Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Haha wat leuk dat dochterlief het heerlijk vind om alles te ontdekken wat mama doet.Zeker verf in haar haar .

Curves is speciaal voor vrouwen. (niet echt mijn pakkie aan) Maar dat zijn half uur sessies die alleen vrouwen doen op bepaalde machines.

http://www.curvesinformat...er=GO&Subreferrer=GFBrand

Ik ga liever naar een gewone sportschool ,maar zo is er natuurlijk voor ieder wat .

Ik kan je alleen zeggen dat wij geen sportschoenen aan mogen die buiten gedragen zijn.En met tennis enz.mag je geen zwarte onderzool hebben vanwege al de zwarte strepen op de lichte vloeren met een partijtje squash of tennis. Dus ik denk dat je dat het beste na kunt vragen bij je eigen sportschool.
Ik ben ook volgens mij niet het curves type..Ik heb ons opgegeven bij LA fitness..het zag er netjes en goed uit..en goedkoper dan al die anderen die ik heb gezien. Ik vind het eigenlijk ook wel logisch dat je binnen andere schoenen moet dragen..Ik hoop dat mijn man zo thuis komt, ik moet zo naar de kapper..wij zetten vandaag al wat huisjes op..ha ha..lijkt wel gezellig s'avonds..
Hahah gezellig inderdaad.ik vind het ook altijd wel een gezellige tijd van het jaar . Misschien leuk voor je kinderen op www.tvopjepc.nl is het sinterklaas journaal.

Ik zit hier bij FitOne.. lekker dichtbij .Zo nu ga ik eens mijn lunch maken
Ik las zopas ergens op internet dat de sint van het paard was gevallen..ha ha ha. Ik ben naar de kapper geweest en het is gelukt gelukkig..dadelijk nog even met zijn alles de hort op. Het weer is hier vandaag mooi, het is zelfs niet koud buiten..onvoorstelbaar dat het al bijna december is.
Goedenmorgen,

Bloem dat heb ik ook gezien. Vond het best zielig voor het paard. Het was helemaal in de stress.

Vandaag gezellig shoppen.Is ook wel weer leuk. Even bekijken wat er allemaal is voor buitenversiering voor de kerst.

Fijne dag allemaal.
Kodak, ik vond het voor het paard ook zielig dat hij zo door zijn benen was gezakt..maar ik had het hoofd van de sint weleens willen zien. Ik weet nog niet wat we vandaag gaan doen, we zijn nog niet zo heel lang uit bed.

Het tafeltje met de huisje staan er, ik moet er nog even een kleedje of zo bij zoeken, crepepapier heb ik hier nog nooit gevonden..kennen ze dat hier wel?
Hallo Bloem.ja ze kennen dat wel maar je moet dan even kijken bij jo anns fabrics (bij de stationaries section) of bij Michaels http://www.michaels.com/art/online/home

Of Ben Franklin

http://www.bfranklincrafts.com/

Soms in de tijd van kerst of een andere holiday hebben ze het ook bij target /walmart/Kmart
Crea Kodak is vandaag weer goed opdreef, goedenmorgen dames. Kom net mijn bed uit rollen. We hebben gisterenavond een gezellig spelletjesavondje met vrienden in San Ramon gehad. Een beetje ontspanning is altijd goed in het weekend, vanmiddag is het weer eens tijd om richting Napa te rijden om zo de wijn voorraad weer een beetje aan te vullen.
Goedenmorgen. Jaja ik weet erg vroeg maar werd uit bed gebeld om te werken. Jippieeeeeeeeeeeeee.. (Veel te vroeg) Dus dat wordt een lange dag .

Gisteren lekker wezen winkelen en dus ook weer vanalles aan mijn vingers blijven plakken.Nou kom op Kodak koffie en GO.!

Fijne dag allemaal.
Een goedenavodn zou ik zeggen, vanmorgen in een hurry dus er kwam niets om te posten. Het wordt hier vrij chilli in de Bay Area, hoger dan 60 Fahrenheit hoeven wij hier verlopig niet te verwachten. Zo nu maar eerst naar massagebank, kijken of men mij lijf weer eens los kunnen maken.
Ik had ook wel een druk dagje, ik dacht eerst mijn zoon nog een dagje thuis te laten. Maar om half tien kreeg hij ruzie met zijn zus..dus ik dacht hup in de kleren en naar school ermee..ha ha..wel twee uurtjes laat..

Verder ben ik vanmiddag ook nog even de hort op geweest, ik kwam in een stortbui terecht..tjeetje dan veranderds de snelweg ook snel in een hel.

Kodak zal nog wel aan het werken zijn en SFO ligt op een bank..
Inderdaad ik lag op de bank bij de NL buff die massages geeft. Dus we hebben tijdens de pijniging (het zat echt goed vast) lekker flinke zitten ouwe hoeren en dat was toch wel weer even lekker. Afgelopen weekend had ik al van de schat appelflappen gehad dus met het Hollandse onderonsje gaat het goed.
Hallo allemaal,

Zo dat was me een lange dag en geraden bloem.Ik was even op de bank gaan liggen om even te "relaxen" en dat heb ik gedaan hoor .

Nog twee dagen dan is het thanks giving. Dan heb ik nog een drukke dag . Maar wel gezellig.

Het waait hier op het moment erg hard,maar het is droog. Gisteren was dat wat anders toen hadden we regen . En dan nog denken mensen lekker hard te scheuren met alle gevolgen van dien.

Bloem ik kan me voorstellen dat je dacht van "die gaat naar school".

En ach twee uurtjes te laat moet kunnen.

Hier zijn de kinderen vrij voor de thanks giving.

SFO heerlijk zo'n massage ik ben jaloers op je .En dan ook nog appelflappen gegeten ook. (turn overs hier) heerlijk.Ik ga vanmiddag als het goed is een appeltaart bakken. Maar wie weet komt er wel weer wat tussen.

Even een kopje koffie pakken om wat wakker te worden.
Ook een goedenmorgen allemaal, de dag kan weer beginnen. De eerste kop koffie is reeds verleden tijd en geniet nog even van mijn Calve Pindakaas voordat de pot op is.

Die massage deed inderdaad goed Kodak, en ben bang dat ik over paar weken weer ga want ik heb eindelijk weer eens fatsoenlijk geslapen. De pijn was de afgelopen weken ondragelijk maar ja ben te eigenwijs om direct een afspraak te maken. Oke het is hier nu 43 Fahrenheit (6 Celcius) en verdomd Chilli. Maar zie de zonnige zijde dat het net zo strallend blauw is als normaal, ten minste als de FOG weg is gebrandt.
Hier zijn we ook allemaal weer in de kleren. Nog twee daagjes en dan hebben we allemaal een lang weekend...Het weer is hier best goed, de zon schijnt we mogen niet mopperen.

SFO..ben jij een echte pindakaas fan..Skippy smaakt ook wel goed..

Kodak..rustig aan doen..ik ga dadelijk op pad voor crepepapier..ik ben benieuwd.

Nu dus eerst op pad voor wat kerstspullen, en vlees voor de bitterballen..
Bloem mag een zeikerd zijn maar ik heb de Skippy alleen maar voor echte noodgevallen in de kast. Dus ja, ik ben een echte pindakaas gek. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik het alleen 's morgens op mijn brood smeer.

Bah lang weekend, sorry dames maar ik kan er alleen maar van genieten als ik deze dagen krijg uitbetaald. En inderdaad dat kan ik op mijn buik schrijven. Moet overigens wel zeggen dat ik er een fijne dag van ga maken maar dat ik vrijdag- morgen waarschijnlijk toch nog wel even aan het werk ga.

Zo het is voormij vandaag de beurt om te koken dus ik ga maar eens lekker simpel zuurkoolstampot maken, past namelijk goed bij dit weer.
Een geslaagde actie, de zuurkoolstampot was jammie.
Skippy pindakaas erg zoet.. ik vind dan adams wel lekker.maar als ik Pindakaas of almond in huis heb dan is het uit de machine van echte pinda's en almonds. Dat is voor mij de lekkerste en geen zout of suikers.

Hmmmmzuurkool stampot,met lekkere spekjes en rookworst HEERLIJK.

Vandaag heb ik met mijn man Thanks giving omdat ik morgen werk Dus vandaga gaat the turkey in de oven en heb ik voor hem sweet potatoes en apple pie of pumkin pie. We gaan er lekker wat van maken.

Wat gaan jullie doen met thanks giving?

Happy Thanks Giving.

Deze keuken "princess" staat dadelijk in de keuken. (na twee koppen of koffie moet eerst even wakker worden)

Ps Bloem ben je geslaagd voor het crepe papier?
SFO...eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met pindakaas..we hebben het in huis voor mijn zoon..probeer toch van het lange weekend te genieten..

Kodak..nee geen crepe papier..vorig jaar was ik ook al op pad geweest..Ik gooi er wel een kleedje over..

Mijn man gaat kalkoen maken, veel bijzonders doen we niet. Gisteren werd mijn dochter ziek, ze had zelfs koortsstuipen. Vannacht heeft ze bij mij in bed gelegen en mijn man in haar bed..ik heb zelf ook geen oog dicht gedaan. Gelukkig lijkt ze nu weer op te knappen.

Heb jij nog een lekker kalkoenrecept, die van het vorig jaar kan ik niet meer vinden.
Bloem ik heb een turkey without stuffing. (ik vind stuffing echt niet lekker)

Maar wat ik meestal doe en vandaag weer gedaan heb is .

Half kopje olie (olive oil)

Chicken broth ( 1 cup)

1 cup terriyaki saus

3 teentjes garlic (knoflook) smashed

Fresh ginger smashed

Red peppers (3) je hebt kinderen dus even bekijken hoe spicy je het wil

5 spices (kun je zo kopen in elke supermarkt.(eetlepel

1 eetlepel kerriepoeder

Heerlijk alles onder elkaar en dat insmeren.Nachtje laten zitten.De oven in en dan afbakken. De laaste 15 minuten haal ik de turkey even uit de oven om er ananas schijven op te leggen en deze de laaste 15 minutenjes mee te bakken.

Dan de laatste vijf minuutjes bestrooien met almond stukjes en deze meebakken.Wat sap van de ananas erover strooien. En klaar is mijn Aloha turkey.was een grote hit vorig jaar bij mijn schoonouders. Ook de kinderen vonden het lekker met zoete broodjes.

He bah wat vervelend dat nu je dochtertje ziek is .Je zal nu wel moe zijn met zo'n nacht. Zorg dat je jezelf niet voorbij loopt en neem ook de tijd voor jezelf.Al is het maar een half uurtje voor jezelf.
Kodak, we gaan jouw recept maken..we houden ook niet stuffing..een keer gedaan nooit weer. Mijn man gaat vanavond booschappen halen, ik ga er nog even uit voor een leuk boek..eet smakelijk alvast voor jullie..

SFO..ook weer thuis?

Milou, wat staat er bij jullie op het programma??
Ik ben inderdaad weer thuis, en zoals velen vroeger dan normaal. Iedereen op de bouw moest vandaag nog een klere eind rijden om naar de familie te gaan behalve ik. Nee ik hoef morgen alleen maar kruipend terug te komen van de achterbuurtjes, erg vervelend. Ging voor de gein vanmorgen nog even op de weegschaal staan en dacht damn ik moet die Turkey maar overslaan. De buurvrouw staat erop dat zij alles klaar maakt voor morgen en had vandaag al vrij genomen ivm de voorbereidingen. Sfo-vrouw heeft voor vrijdag een hele koelbox met eten in de badkuip klaar staan. Met andere worden, ik ga gewoon genieten en laat mij verwennen.

Goedenmorgen allemaal. Ik maak me op voor een drukke dag .

Allen een fijne dag.

En SFO je gewoon laten verwennen. Doe maar wat aan die weegschaal later. haha.

Bloem ik hoop dat je turkey zal smaken.De mijne was gisteren OVER HEERLIJK.

Have a nice day you all!
De turkey staat in de oven, de knoflook ruik je overal..ha ha..Ik denk dat het wel lekker zal smaken Kodak..

Ik ga dadelijk eerst nog even sporten, ben de hele nacht met mijn dochter bezig geweest gelukkig gaat het nu weer beter..

SFO..met zulk dagen kun je beter de weegschaal ontlopen..ben je gegroeid sinds je in de VS bent??

Voor jullie ook allemaal een mooie dag..
En ja daar ben ik ook weer, Happy Thanks Giving luitjes.

Werd vanmorgen al rond half zeven uit gebeld door de dame van de bank in NL. Geen probleem want onze biologische klok zij toch al, we zijn wakker. Daarna heb ik sfo-vrouw maar eens direct een kopje koffie gemaakt, dat gebeurt meestal andersom vandaar.

Bloem mijn gewicht was eigenlijk afgenomen sinds dat ik hier woon echter mijn laatste tochtje NL heeft toch wat meer vulling gegeven. Mmm dat dagelijkse sporten komt voor 99,9% bij mij niets van terecht ook al heb ik een card van de gym. Had het genomen om lekker te gaan zwemmen maar daar is de afgelopen maanden weinig van terecht gekomen. Ben blij dat ik 's avonds thuis ben .

Heb zo net even de krant van de driveway gehaald en zien of ze morgen nog leuke aanbiedingen hebben op Black Friday. Bij ons gaan de winkels rond 4-5uur morgenvroeg los voor de Kick off van de kerst inkopen. Zou graag een Tom Tom willen scoren zodat ik straks per 1 Januari 2008 handsfree kan bellen ipv met zo'n dullig oorsetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven