Tips Zwarte Woud

09-09-2010 20:39 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik willen in oktober een lang weekend naar het Zwarte Woud om te vieren dat we 10 jaar bij elkaar zijn. Nu vroeg ik me af welke plaats leuk is om te verblijven en wat we absoluut moeten gaan zien. Misschien heeft iemand tips?

(Ik weet dat op google een hoop te vinden is, maar vind het erg leuk om ervaringen van anderen te lezen!)
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Niemand?
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Een vrij lelijke site, maar ik heb er wel wat tips vanaf gehaald: http://www.puntjes.de/zwarte_woud.htm

Wij zijn er erg kort geweest (2 volle dagen, waarvan het er 1 regende), maar zijn een dag naar de Titisee geweest (in de regen, niet leuk, zonder regen is het vast leuker) en een dag naar de Feldberg. Die laatste is echt een aanrader, je kunt er makkelijk parkeren, gondel of lopend omhoog en dan kun je ook nog een toren op voor een nog mooier uitzicht.

Freiburg hadden we geen tijd voor, maar wilden we eigenlijk wel heen.

Wij zaten in Bernau, maar daar zou ik als ik jou was niet met z'n tweeën gaan zitten (wij waren met 2 kleine kinderen), er is niet veel te beleven.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Met z'n tweetjes in Plattenhof in St Peter. Even googlen, kost 27 euro per nacht, ziet er keurig uit, geweldige ligging en je kan overal naar toe. Titisee is zonder regen idd leuk, Freiburg geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven