De 7 schoonheden
donderdag 9 september 2010 om 14:14
Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens van de 7 schoonheden gehoord.
1. Kuiltjes in de wangen
2. Donker haar en blauwe ogen of blond haar en bruine ogen
3. Lange gekrulde wimpers
4. Amandelvormige ogen
5. Moedervlek op je bovenlip
6. Sproetjes
7. Spleetje tussen je tanden
Welke schoonheden heb jij? Misschien vind je iets anders aan jezelf ook wel erg mooi of iets waar je in ieder geval trots op bent. Vertel het hier!
Ik heb nummer 2 (blond en bruine ogen), 5 en 6. Geen complete 'schoonheid' haha. Zullen er mensen zijn die alles hebben?
Ik dacht trouwens dat lange benen ook een van de schoonheden was, dan had ik er 4 gehad haha
1. Kuiltjes in de wangen
4. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
Welke schoonheden heb jij? Misschien vind je iets anders aan jezelf ook wel erg mooi of iets waar je in ieder geval trots op bent. Vertel het hier!
Ik heb nummer 2 (blond en bruine ogen), 5 en 6. Geen complete 'schoonheid' haha. Zullen er mensen zijn die alles hebben?
Ik dacht trouwens dat lange benen ook een van de schoonheden was, dan had ik er 4 gehad haha
donderdag 9 september 2010 om 16:03
Ik heb kuiltjes, blond haar/bruine ogen, lange wimpers die niet heel recht zijn maar ook niet heel krullend, amandelvormige ogen, een moedervlekje bij m'n neus (heel charmant - gelukkig is ie klein), een paar sproetjes en helaas ook een minispleetje tussen m'n voortanden, omdat ik geen zin had om terug te gaan naar de orthodontist toen m'n spalkje los ging. Ja met een beetje fantasie kom ik een heel eind met die schoonheden. Helaas ben ik keilelijk, dat dan wel weer.
donderdag 9 september 2010 om 16:34
quote:Vl43inder schreef op 09 september 2010 @ 16:25:
Het verbaast me eerlijk gezegd dat zovelen een spleetje tussen de tanden zo negatief beoordelen. Ik heb er zelf eentje en ik heb er nog nooit iets negatiefs over gehoord, integendeel zelfs, ik krijg wel eens complimenten over mijn gebit.Helemaal mee eens !
Het verbaast me eerlijk gezegd dat zovelen een spleetje tussen de tanden zo negatief beoordelen. Ik heb er zelf eentje en ik heb er nog nooit iets negatiefs over gehoord, integendeel zelfs, ik krijg wel eens complimenten over mijn gebit.Helemaal mee eens !
donderdag 9 september 2010 om 16:35
quote:DeKenau schreef op 09 september 2010 @ 15:08:
[...]
Jouw wimpers zijn zo lang dat ze boven je wenkbrauwen uitkomen?
Meid, dat is niet een van de 7 schoonheden, maar een wereldwonder! ( Ik wist echt niet dat je zulke lange wimpers kon hebben)T is toch echt waar, en het ziet er niet uit kan ik je verzekeren. Mascara ligt hier dus al jaren te verstoffen in de badkamerkast..
[...]
Jouw wimpers zijn zo lang dat ze boven je wenkbrauwen uitkomen?
Meid, dat is niet een van de 7 schoonheden, maar een wereldwonder! ( Ik wist echt niet dat je zulke lange wimpers kon hebben)T is toch echt waar, en het ziet er niet uit kan ik je verzekeren. Mascara ligt hier dus al jaren te verstoffen in de badkamerkast..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 9 september 2010 om 16:44
1. Kuiltjes in de bovenbenen
2. Krullend haar met onbestemde kleur (lees beginnend grijs) en grijs/groene ogen
3. Korte stompjes wimpers door in gewrijf in ogen door hooikoorts
4. Ontstoken ogen (door hooikoorts)
5. Eén bovenlip (gelukkig)
6. Sproeten
7. Spleetje tussen je benen (mijn bips)
Ik kan geloof ik wel inpakken....
2. Krullend haar met onbestemde kleur (lees beginnend grijs) en grijs/groene ogen
3. Korte stompjes wimpers door in gewrijf in ogen door hooikoorts
4. Ontstoken ogen (door hooikoorts)
5. Eén bovenlip (gelukkig)
6. Sproeten
7. Spleetje tussen je benen (mijn bips)
Ik kan geloof ik wel inpakken....
Nope
donderdag 9 september 2010 om 16:49
donderdag 9 september 2010 om 17:08
donderdag 9 september 2010 om 17:47
quote:roermondse schreef op 09 september 2010 @ 17:08:
1. Kuiltjes in de wangen
4. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
ik heb alleen twee.
ik vind 1, 5 en 7 zelfs erg lelijk, zeker niet 1 van de 7 schoonheden!Huh .... kuiltjes in wangen erg lelijk?
1. Kuiltjes in de wangen
4. Amandelvormige ogen
6. Sproetjes
ik heb alleen twee.
ik vind 1, 5 en 7 zelfs erg lelijk, zeker niet 1 van de 7 schoonheden!Huh .... kuiltjes in wangen erg lelijk?
donderdag 9 september 2010 om 19:37
Haha, nee hoor Lizzl was een grapje. Ik heb alleen heel lange wimpers, erg leuk maar niet zo handig met mijn bril! En in de zomer zit mijn neus vol met sproeten, maar die ziet er eerder een beetje vies uit, naar mijn mening.
Ik vind kuiltjes in de wangen altijd zo mooi! Het geeft een gezicht echt iets liefs, ben niet jaloers maar zou er geen nee tegen zeggen!
Geldt dit rijtje trouwens ook voor mannen?
Ik vind kuiltjes in de wangen altijd zo mooi! Het geeft een gezicht echt iets liefs, ben niet jaloers maar zou er geen nee tegen zeggen!
Geldt dit rijtje trouwens ook voor mannen?
This is not kosher!
donderdag 9 september 2010 om 19:44