And this is the END
zondag 8 augustus 2010 om 15:53
Ben boos, verdrietig en teleurgesteld.............
Pas terug van vakantie met het gezin, nog een paar daagjes ergens anders geweest, partner gewoon werken. Bij thuiskomst blijkt dat hij het niet meer ziet zitten, stopt ermee.
Na 12 jaar is het op.
Er zijn heel veel dingen die ik wil zeggen maar kom er niet mee.
Voel me op, maar doe mijn best niet de hele dag te huilen voor de meiden (11 en 10)
Moet morgen weer aan het werk, gelukkig is mijn baas een goeie en kan ik wellicht na een paar uurtjes weer naar huis.
Moet zoveel regelen............hoe kom ik aan een woning, hoe ga ik het doen allemaal.
Heb net al op de site van woningnet zitten kijken en dat stemt me nou niet bepaald rooskleurig. We zitten nu in een koophuis en dat kan ik niet betalen, werk maar 3 dagen.
(ex)partner is me volledig behulpzaam, wilt zelf niets van het huis.
Ik sluit me aan bij de rij van mijn vriendinnen die me voor zijn gegaan, MAAR DAT WIL IK NIET. Ik wilde samen oud worden, hij ziet er geen heil meer in, het gevoel is over zegt hij. Er valt dus weinig meer te bepraten dan de regeling voor de meiden en het zoeken naar woonruimte.
Ik hoef hier niet weg, hij van mij ook niet, heb geen last van hem.
De woorden van mijn jongste galmen nog door mijn hoofd "waarom moet ons dat gebeuren" Het verdriet wat ze hebben doet zo'n pijn...............
Wie kan me nuttige info geven (vooral mbt wonen)
Punt is ook dat hij staat ingeschreven als hoofdbewoner, ik sta erbij (wonen al 12 jaar samen) maar hoe moet dat met een huis huren. En ik wil, vooral voor de meiden die geen makkelijke achtergrond hebben, niet te veel veranderen zoals woonomgeving.
En klinkt misschien uit de hoogte maar zit eindelijk in een huis met tuin en wil voor geen goud in een flat (die zijn hier trouwens zo vies en.....)
Pas terug van vakantie met het gezin, nog een paar daagjes ergens anders geweest, partner gewoon werken. Bij thuiskomst blijkt dat hij het niet meer ziet zitten, stopt ermee.
Na 12 jaar is het op.
Er zijn heel veel dingen die ik wil zeggen maar kom er niet mee.
Voel me op, maar doe mijn best niet de hele dag te huilen voor de meiden (11 en 10)
Moet morgen weer aan het werk, gelukkig is mijn baas een goeie en kan ik wellicht na een paar uurtjes weer naar huis.
Moet zoveel regelen............hoe kom ik aan een woning, hoe ga ik het doen allemaal.
Heb net al op de site van woningnet zitten kijken en dat stemt me nou niet bepaald rooskleurig. We zitten nu in een koophuis en dat kan ik niet betalen, werk maar 3 dagen.
(ex)partner is me volledig behulpzaam, wilt zelf niets van het huis.
Ik sluit me aan bij de rij van mijn vriendinnen die me voor zijn gegaan, MAAR DAT WIL IK NIET. Ik wilde samen oud worden, hij ziet er geen heil meer in, het gevoel is over zegt hij. Er valt dus weinig meer te bepraten dan de regeling voor de meiden en het zoeken naar woonruimte.
Ik hoef hier niet weg, hij van mij ook niet, heb geen last van hem.
De woorden van mijn jongste galmen nog door mijn hoofd "waarom moet ons dat gebeuren" Het verdriet wat ze hebben doet zo'n pijn...............
Wie kan me nuttige info geven (vooral mbt wonen)
Punt is ook dat hij staat ingeschreven als hoofdbewoner, ik sta erbij (wonen al 12 jaar samen) maar hoe moet dat met een huis huren. En ik wil, vooral voor de meiden die geen makkelijke achtergrond hebben, niet te veel veranderen zoals woonomgeving.
En klinkt misschien uit de hoogte maar zit eindelijk in een huis met tuin en wil voor geen goud in een flat (die zijn hier trouwens zo vies en.....)
vrijdag 10 september 2010 om 19:20
Tsss. Een kennis van mij vertelde me een aantal jaar geleden - toen ze ging scheiden van haar knieperige, horkerige ex - dat ze terugdacht aan een anekdote van mij. Haar ex-to-be deed namelijk altijd de waakvlam van de geiser in de keuken uit, in de vakantie, omdat dat geld zou besparen. Dat daarna de hele boel voor veel geld schoongemaakt zou moeten worden, omdat de hele boel dan ging kristalliseren, was weer 'n ander verhaal
Zoveel hield die knieperd niet van haar, was haar conclusie dan ook achteraf.
vrijdag 10 september 2010 om 19:48
Hou op hou op, hier zitten echt overal spaar en verkeerde lampen! Heb bv op de WC bijjjjna geen licht en mijn zoon doet vaak ivm angst s'nachts het licht aan en daar gaat ex dan steeds zijn bed voor uit, om dat licht weer uit te doen. Terwijl ook daar al zo'n spaarlamp zit.
Zou ie hier dadelijk als ik weg ben gewoon in het donker gaan zitten s'avonds? Lekker zijn ogen zitten verzieken voor zijn laptop ....
Zou ie hier dadelijk als ik weg ben gewoon in het donker gaan zitten s'avonds? Lekker zijn ogen zitten verzieken voor zijn laptop ....
vrijdag 10 september 2010 om 20:57
Gelukkig valt het hier wel mee, met ex en mij!!
Oké, het is een pietlut af en toe met opruimen enzo (ik ben nogal slordig) maar woon dan ook niet in en toonzaal!!
Verder is het eigenlijk wel een schatje.............
Ben nu aan het proberen dat hij mij en mijn vriendinnen naar huis brengt. Deed hij anders ook altijd (en een taxi vanuit daar naar hier.........zo daar kan ik een avond van weg!)
Oké, het is een pietlut af en toe met opruimen enzo (ik ben nogal slordig) maar woon dan ook niet in en toonzaal!!
Verder is het eigenlijk wel een schatje.............
Ben nu aan het proberen dat hij mij en mijn vriendinnen naar huis brengt. Deed hij anders ook altijd (en een taxi vanuit daar naar hier.........zo daar kan ik een avond van weg!)
zondag 12 september 2010 om 18:31
Ja Monique, het was erg gezellig. Veel gelachen en gedanst. Jammer genoeg was het niet overal druk, en dan bedoel ik 5 man in een kroeg, dus zijn we niet tot sluitingstijd gebleven.
Ik en nog 2 vriendinnen hadden wel last van een "hoe gaan we naar huis"
We wonen namelijk 20 km van de "stapplaats" en een taxi zou ons zo 60 euro kosten.
Nou dat werd ons te veel.
Dus heb de stoute schoenen aan getrokken en aan ex gevraagd of hij nog iemand wist die moest werken en deze kant op moest. Nou dat wist hij wel, maar die persoon zou om 06.00 klaar zijn......................dat gingen we niet redden.
Ik wist dat ex vrij was, had ik al gevraagd dus nog stoutere schoenen aangetrokken en gevraagd of HIJ ons wilde halen (dat deed hij anders ook altijd) dit uit een "veilig en vertrouwd" thuiskomen.
Hij heeft het nog gedaan ook.......Mocht hem bellen als we weg wilde dus om 03.00 heb ik hem wakker gebeld. En na een klein half uurtje was hij daar!!!!
Hoe was jouw weekend verder? Hoop dat je het lekker warm en licht hebt gehad
Mijn meiden zijn eten bij hun opa en oma...............ik zit dus alleen nu. Bezig met de was en strijk. Morgen weer een nieuwe week...........zie er zo tegen op.
Ik en nog 2 vriendinnen hadden wel last van een "hoe gaan we naar huis"
We wonen namelijk 20 km van de "stapplaats" en een taxi zou ons zo 60 euro kosten.
Nou dat werd ons te veel.
Dus heb de stoute schoenen aan getrokken en aan ex gevraagd of hij nog iemand wist die moest werken en deze kant op moest. Nou dat wist hij wel, maar die persoon zou om 06.00 klaar zijn......................dat gingen we niet redden.
Ik wist dat ex vrij was, had ik al gevraagd dus nog stoutere schoenen aangetrokken en gevraagd of HIJ ons wilde halen (dat deed hij anders ook altijd) dit uit een "veilig en vertrouwd" thuiskomen.
Hij heeft het nog gedaan ook.......Mocht hem bellen als we weg wilde dus om 03.00 heb ik hem wakker gebeld. En na een klein half uurtje was hij daar!!!!
Hoe was jouw weekend verder? Hoop dat je het lekker warm en licht hebt gehad
Mijn meiden zijn eten bij hun opa en oma...............ik zit dus alleen nu. Bezig met de was en strijk. Morgen weer een nieuwe week...........zie er zo tegen op.
zondag 12 september 2010 om 20:43
Fijn dat je het leuk hebt gehad met een vriendin!!!!
Doe net hier en daar wat licht aan, niet te veel want das duur hé? En het ziet er ook zoooo gezellig uit als er niet veel licht brand, ja een gezellige sfeer! (maar niet heus...)
Vanmiddag hadden de jongens zin in een Magnum. Ze mochten er geen pakken van hem want HIJ had die dingen meegebracht voor zichzelf...... Een cornetto mochten ze wel.
Zijn goffer niet eens de echte Magnums, gewoon AH merk!! Waar hebben we het over??? Bah!
Ik heb tot 10 geteld en stil gehouden want wat schiet ik er mee op?
Heb trouwens vandaag badjasdag,heerlijk! Dag met veel koffie, bad liggen, weer koffie.....
Morgen heb ik een vroege dienst dus op tijd naar bed en wie weet kan ik ook eens een keer slapen. Hoop deze week bericht te krijgen over de woning!
Doe net hier en daar wat licht aan, niet te veel want das duur hé? En het ziet er ook zoooo gezellig uit als er niet veel licht brand, ja een gezellige sfeer! (maar niet heus...)
Vanmiddag hadden de jongens zin in een Magnum. Ze mochten er geen pakken van hem want HIJ had die dingen meegebracht voor zichzelf...... Een cornetto mochten ze wel.
Zijn goffer niet eens de echte Magnums, gewoon AH merk!! Waar hebben we het over??? Bah!
Ik heb tot 10 geteld en stil gehouden want wat schiet ik er mee op?
Heb trouwens vandaag badjasdag,heerlijk! Dag met veel koffie, bad liggen, weer koffie.....
Morgen heb ik een vroege dienst dus op tijd naar bed en wie weet kan ik ook eens een keer slapen. Hoop deze week bericht te krijgen over de woning!
maandag 13 september 2010 om 11:43
Vanmorgen ex sms gestuurd ove rhet ophalen van de jongste.
Krijg net antwoord terug, ja is goed. Zal ik morgen om 10.30 bij je zijn...?
Moeten natuurlijk dingen op papier zetten voor notaris
IK WIL HET NIET
kan het wel uitschreeuwen/janken/gillen
Heb zo'n zwaar klote weekend gehad, met heel veel gemis.
Wat moet ik nu??
Weet het niet meer
Heb wel terug gestuurd
Als jij dat wilt.
Moest er net aan denken..............
Ben bang dat als het van de week echt zover is ik compleet instort. Zit nu op mijn werk mte betraande ogen..............KUTZOOI (sorry
Krijg net antwoord terug, ja is goed. Zal ik morgen om 10.30 bij je zijn...?
Moeten natuurlijk dingen op papier zetten voor notaris
IK WIL HET NIET
kan het wel uitschreeuwen/janken/gillen
Heb zo'n zwaar klote weekend gehad, met heel veel gemis.
Wat moet ik nu??
Weet het niet meer
Heb wel terug gestuurd
Als jij dat wilt.
Moest er net aan denken..............
Ben bang dat als het van de week echt zover is ik compleet instort. Zit nu op mijn werk mte betraande ogen..............KUTZOOI (sorry
maandag 13 september 2010 om 15:03
maandag 13 september 2010 om 15:19
Lieve Waaromdan.
Twee jaar geleden zat ik in dezelfde situatie als jij nu.
Meid ik lees steeds al mee maar nu moet ik toch even reageren.
Ik herken het allemaal, de onmacht, het verdriet, de woede en het blijft maar komen en gaan in golven.....
Het is loodzwaar en je wilt dit niet, en toch gebeurt het.
Ik ben nu ook een gescheiden vrouw met twee kinderen, en voor de kinderen moet je door, ga je door.
Adem in, adem uit. De ene voet voor de andere.
Ook jij gaat er komen al kan je je dat nu niet voorstellen.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij
Twee jaar geleden zat ik in dezelfde situatie als jij nu.
Meid ik lees steeds al mee maar nu moet ik toch even reageren.
Ik herken het allemaal, de onmacht, het verdriet, de woede en het blijft maar komen en gaan in golven.....
Het is loodzwaar en je wilt dit niet, en toch gebeurt het.
Ik ben nu ook een gescheiden vrouw met twee kinderen, en voor de kinderen moet je door, ga je door.
Adem in, adem uit. De ene voet voor de andere.
Ook jij gaat er komen al kan je je dat nu niet voorstellen.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij
maandag 13 september 2010 om 15:39
Zit ik weer met dik betraande ogen ...............op mijn werk
Kan het me ook niet voorstellen dat ik straks ergens anders moet gaan wonen en hij daar blijft.
Dat ik niet meer in mijn huisje kan zitten en hij wel
Waar kom ik in godsnaam terrecht straks met de kinderen.
Mijn oudste vroeg zich een paar weken geleden af "word ik ooit nog gelukkig als kind van gescheiden ouders!"
Ja vast wel, zei tegen haar
En dat er vele leven zoals zij straks gaat leven en gelukkig zijn.
Maar ja, of IK ooit nog gelukkig g worden.........ik betwijfel het.
Hoe kan ik nou ooit een leven opbouwen met mijn kinderen met een andere man.................Kan ik niet hoor.
Voor ex ook beter dat hij dat niet gaat doen, moet er niet aan denken mijn kinderen bij een "andere vrouw" achter te laten.
Goh wat een vreselijke zooi is mijn leven zeg
Kan het me ook niet voorstellen dat ik straks ergens anders moet gaan wonen en hij daar blijft.
Dat ik niet meer in mijn huisje kan zitten en hij wel
Waar kom ik in godsnaam terrecht straks met de kinderen.
Mijn oudste vroeg zich een paar weken geleden af "word ik ooit nog gelukkig als kind van gescheiden ouders!"
Ja vast wel, zei tegen haar
En dat er vele leven zoals zij straks gaat leven en gelukkig zijn.
Hoe kan ik nou ooit een leven opbouwen met mijn kinderen met een andere man.................Kan ik niet hoor.
Voor ex ook beter dat hij dat niet gaat doen, moet er niet aan denken mijn kinderen bij een "andere vrouw" achter te laten.
Goh wat een vreselijke zooi is mijn leven zeg
maandag 13 september 2010 om 16:41
[quote]waaromdan schreef op 13 september 2010 @ 15:39:
Ja, jij gaat ooit weer gelukkig worden. Absoluut. Over een andere man: daar moet je nog helemaal niet aan denken. Eerst zaken op orde stellen en dan komt er een moment dat je even niet aan hem denkt en dat je de zon ziet. Deze momenten zullen vaker en langer gaan duren. Echt. En ook je ex mag weer gelukkig worden. Hij was dat ook al niet meer. En die 'andere vrouw' kan best een heel leuk mens zijn. Maar denk daar nog allemaal niet over na. Zover is het nog lang niet. Alles op zijn tijd. Sterkte
Ja, jij gaat ooit weer gelukkig worden. Absoluut. Over een andere man: daar moet je nog helemaal niet aan denken. Eerst zaken op orde stellen en dan komt er een moment dat je even niet aan hem denkt en dat je de zon ziet. Deze momenten zullen vaker en langer gaan duren. Echt. En ook je ex mag weer gelukkig worden. Hij was dat ook al niet meer. En die 'andere vrouw' kan best een heel leuk mens zijn. Maar denk daar nog allemaal niet over na. Zover is het nog lang niet. Alles op zijn tijd. Sterkte
maandag 13 september 2010 om 17:05
Lieve waaromdan,
ik heb een tijdje niet geschreven, niet omdat bij mij de situatie ineens is veranderd, maar omdat ik ben veranderd. Met wat ik nu ga schrijven, kun jij misschien niets, maar heeft mij enorm geholpen:
Laat je woede los, laat je verdriet los. Je bent veel meer waard dan deze situatie. Probeer te leven vanuit je gevoel, weet dat het ook voor jou goed zal komen, je zult weer gelukkig worden. Al je energie gaat nu in negatieve dingen zitten. Het zal voor jou misschien allemaal te simpel klinken, maar geloof me het kan je echt helpen.
Wij zaten vorige week bij de mediator, de scheiding is in gang gezet, en nee manlief is nog steeds niet vertrokken. Maar ik laat het allemaal over me heenkomen. Wat niet wil zeggen dat ik lijdzaam toekijk. Ik kies voor mezelf, voor mijn eigen geluk. Ben niet meer boos, ben niet meer verdrietig. Ik ben sterk en ga het redden. En echt, je zult het nu misschien niet zo kunnen zien, dat gaat met jou ook gebeuren!!
ik heb een tijdje niet geschreven, niet omdat bij mij de situatie ineens is veranderd, maar omdat ik ben veranderd. Met wat ik nu ga schrijven, kun jij misschien niets, maar heeft mij enorm geholpen:
Laat je woede los, laat je verdriet los. Je bent veel meer waard dan deze situatie. Probeer te leven vanuit je gevoel, weet dat het ook voor jou goed zal komen, je zult weer gelukkig worden. Al je energie gaat nu in negatieve dingen zitten. Het zal voor jou misschien allemaal te simpel klinken, maar geloof me het kan je echt helpen.
Wij zaten vorige week bij de mediator, de scheiding is in gang gezet, en nee manlief is nog steeds niet vertrokken. Maar ik laat het allemaal over me heenkomen. Wat niet wil zeggen dat ik lijdzaam toekijk. Ik kies voor mezelf, voor mijn eigen geluk. Ben niet meer boos, ben niet meer verdrietig. Ik ben sterk en ga het redden. En echt, je zult het nu misschien niet zo kunnen zien, dat gaat met jou ook gebeuren!!
maandag 13 september 2010 om 17:25
Tja, laat je verdriet los, en je woede.. dat is een goed streven om daar naar toe te werken, maar zo snel kan ik dat ook niet hoor.
Twee jaar na dato heb ik er nog last van, van allerlei emoties die af en toe door me heen gieren.
Maar zorg dat je zo snel mogelijk je eigen plek hebt.
En een andere man?
God nee, daar is het nog veel te vroeg voor, je kan je er niet eens wat bij voorstellen. Eerst moet je los komen van deze man en dat gaat gewoon tijd kosten.
Ik hoop voor je dathjij niet meteen met een ander in zee gaat.
Mijn ex is onlangs getrouwd met degene met wie hij vreemd ging. Dus ik laat mijn kinderen achter bij hem en een andere vrouw. en dat wil ik niet! Maar ik heb geen keuze, het is zoals het is en het is keihard.,
Waaromdan, er zijn je velen voorgagaan en velen zullen nog volgen helaas.
Uiteindelijk wordt jij wel weerr gelukkig, maar eerst moet je je eigen plek hebben en alles geregeld hebben, dan kun je beginnen met verwerken, je bent nnu aan het overleven, straks kan je weer leven.... maar ja... tijd...
Liefs
Twee jaar na dato heb ik er nog last van, van allerlei emoties die af en toe door me heen gieren.
Maar zorg dat je zo snel mogelijk je eigen plek hebt.
En een andere man?
God nee, daar is het nog veel te vroeg voor, je kan je er niet eens wat bij voorstellen. Eerst moet je los komen van deze man en dat gaat gewoon tijd kosten.
Ik hoop voor je dathjij niet meteen met een ander in zee gaat.
Mijn ex is onlangs getrouwd met degene met wie hij vreemd ging. Dus ik laat mijn kinderen achter bij hem en een andere vrouw. en dat wil ik niet! Maar ik heb geen keuze, het is zoals het is en het is keihard.,
Waaromdan, er zijn je velen voorgagaan en velen zullen nog volgen helaas.
Uiteindelijk wordt jij wel weerr gelukkig, maar eerst moet je je eigen plek hebben en alles geregeld hebben, dan kun je beginnen met verwerken, je bent nnu aan het overleven, straks kan je weer leven.... maar ja... tijd...
Liefs
maandag 13 september 2010 om 17:36
Misschien ben ik verder in mijn proces, dat kan best zijn. Misschien ga ik een terugval kijgen dat kan ook best. Alhoewel ik dat op het moment niet meer geloof. Ik realiseer me dat ik niet op alles in mijn leven invloed heb, negatieve energie hield me weg bij mezelf. Ik zie het als een nieuwe kans ook voor mezelf.
En ja ik heb misschien makkelijk praten vanuit mijn nu nog veilige huis. Maar ik geloof heilig in dat alles hoe dan ook op zijn pootjes terecht zal komen. Ik geloof erin dat leven vanuit mijn gevoel en niet vanuit mijn angst mij sterk heeft gemaakt. Misschien is dat niet voor iedereen hetzelfde, misschien gaat dat bij de ene makkelijker dan bij de ander. Ook ik weet 'pas' sinds eind mei dat mijn man bij me weg wil, maar ik kon het gewoon niet, steeds maar boos zijn, steeds maar vechten, steeds maar ruzie maken.
En o ja, er zijn best nog wel ruzies, maar ik kan loslaten. Voor mezelf, voor mijn kinderen, omdat woede, verdriet en alle andere negatieve energie me niets gaat brengen dan meer negativiteit. Een leven dat ik niet wil.
En ja ik heb misschien makkelijk praten vanuit mijn nu nog veilige huis. Maar ik geloof heilig in dat alles hoe dan ook op zijn pootjes terecht zal komen. Ik geloof erin dat leven vanuit mijn gevoel en niet vanuit mijn angst mij sterk heeft gemaakt. Misschien is dat niet voor iedereen hetzelfde, misschien gaat dat bij de ene makkelijker dan bij de ander. Ook ik weet 'pas' sinds eind mei dat mijn man bij me weg wil, maar ik kon het gewoon niet, steeds maar boos zijn, steeds maar vechten, steeds maar ruzie maken.
En o ja, er zijn best nog wel ruzies, maar ik kan loslaten. Voor mezelf, voor mijn kinderen, omdat woede, verdriet en alle andere negatieve energie me niets gaat brengen dan meer negativiteit. Een leven dat ik niet wil.
maandag 13 september 2010 om 17:38
Hoe dan ook wens ik jullie allemaal sterkte, want hoe dan ook zitten we allemaal in een situatie waar we niet in willen zitten.
En iedereen heeft recht op zijn eigen gevoel, het is ook absoluut niet de bedoeling om jullie dat te ontkennen, voor mij voelt het gewoon anders. En dat komt niet voort uit het feit dat ik niet van mijn man houd, ik hou zielsveel van hem. Maar meer nog hou ik van mezelf.
En iedereen heeft recht op zijn eigen gevoel, het is ook absoluut niet de bedoeling om jullie dat te ontkennen, voor mij voelt het gewoon anders. En dat komt niet voort uit het feit dat ik niet van mijn man houd, ik hou zielsveel van hem. Maar meer nog hou ik van mezelf.
maandag 13 september 2010 om 18:39
En ook ik heb verdorie weer een tranenmiddag...... Makelaar belde me vanmiddag dat er nog steeds geen duidelijk is over de woning, dat Delta Loyd gewoon altijd tijd genoeg heeft. Maar dat ze misschien een andere mooie woning voor me hadden waar ik ook per 1-11 in kan. De bewoners van deze woning zijn nu op vakantie maar zodra ze terug zijn kan ik gaan kijken. Ik ben heeeel benieuwd en erg gespannen. Ik heb de woning gezien op internet en ben er wel van onder de indruk.... hoop dat het nu wel door kan gaan!!
maandag 13 september 2010 om 19:15
maandag 13 september 2010 om 19:28
De eerste woning is ook absoluut niks mis mee maar ja Delta loyd........
De bewoners van deze woning zijn tot maandag op vakantie. Weer geduld hebben dus en dat heb ik bijna niet meer.
Zit hier nu met een opstandig maar ook verward kind dat gezien heeft dat zijn slaapkamer niet zo groot is dan bv in dat andere huis. Lastig allemaal!
Zou natuurlijk het liefst morgenvroeg al gaan kijken en overmorgen verhuizen.
Je komt er sterker uit zegt men..... nou,ik moet het nog zien hoor. Ben de laatste jaren door diepe dalen gegaan maar zit er nu toch wel erg diep in. Hele toer om daar weer uit te klimmen maar ik moet!
De bewoners van deze woning zijn tot maandag op vakantie. Weer geduld hebben dus en dat heb ik bijna niet meer.
Zit hier nu met een opstandig maar ook verward kind dat gezien heeft dat zijn slaapkamer niet zo groot is dan bv in dat andere huis. Lastig allemaal!
Zou natuurlijk het liefst morgenvroeg al gaan kijken en overmorgen verhuizen.
Je komt er sterker uit zegt men..... nou,ik moet het nog zien hoor. Ben de laatste jaren door diepe dalen gegaan maar zit er nu toch wel erg diep in. Hele toer om daar weer uit te klimmen maar ik moet!
maandag 13 september 2010 om 19:33
Tja, dan zijn kinderen inderdaad niet het makkelijkste. Maar dan zal ook komen door de situatie neem ik aan?
En geduld hebben, is inderdaad moeilijk nu je al zo lang in de wachtstand zit, maar kop op, een week moet te doen zijn. Dit huis gaat dan via een andere instantie neem ik aan?
Ik wou dat ik wat van mijn positieve gevoel jullie kant op kon sturen. Helaas moet je het zelf doen. Maar ik denk aan je en voel met je mee, misschien dat dat een klein beetje helpt.
En geduld hebben, is inderdaad moeilijk nu je al zo lang in de wachtstand zit, maar kop op, een week moet te doen zijn. Dit huis gaat dan via een andere instantie neem ik aan?
Ik wou dat ik wat van mijn positieve gevoel jullie kant op kon sturen. Helaas moet je het zelf doen. Maar ik denk aan je en voel met je mee, misschien dat dat een klein beetje helpt.
maandag 13 september 2010 om 19:39
quote:waaromdan schreef op 13 september 2010 @ 15:39:
Goh wat een vreselijke zooi is mijn leven zegIk denk dat alles al gezegd is dus gewoon maar sterkte
Zelf heb ik ook meerdere malen met betraande ogen achter
de PC gezeten, diep in de nacht als slapen niet ging.
Nu 4 maanden verder ben ik op vakantie gegaan.
Bewust met de auto, omdat, als het echt niet leuk
is, ik weer huiswaarts wil kunnen.
Ben via Oostenrijk, Slovenie in Kroatie beland, hier is
en het is 23 graden.
Heb het best naar mijn zin en natuurlijk dwalen mijn gedachtes
in de auto wel eens af "waarom ging het mis" "wat had ik anders kunnen doen" maar ook berusting.
Zal moeten accepteren dat mijn leven anders gaat worden
dan ik voor ogen had toen ik mijn vrouw (nu ex) een dikke x
gaf op oudjaarsnacht.
We proosten en zeiden "Een gezond & gelukkig" 2010
Gezond is het gelukkig, tot nu toe, wel geworden maar
gelukkig
Tot nu toe niet mijn beste jaar, en dan druk ik me voorzichtig
uit
Maar goed, ik heb nog 3.5 maand om iets van 2010
te maken en deze vakantie is een redelijke start.
Goh wat een vreselijke zooi is mijn leven zegIk denk dat alles al gezegd is dus gewoon maar sterkte
Zelf heb ik ook meerdere malen met betraande ogen achter
de PC gezeten, diep in de nacht als slapen niet ging.
Nu 4 maanden verder ben ik op vakantie gegaan.
Bewust met de auto, omdat, als het echt niet leuk
is, ik weer huiswaarts wil kunnen.
Ben via Oostenrijk, Slovenie in Kroatie beland, hier is
en het is 23 graden.
Heb het best naar mijn zin en natuurlijk dwalen mijn gedachtes
in de auto wel eens af "waarom ging het mis" "wat had ik anders kunnen doen" maar ook berusting.
Zal moeten accepteren dat mijn leven anders gaat worden
dan ik voor ogen had toen ik mijn vrouw (nu ex) een dikke x
gaf op oudjaarsnacht.
We proosten en zeiden "Een gezond & gelukkig" 2010
Gezond is het gelukkig, tot nu toe, wel geworden maar
gelukkig
Tot nu toe niet mijn beste jaar, en dan druk ik me voorzichtig
uit
Maar goed, ik heb nog 3.5 maand om iets van 2010
te maken en deze vakantie is een redelijke start.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.