Ernstige Webcam-Spanjaard obsessie

10-09-2010 11:03 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Het is eigenlijk om me kapot te schamen..Eerst even wat achtergrondinfo

Een maand of 7/8 geleden was ik ziek thuis en lichtelijk depressief ( zoals half nederland van het al te koude weer) Vond mezelf erg zielig en triest vooral ook, omdat ik in plaats van me een Happy Single Mum te voelen, wel erg behoefte had (en nog heb ) aan een lekkere fijne liefdevolle uitermate welgevormde niet al te preutse, doch stijlvolle man die dan ook nog eens zo geweldig was dat ik hartsikke verliefd zou worden . etc etc. Etc ..

Kan gebeuren dacht ik nog dat ik me zo voel, is ook wel logisch. Zeker omdat ik 2 jaar geleden kordaat had besloten dat het maar eens afgelopen moest zijn met al die halfslachtige relaties, die ik me min of meer maar liet aanleunen omdat het wel zo makkelijk was.

Ik was dus ziek en thuis en al surfend op het www kwam ik via via bij een webcam-communitysite terecht, ik durf de naam niet te noemen want het is echt enorm verslavend..

Ik leerde daar mensen van over de hele wereld kennen , nou ja kennen is een groot woord. Ik kreeg zoveel aandacht van mannen en vrouwen, iedereen was aardig vond me leuk, en mooi , en fantaaaastisch. Kon lekker beetje flirten hoefde me geen zorgen te maken dat er dan ook ineens iemand voor mijn deur stond , waar ik wat mee moest. Het was veilig want ver van mijn bed. Kon gewoon mezelf zijn, en ik hoefde er de deur niet voor uit. En toch wel erg opwindend..

Ik hoorde hier en daar dat er ook wat internationale relaties waren ontstaan maar daar moest ik erg om lachen ..(wat een onzin dacht ik , je wordt toch zeker niet verliefd op iemand die je alleen maar via de webcam ziet)

Tja..

Toen kwam ik dus mijn internetspanjool tegen, overigens net op het moment dat ik had aangekondigd wel weer een beetje klaar te zijn met het hele web-cam-community-gebeuren, hij haalde me soort van over, gaf me zijn email adres ..en eigenlijk was hij toch ook wel heel erg aantrekkelijk..ergens tussen dat moment ( rond maart) en het wereldkampioenschap is het gebeurt.. Ik raakte volledig maar dan ook volledig in de war van de beste man..( die overigens al 7 jaar te vinden was in deze community..) en nou ja .. hij vond me ook wel leuk, onze contacten waren ontzettend prikkelend en spannend en ook heel romantisch ..( klinkt idioot maar toch is het zo) Maar ik had voortdurend het idee dat ik niet helemaal exclusiviteit kon verwachten.. logisch ergens.. maar ook vervelend omdat hij mij steeds vroeg of ik ook met anderen camde, dus kennelijk wel een soort clai legde , wat ik dan weer uitlegde als "hij vind me echt leuk" Hij was nogal wisslend in gedrag, kon niet helemaal hoogte van hem krijgen ..hij baalde r ook enorm van dat hij mij wel zijn echtenaam en emailadres had gegeven, hij doet iets met muziek, wat dat is weet ik nog steeds niet,zijn gegevens zijn op het internet stevig afgeschermd

Vorige week heb ik hem op de man af gevraagd, waarom hij zo wisslvallig is.. .

Hij heeft ook gevoelens voor iemand anders, vertelde hij me...Zucht.. enig speurwerk leverde op dat die iemand anders waarschijnlijke een Russische mevrouw is. Het stomme is dat ik in plaats van mijn wonden te likken .. eigenlijk alleen nog maar meer gedreven ben om hem op t sporen en een of ander actie op te zetten.. Want ja hoe groot is de kans dat hij haar ooit in levende lijve gaat zien? ..Spanje is tenslotte maar een paar uur vliegen vanaf NL, toch ? of draaf ik nu door?

Ik ben verdrietig maar ook strijdlustig.. ik wil hem zo graag ontmoeten.. ergens ben ik er van overtuigd dat hij van gedachten veranderd..

Tja het is natuurlijk om me kapot te schamen, dit vertel je niet zo makkelijk aan iemand het is eigenlijk een beetje genant Maar ik heb me in jaren niet zo gevoeld als nu.. dat betekent toch ook wel wat..?

Inmiddels is het 12 september.. En het is me gelukt om geen achterlijke acties meer te ondernemen.

Ben nu vanaf vrijdag niet meer op webcam-chat-community-dinges geweest, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het wel moeilijk vind.

In de comments lees ik hier en daar de vraag, en vooral verwondering over het feit dat je zo in de ban kan zijn van iemand die je niet in levende lijve hebt ontmoet. Ik weet het zelf ook niet.. Kennelijk zijn zulke sterke emoties mensen vreemd, en als ik de comments goed lees, is vrijwel een ieder die heeft gereageerd altijd en ten alle tijde in staat om altijd rationeel te reageren. Blijkbaar heeft niemand zich hier ooit schuldig gemaakt aan gedrag waar je je eigenlijk voor schaamt en waarvan je bliksemsgoed weet dat het eigelijk niet deugt.

De reden om hier een topic over te beginnen was ook bedoelt om te kijken of mijn gedrag inderdaad zou "out of line" was.

En dat was het, in ieder geval volgens de comments hier.

Ik wil een ieder heel hartelijk bedanken voor de (on)nuttige tips en adviezen .. En Hans de kans is groot dat ik me altijd blijf afvragen wat er zou zijn gebeurt als ik wel had gehandeld naar de sterke gevoelens die ik had jegens De Spanjool.. maar ik kies er nu voor om hier niets mee t doen.

Bedankt allen
quote:HansHier schreef op 10 september 2010 @ 11:56:

[...]

Inderdaad, gewoon ontmoeten. Wat is een LDR ?Long Distance Relationship
quote:MisPixy schreef op 10 september 2010 @ 11:58:

[...]

Kijk ik kan het nu net zo goed wel vertellen, ( krijg toch gratis shock -therapy van je op dit moment) Ik dacht dus echt..of nou ja ik dacht niet echt.. ik zag mezelf al soort van vrolijk elke maaand romantisch naar Valencia vliegen. Serieus! Ik had het al helemaal bedacht, wippen in Valencia geweldig toch?

Hoefde niemand last van te hebben.. Ok je mag nu stoppen met lachen.

Maar zoiets had ik wel voor ogen eigenlijk, dus.

Nu ik dit zo lees denk ik ook :" Kom eens terug op aarde" Was iets te ver doorgeschoten in mijn droom, maar hij ziet er ook zo enorm appetytelijk uit..

Het waren mijn hormonen, denk ik....Irina verblijft de komende maand weer in Minsk begrijp ik?
@ RASa wat is LDR?
Wippen in Valencia? Waarom niet wippen in Lutjebroek/Haarlem/Delft/Groningen/Middelburg of wat dan ook. Hoef je niet met het vliegtuig maar kun je gewoon met de trein. Of zoek het in je eigen woonplaats, kun je op de fiets.
@wuiles
Jeetje...

Kan me je gedachten wel voorstellen, maar wat doe je jezelf aan zeg!

Het is wat iemand hier al eerder meldde:

Hij sjouwt al 7 jaar op die site, denk je nou echt dat jij en die Russische de enige zijn in die 7 jaar?

Heel eerlijk van hem dat hij meldt dat hij gevoelens heeft voor een andere vrouw ook (voor zover je kunt spreken van echt gevoel).

Maar ik denk echt dat jij nu in een droomwereld leeft en echt veel te ver bent gaan doordraven.
lekker een beetje weg dromen over een zeer aantrekkelijke man, maar zodra je daadwerkelijk gaat denken dat het ook maar enigsinds meer zou kunnen worden dan dat het bij dromen blijft moet je wellicht Irina toe gaan voegen aan je dromen, of je moet een trio-tje kunnen waarderen en het feit dat hij al 7 jaar, ik herhaal, 7 jaar op deze site rond hangt....
Tijd om wakker te worden.
Maar hij was zooo leuk.. en hij zingt zulke leuke liedjes..

hij had van die mooie armen.. en hij had ook zo een sexy 3 dagen baard en .. hij was ook zo lekker nog net geen 30 ( hij is 29, ik ben 34 )

en hij zei allemaal spaanse dingen tegen me

( misschien wel een boodschappenlijst , geen idee).

Ok..dus to zover een latin lover..zucht.

Bedankt voor jullie pijnlijk nuchtere commentaren.

Opzoeken is geen optie want zo graag wil hij me niet..auw!!

Nu alleen nog van die hinderlijke verliefdheid af zien te komen.. wachten tot het is gesleten denk ik.

[...]

Ik dacht dus echt..of nou ja ik dacht niet echt.. ik zag mezelf al soort van vrolijk elke maaand romantisch naar Valencia vliegen. Serieus! Ik had het al helemaal bedacht, wippen in Valencia geweldig toch?

Sorry hoor, maar dit is toch wel zo lachwekkend! Ben blij dat je dat zelf ook in ziet, TO!

Snap out of it! Als je het niet voor jezelf doet, dan alsjeblieft voor je kind.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
klik

@ Twister..

Ja erg he? Dat ik me toch zo liet gaan..pffft..

Had 't allemaal bedacht..zo van nou mooi als mijn kind bij zijn vader is, kan ik mooi naar Spanje in het weekend .. ECht te erg!!!

WHAHAHAHAHA..

nou ja ik heb gewoon een iets te levendige fantasie ..

LOL @Spanish Guitar

Tjezzz.. ik word vandaag echt vreselijk uitgelachen om mijn Spaanse droom..zoals ik als schreef kan zo in het " hoe jezelf belachelijk te maken in 60 seconden"
quote:luna30v schreef op 10 september 2010 @ 12:21:

klik

[afbeelding]

You're killing me. Again.
quote:MisPixy schreef op 10 september 2010 @ 12:24:

nou ja ik heb gewoon een iets te levendige fantasie .. Ik ben de laatste die dát zal ontkennen
whooehahhahahahahh..

ach nou ja ... iedereen heeft wel eens een misser

dat was de mijne.
Pixy,

Als iedereen zo passief is als jij kan die man tien jaar op verschillende sites z'n geluk proberen, zonder ook maar ooit één van de dames te ontmoeten.

Zit iedereen fijn eenzaam thuis voor z'n schermpje. Jij in nederland, Julio in spanje en Natascha in rusland.

Heerlijk die romantische (lees: digitale) dromerijen in de veiligheid van de goede oude vertrouwde eenzaamheid.
Waarom heb je dit topic eigenlijk geopend? Je weet toch zelf ook wel dat het van de zotte is? Of had je net dat laatste zetje nodig?

Of verveelde je je de pleuris en dacht je: laat ik eens even een beetje lol trappen op het VF?
ehm Hans..

Is dit nou een pleidooi om mij naar Valencia te laten vliegen?
NIET DOEN!! Je leeft in een fantasie, die man heeft niet de beste bedoelingen met jou!!! (en ik neem aan dat je iemand zoekt die dat wel heeft???)

Als hij daar al 7 jaar rondhangt, weet hij precies hoe het spelletje gespeeld moet worden.........is een player eerste klas, geloof me!
quote:MisPixy schreef op 10 september 2010 @ 12:32:

ehm Hans..

Is dit nou een pleidooi om mij naar Valencia te laten vliegen?Geen pleidooi, meer een trap onder je achterste , richting Schiphol ja,
quote:Twister2010 schreef op 10 september 2010 @ 12:31:

Waarom heb je dit topic eigenlijk geopend? Je weet toch zelf ook wel dat het van de zotte is? Of had je net dat laatste zetje nodig?

Of verveelde je je de pleuris en dacht je: laat ik eens even een beetje lol trappen op het VF?

Ik had dit laatste zetje echt nog nodig.. zoals ik in de topic ook al schreef weet ik zelf ook heel goed hoe belachelijk het is..

Maar hoewel ik dat goed weet, had ik tot vanochtend toch weer noeste plannen om meneer op te sporen in Spanje.

Niet dat ik al echt bezig was met de uitvoering.. maar ik denk inderdaad dat ik mezelf hoe , vreemd het ook mag , klinken totaal aan het verliezen was in een idiote fantasie/verliefdheid.

`En zoals ik ook al schreef , vind ik verliefd worden dmv webcam nog steeds iets voor de sociaal gemankeerden...maar het is me wel gebeurd. En Nuchter worden lukte nog niet zo goed in mijn uppie.

dus vandaar ( hoewel als ik Hans zijn comment lees toch stiekem denk: "zal ik het gewoon doen?")
..
TO even een compliment voor je zelfspot en je humoristische manier van schrijven Over je situatie heb ik geen mening. Ik vlieg namelijk zelf al jarenlang elke maand naar Istanbul voor een wip, en doe dat met veel plezier. Lach ook vrolijk mee met de omstanders, mij allemaal best Maar goed, ik kom de deur nog wel eens uit, en heb geen kinderen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

[...]

Kijk ik kan het nu net zo goed wel vertellen, ( krijg toch gratis shock -therapy van je op dit moment) Ik dacht dus echt..of nou ja ik dacht niet echt.. ik zag mezelf al soort van vrolijk elke maaand romantisch naar Valencia vliegen. Serieus! Ik had het al helemaal bedacht, wippen in Valencia geweldig toch?

Hoefde niemand last van te hebben.. Ok je mag nu stoppen met lachen.

Maar zoiets had ik wel voor ogen eigenlijk, dus.

Nu ik dit zo lees denk ik ook :" Kom eens terug op aarde" Was iets te ver doorgeschoten in mijn droom, maar hij ziet er ook zo enorm appetytelijk uit..

Het waren mijn hormonen, denk ik....En dit vond je zelf niet een beetje een overdreven dure wip?
http://www.youtube.com/watch?v=FVBRvNk7EcM

*allemaaaaaaaaaaal*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven