ja lelijk zijn is ook een kunst :P (en ik kan mij ook helemaal niet vinden in deze lijst ook)
Ik vind de Oosterse vrouwen wel mooi, net als de Zuidamerikaanse. Net iets vrouwelijker...
1,3,4 en 6

Tel daar lange benen, kleine voeten, dikke memmen en een grote bek bij op en ik kan zo door voor Miss Universe
quote:Maleficent schreef op 09 september 2010 @ 14:42:

Als een spleetje gezien wordt als schoonheid waarom moet iedereen dan aan de beugel die een spleetje heeft Omdat die schoonheid te niet word gedaan zodra je begintsss tsse prraatsssen
Ik heb

1. (alleen als ik lach)

2. van origine.... nu ben ik grijs en verf ik het

3. Jippie

4. Jippie

Verder heb ik overal moedervlekken, behalve op mn bovenlip
quote:dangeensuus schreef op 09 september 2010 @ 14:54:

1,3,4 en 6

Tel daar lange benen, kleine voeten, dikke memmen en een grote bek bij op en ik kan zo door voor Miss Universe Fotoooooooooooo! Je kan net zo goed een man zijn, klein, dik, blond vlassig haar, bierbuik, worstenvingers..
Bergje, als je kuiltjes in je wangen hebt terwijl je niet lacht ben je een van de zeven wereldwonderen
quote:Turkooiss schreef op 09 september 2010 @ 14:57:

[...]

Fotoooooooooooo! Je kan net zo goed een man zijn, klein, dik, blond vlassig haar, bierbuik, worstenvingers..Stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
- Wel kuiltje in mijn kin, maar niet in mijn wangen.

- Als ik het niet zou verven: melkboerenhondenhaar (dus nee)

- Enorm lange gekrulde wimpers, met mascara zie je goed dat ze boven mijn wenkbrauwen uitkomen, zonder niet, veuls te blond.

- Mooie amandelvormige ogen, dat weer wel (hoera!)

- Geen moedervlekken in mijn gezicht.

- Zo'n enorme berg sproeten (zomer en winter) dat het vast niet meer bij de zeven schoonheden hoort: t is meer een vlekkerig effect...

- Goddank geen spleetje: dat vind ik zo niet mooi!

Dus nee, ik zal de Miss Universe niet winnen, maar helemaal ongelukkig ben ik daar ook niet mee hoor
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
1, 2 en 7! best een goede score. Maar met het spleetje tussen mijn tanden ben ik nooit blij geweest. Heb er nooit een beugel voor gehad, Madonna had het ook :-)
Ik heb alleen 7, slis niet en ben ook niet wanstaltig.
Moet die moedervlek boven je lip? heb er eentje onder m'n lip. Hoevaak mensen niet zeggen dat ik iets op m'n gezicht heb en het eraf willen vegen..
Whee, ik heb er geen. Tellen grote borsten wel, please? En een kuiltje in je kin, maar dat staat ergens anders voor:)
1, 3, 6, 7 . .. maar een schoonheid zou ik mijzelf nou nooit noemen. Ja, mooi maar schoonheid vind ik ook weer zo... ja, overdreven?!

En toch ben ik knap!
quote:Hasse88 schreef op 09 september 2010 @ 15:01:

- Enorm lange gekrulde wimpers, met mascara zie je goed dat ze boven mijn wenkbrauwen uitkomen, zonder niet, veuls te blond.

Jouw wimpers zijn zo lang dat ze boven je wenkbrauwen uitkomen?

Meid, dat is niet een van de 7 schoonheden, maar een wereldwonder! ( Ik wist echt niet dat je zulke lange wimpers kon hebben)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven