Meisjesnamentopic!
donderdag 9 september 2010 om 23:35
Ik vind Sara mooi, Sarah nog mooier... ik heb gewoon een zwak voor die naam. Dus daarom zeg ik: Sara.
Maar Silke is ook mooi, dus echt veel heb je er niet aan. Ik zou kijken hoe het past bij de achternaam en of het van belang is dat de naam internationaal bruikbaar is. Succes! Je krijgt hoe dan ook een mooie naam voor je kindje, dat scheelt!
Maar Silke is ook mooi, dus echt veel heb je er niet aan. Ik zou kijken hoe het past bij de achternaam en of het van belang is dat de naam internationaal bruikbaar is. Succes! Je krijgt hoe dan ook een mooie naam voor je kindje, dat scheelt!
vrijdag 10 september 2010 om 11:46
quote:Janaa schreef op 08 september 2010 @ 23:57:
Ik ben nieuwsgierig naar wat jullie van de volgende namen vinden
:
Yana/Jana
Yara/Jara
Jente
Najla
Noura
Numa
Ik vind Yana en Najla de leukste. Najla zou ik alleen wel schrijven als Nayla, dan ziet het er wat minder buitenlands uit.
En wat vind je verder dan nog van:
Nahla
Juna
Nuri
Jenna
Yana/Jana
Yara/Jara
Jente
Najla
Noura
Numa
Ik vind Yana en Najla de leukste. Najla zou ik alleen wel schrijven als Nayla, dan ziet het er wat minder buitenlands uit.
En wat vind je verder dan nog van:
Nahla
Juna
Nuri
Jenna
vrijdag 10 september 2010 om 14:29
quote:missbreezer schreef op 08 september 2010 @ 20:34:
ik had al ff geleden gepost over jullie mening over een 2e naam voor een meid.ik had er maar 1 reactie op gehad (bedankt nog)
we weten nog niet wat de baby is qua geslacht, maar we twijfelen over de 2e naam voor een meid.
wat vinden jullie mooier? Alyssa of Alicia?
ivm herkenbaarheid kan ik niet de eerste naam neerzetten
Alicia.
:
Yana/Jana - LEUK!
Yara/Jara - niet zo
Jente - Mooi
Najla - Mooi, maar ik vind die j er zo raar in staan. Nayla?
Noura - Nee
Numa - Nee quote:Bobbien schreef op 09 september 2010 @ 18:56:
Wat vinden jullie:
Sara of Silke?Of wat vind je van Saron?
ik had al ff geleden gepost over jullie mening over een 2e naam voor een meid.ik had er maar 1 reactie op gehad (bedankt nog)
we weten nog niet wat de baby is qua geslacht, maar we twijfelen over de 2e naam voor een meid.
wat vinden jullie mooier? Alyssa of Alicia?
ivm herkenbaarheid kan ik niet de eerste naam neerzetten
Alicia.
Yana/Jana - LEUK!
Yara/Jara - niet zo
Jente - Mooi
Najla - Mooi, maar ik vind die j er zo raar in staan. Nayla?
Noura - Nee
Numa - Nee quote:Bobbien schreef op 09 september 2010 @ 18:56:
Wat vinden jullie:
Sara of Silke?Of wat vind je van Saron?
zaterdag 11 september 2010 om 18:25
zondag 12 september 2010 om 20:45
zondag 12 september 2010 om 21:43
quote:Marijn0311 schreef op 12 september 2010 @ 20:45:
Wat vinden jullie van Hannah? Kent iemand een gezin met een Hannah en verdere kinderen, misschien ook leuke namen voor mijn toekomstige zoon/dochter. Het mooie aan Hannah vind ik dat je 'm dus ook achterstevoren kan schrijven. 't Is Oudhollands en daar houd ik van. Ik vind het wel stijlvol en tijdloos. Ik ken idd ook broertjes/zusjes van een Hannah. Namelijk: Eva, Leah & Frans-Jan. Verder vind ik Sarah er ook wel bij passen.
Wat vinden jullie van Hannah? Kent iemand een gezin met een Hannah en verdere kinderen, misschien ook leuke namen voor mijn toekomstige zoon/dochter. Het mooie aan Hannah vind ik dat je 'm dus ook achterstevoren kan schrijven. 't Is Oudhollands en daar houd ik van. Ik vind het wel stijlvol en tijdloos. Ik ken idd ook broertjes/zusjes van een Hannah. Namelijk: Eva, Leah & Frans-Jan. Verder vind ik Sarah er ook wel bij passen.
zondag 12 september 2010 om 22:01