T-huis
donderdag 9 september 2010 om 21:06
Wat was 'het' dan? En hoe wat waar weggehaald?
Ik heb moedervlekken laten weghalen die bij bhbandje op rug zaten en dus irriteerden. Toen wilde ik er ook een in gezicht laten doen maar dat doet huisarts niet zelf. Die verwees door naar dure niet vergoede plastisch chirurg, terwijl vriendin van me naar huidarts mocht en wel vergoed kreeg. M.a.w. mijn h.a. is een trut
Ik gun het je ook en duim. Moet toch lukken nu in deze ronde
Paarse Mier is nu geel/groene Mier en gaat goed
Ik heb moedervlekken laten weghalen die bij bhbandje op rug zaten en dus irriteerden. Toen wilde ik er ook een in gezicht laten doen maar dat doet huisarts niet zelf. Die verwees door naar dure niet vergoede plastisch chirurg, terwijl vriendin van me naar huidarts mocht en wel vergoed kreeg. M.a.w. mijn h.a. is een trut
Ik gun het je ook en duim. Moet toch lukken nu in deze ronde
Paarse Mier is nu geel/groene Mier en gaat goed
donderdag 9 september 2010 om 21:13
Het was een soort moedervlek die steeds groter en dikker werd. Huisarts heeft me naar dermatoloog doorverwezen en daar kwam ik dus vandaag om het te laten zien (dacht ik). Deze mevrouw zei meteen wat het was (een hele lange naam die ik meteen weer mocht vergeten) en daarna kreeg ik een spuit in mijn slaap en werd het eraf getsjakt.
Uhhhhh zei ik uhhhhhhhhh.
Uhhhhh zei ik uhhhhhhhhh.
donderdag 9 september 2010 om 21:32
Autsj een prik in je slaap, klinkt heel eng! Na zo'n ingreep toch bang om pleister weg te halen
Wat balen dat je afwijzingen blijft krijgen, het moet een keer goed komen!
Haha Mille mooie uitwerking op kinderen. Jammer van de papa verspreking!
Verjaardag was leuk en lekker de hele bevalling weer herbeleven. De tijd dat Cesar geboren werd zijn we dan weer straal vergeten (gelukkig maar, we leken wel 2 huilies ).
Wat balen dat je afwijzingen blijft krijgen, het moet een keer goed komen!
Haha Mille mooie uitwerking op kinderen. Jammer van de papa verspreking!
Verjaardag was leuk en lekker de hele bevalling weer herbeleven. De tijd dat Cesar geboren werd zijn we dan weer straal vergeten (gelukkig maar, we leken wel 2 huilies ).